search
menu

هتل Armada Istanbul Old City Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Armada Istanbul Old City Hotel
امکانات کلی هتل آرمادا اولد سیتی استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آرمادا اولد سیتی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Armada Istanbul Old City Hotel


هتل آرمادا اولد سیتی استانبول یک هتل ۴ ستاره شیک و مدرن در مرکز منطقه سلطان احمد و نزدیک به مراکز خرید بی شماری واقع شده است. این هتل در سال ۱۹۹۴ ساخته شد و در سال ۲۰۰۹ مورد بازسازی قرار گرفت و فاصله چندانی با فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن و ایستگاه اصلی راه آهن ندارد. فاصله هتل تا مرکز شهر استانبول ۸۰۰ متر است. موزه ایاصوفیه با معماری خیره کننده آن، مانند بسیاری از مناطق سرگرمی معروف، در فاصله کمی از هتل Armada Istanbul Old City Hotel واقع شده است. از جاذبه های گردشگری نزدیک این هتل می توان به بازار ادویه، مسجد سلیمانیه، برج گالاتا، برج دختر، خیابان استقلال، میدان تکسیم و کاخ دولمه باغچه اشاره کرد. با خرید بلیط هواپیمای استانبول و اقامت در این هتل چهار ستاره شیک می توانید اقامت بی نظیری را در استانبول تجربه کنید.

امکانات کلی هتل آرمادا اولد سیتی استانبول


این هتل دارای ۳ طبقه، ۱۰۸ اتاق و ۳ آسانسور است. پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، صندوق امانات، صرافی و انبار چمدان در دسترس است. هتل Armada Istanbul Old City Hotel دارای یک مرکز تجاری و ۵ اتاق کنفرانس است. دسترسی به وای فای رایگان این امکان را به میهمانان می دهد تا در تعطیلات نیز به اینترنت متصل شوند. یک اتاق استعمال دخانیات برای میهمانان سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. قبل از رزرو هتل به این نکته دقت داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل ممنوع است. مدیریت هتل برای میهمانانی که دارای کم توانی یا ناتوانی جسمانی هستند امکانات ویژه ای از جمله ویلچر و سرویس بهداشتی دارای ریل در نظر گرفته تا این افراد نیز همانند سایر مسافران اقامت دلنشین و راحتی را در این هتل تجربه کنند. از امکانات مشهور هتل آرمادا اولد سیتی استانبول می توان به پارکینگ رایگان، رستوران، بار و سرویس اتاق اشاره کرد.
خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، نظافت روزانه، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل هتل به زبان های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند. این هتل به دلیل امکانات عالی و پرسنل واقعا با تجربه و دوستانه در بین مردم محلی و بازدیدکنندگان بین المللی بسیار محبوب است. تخت نوزاد و کودک برای کودکان زیر ۲ سال به صورت رایگان ارائه می شود. از دلایل انتخاب این هتل می توان به رزرواسیون آنلاین، قیمت مناسب، تمیزی هتل، نزدیک بودن به جاهای دیدنی و مراکز خرید استانبول و مسلط بودن پرسنل به زبان انگلیسی اشاره کرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آرمادا اولد سیتی استانبول دارای اتاق های دبل یا توئین، اتاق لوکس، اتاق سه نفره و اتاق سوپریور است. همه اتاق های میهمان، بزرگ، تمیز و راحت بوده و دارای حمام جداگانه و اثاثیه زیبا هستند. اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، تلویزیون ال سی دی با کانال های متنوع جهانی، اینترنت بی سیم رایگان، آینه، آباژور، کمد و مینی بار هستند. هر واحد دارای حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و سایر ملزومات بهداشتی است. برای تهیه قهوه و چای نیز می توانید از قهوه ساز یا چای ساز موجود در اتاق ها استفاده کنید.

رستوران هتل


میهمانان می توانند وعده های غذایی خود را در دستوران و بار تراس میل کنند. تعداد زیادی غذاهای خوشمزه در رستوران هتلArmada Istanbul Old City Hotel موجود است و تعداد زیادی کافه و بارهای سنتی دیگر نیز در اطراف آن وجود دارد. در Guest Lounge ، که رادیوهای دهه ۵۰ و ۶۰ را نمایش می دهد، می توانید از نوشیدنی ها لذت ببرید. بوفه صبحانه، نان، مربا و شیرینی های خانگی ارائه می دهد. میوه های تازه و خشک ارگانیک هستند و راهی پرانرژی برای شروع روز به شمار می آیند.

فاصله هتل آرمادا اولد سیتی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۸.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است