search
menu

هتل Aristocrat Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aristocrat Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل آریستوکرات استانبول
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل آریستوکرات استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Aristocrat Hotel Istanbul


هتل آریستوکرات از هتل‌های ۳ ستاره استانبول است که در منطقه تاریخی سلطان احمد قرار دارد. سلطان احمد در قلب شهر قدیمی استانبول قرار گرفته و تمام گردشگران را برای بازدید به سمت خود جذب می‌کند. با اقامت در Aristocrat Hotel Istanbul فقط ۵ دقیقه پیاده‌روی با مسجد سلطان احمد و مسجد و موزه ایاصوفیه فاصله خواهید داشت. آسان‌ترین روش برای سفر به استانبول و بازدید از جاذبه‌های آن خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول است. فاصله ۴۰۰ متری از آب انبار باسیلیکا و دیگر جاهای دیدنی استانبول بازدید از آن‌ها را برای شما آسان خواهد کرد. همچنین این هتل به دلیل دسترسی به سیستم حمل و نقل عمومی گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می‌رود. هتل آریستوکرات استانبول از هتل‌های شیک و مقرون به صرفه این منطقه است که با انتخاب آن اقامت راحتی تجربه خواهید کرد. ساختمان این هتل ۳ طبقه است و امکانات رفاهی باکیفیتی در آن جای گرفته است.

امکانات کلی هتل آریستوکرات استانبول


در هتل آریستوکرات استانبول امکانات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. شاتل فرودگاهی، پارکینگ و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اصلی این هتل به شمار می‌روند. در Aristocrat Hotel Istanbul اینترنت رایگان و پرسرعت در تمامی نواحی هتل در دسترس است و به راحتی می‌توانید با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید. با اقامت در هتل آریستوکرات می‌توانید ماشین اجاره کنید و در شهر رانندگی کنید. خدمات دیگری از جمله نظافت روزانه، لاندری، خشک‌شویی، اتو و واکس کفش در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود. اتاق چمدان، فکس، فتوکپی، کپسول‌های آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش از دیگر امکانات این هتل هستند. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به هتل آریستوکرات ممنوع است. کارکنان هتل بسیار مهمان‌نواز و حرفه‌ای هستند و از هیچ کمکی برای ایجاد اقامتی دلپذیر برای مهمانان دریغ نمی‌کنند. در این هتل به ۳ زبان ترکی، انگلیسی و روسی صحبت می‌شود. هتل آریستوکرات خوشامدگوی کودکان در هر رده سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۸ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل آریستوکرات دارای ۱۶ اتاق مدرن و زیبا است که با اثاثیه چوبی چیدمان شده‌اند. چندین نوع واحد اقامتی در هتل آریستوکرات موجود است و شما می‌توانید با توجه به تعداد نفرات و سلیقه خود اقدام به رزروشان نمایید. اتاق سینگل، اتاق دوبل، اتاق تریپل، سوئیت خانواده، اتاق استاندارد تریپل، اتاق خانواده (با منظره دریا) و اتاق خانواده (با بالکن و منظره دریا) از انواع واحدهای اقامتی این هتل به شمار می‌روند. با اقامت در آریستوکرات نیازی نیست که بابت سر و صدا نگران باشید چراکه تمامی واحدها عایق صدا هستند. امکاناتی نظیر مینی بار، کتری برقی، پرده‌های ضد نور، تلویزیون صفحه تخت، میز، تلفن، اتو، میز اتو، دوش، سرویس بهداشتی، سشوار، لوازم بهداشتی و دمپایی در اتاق‌ها قرار گرفته است. ناگفته نماند اتاق‌ها دارای خدمات روم سرویس و بیدارباش هستند. لازم به ذکر است هیچ یک از واحدهای اقامتی ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند.

رستوران هتل


صبحانه به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود. یک کافه دنج در تراس پشت‌بام Aristocrat Hotel Istanbul قرار دارد که چشم‌انداز زیبایی از مسجد سلطان احمد را برای مهمانان به نمایش می‌گذارد. انواع دسرها و نوشیدنی‌های سرد و گرم در این کافه ارائه می‌شوند. یکی از جذابیت‌های منطقه سلطان احمد رستوران‌ها و کافه‌های متنوع آن است. رستوران‌های معروف زیادی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید ناهار و شامتان را آنجا نوش جان کنید. رستوران‌های سون هیل، کوئرنسیا و بیسترو دیولا به ترتیب ۱۳۰، ۱۷۰ و ۱۸۰ متر با هتل آریستوکرات فاصله دارند.

فاصله هتل آریستوکرات استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴۰۰ متر
فاصله از ستون کنستانتین: ۸۰۰ متر
فاصله از بازار ادویه: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله از مسجد سلیمانیه: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله از برج گالاتا: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله از برج دختر: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله از کاخ دلمه باغچه: ۴٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است