search
menu

هتل Arife Sultan Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Arife Sultan Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل آریفه سلطان استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل عارفه سلطان استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Arife Sultan Hotel Istanbul


هتل عارفه سلطان استانبول از دیگر هتل‌هایی است که می‌تواند اقامت خوبی را برای شما رقم بزند. این هتل از جمله هتل‌های سه ستاره است که در سطح خوبی از امکانات قرار دارد و خدمات نسبتا خوبی را ارایه می‌دهد. هتل نوعی بوتیک هتل است و اقامت در آن می‌تواند بسیار خاطره‌انگیز باشد. محل قرار گیری آن در واقع در بخش قدیمی استانبول است و از هتل تا جاهای دیدنی مختلف و متنوعی شامل: مسجد ایاصوفیه، بازار بزرگ استانبول، کاخ توپکاپی، میدان تکسیم و ... فاصله بسیار نزدیکی وجود دارد. در صورتیکه بخواهید بصورت هوایی به کشور ترکیه سفر کنید بهتر است از طریق تورهای گردشگری و با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به این کشور سفر کنید، بهتر است بدانید که اگر اقامت در این هتل انتخاب شما باشد می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی هتل Arife Sultan Hotel Istanbu نیز بهره ببرید. در این هتل بالکن و تراس نیز وجود دارد و می‌توانید در جو صمیمی و پر از آرامش آن به استراحت بپردازید و یک نوشیدنی میل کنید. برای اقامت در این هتل بهتر است در رابطه با امکانات بیشمار آن اطلاعات کافی و جامعی را که در این متن آمده‌است را مطالعه کنید.

امکانات عمومی هتل آریفه سلطان استانبول


هتل Arife Sultan Hotel Istanbu دارای امکانات متنوعی است و از آنجاییکه این هتل دارای سه ستاره در رتبه‌بندی هتل‌ها است امکانات نسبتا خوبی نسبت به رتبه‌بندی آن دارد. برای اغلب مسافران وجود اینترنت رایگان و تمیزی هتل مهم‌ترین مواردی هستند که در انتخاب هتل می‌تواند مد نظرشان قرار گیرد. این هتل دارای اینترنت رایگان در همه بخش‌های آن است. تمیزی هتل نیز در حد بسیار خوبی است و بصورت روزانه نظافت در آن اجرا می‌شود. لاندری، خشکشویی و اوتو با هزینه اضافی برای مسافران ارایه می‌شود و این خدمات برای مسافرانیکه نیاز به لباس‌های تمیز و اوتو کشیده‌ای دارند بسیار مفید است و به راحتی می‌توانند بدون اینکه برای این امور به بیرون از هتل مراجعه کنند در محل اقامتشان از این خدمات بهره ببرند. هتل چند طبقه عارفه سلطان استانبول آسانسور نیز دارد و سبب می‌شود تا با راحتی بتوانید وسایلتان را بین لابی و اتاق‌ها جابجا کنید. پذیرش هتل بصورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات و پاسخگویی به شما مهمانان گرامی است. برای تامین امنیت شما هشدار دهنده‌های دود و آتش در بخش‌های مختلف ساختمان هتل تعبیه شده‌است تا بتوانید در آسایش خاطر در هتل اقامت داشته‌باشید. شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی آماده ارایه خدمات به شما مهمانان عزیز است. از هتل به راحتی آژانس در اختیار شما قرار می‌گیرد و به راحتی می‌توانید به کجا که خواستید با آن بروید. تهویه مطبوع هتل نیز شرایط مطلوب‌تری را برای اقامت در هتل بوجود آورده‌است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Arife Sultan Hotel Istanbu امکانات بسیار مناسبی دارند و شما به راحتی می‌توانید اتاقی را با مناسب با سلیقه خودتان و بر حسب تعداد اعضای خانواده‌تان انتخاب کنید. اتاق‌ها شیک و تمیز هستند و دارای تخت‌های راحت و تمیزی هستند. تهویه مطبوع اتاق‌ها اقامت شما را بسیار آسانتر خواهد کرد. علاوه بر موارد ذکر شده وسایل سرمایشی و گرمایشی نیز در اتاق‌ها وجود دارد و اقامت شما را دلچسب‌تر خواهد کرد. تلویزیون یکی دیگر از وسیله‌هایی است که در اتاق‌ها تعبیه شده‌است تا بتوانید اوقاتی را که در هتل اقامت دارید سرگرم شوید. اینترنت نیز در تمام اتاق‌ها قابل دسترسی است و می‌توانید با خیال راحت در واحدهای اقامتی خود به اینترنت دسترسی داشته باشید. انواع اتاق‌های هتل بر حسب تعداد نفراتی که می‌توانند در هر کدام از آنها اقامت کنند شامل:
• اتاق دو نفره شامل دو تخت تک نفره
• اتاق دو نفره شامل یک تخت دو نفره

رستوران هتل


هتل Arife Sultan Hotel Istanbu یک رستوران کوچک و تمیز دارد که بر خلاف کوچک بودن آن، تنوع غذایی خوبی را دارد.

فاصله هتل عارفه سلطان استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۵.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است