search
menu

هتل Angel's Home Hotel - Angel Group Hotels Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Angel's Home Hotel - Angel Group Hotels Istanbul
امکانات رفاهی هتل
خدمات رفاهی هتل
گزینه‌های غذاخوری هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل انجلز هوم هتل استانبول

درباره هتل Angel's Home Hotel - Angel Group Hotels Istanbul


هتل انجلز هوم هتل استانبول (به انگلیسی:‌Angel's Home Hotel - Angel Group Hotels Istanbul) اقامتگاهی ایده‌آل برای عاشقان تاریخ است، چراکه نه‌تنها در منطقه تاریخی سلطان احمد استانبول، جایی که در هر گوشه و کنار آن بناهایی کهن و باستانی خودنمایی می‌کنند، قرار گرفته، بلکه خود از بنایی تاریخی، متعلق به قرن نوزدهم میلادی تشکیل گردیده است. این هتل سه ستاره با واحدهای اقامتی شیک و جذاب خود، اتاق‌هایی که نمای دل‌انگیزی از مسجد باشکوه کبود استانبول و دریای نیلگون مرمره را در دیوارهای خود قاب گرفته‌اند، هوش از سر گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما استانبول، این هتل را برای اقامت برمی‌گزینند، می‌برد و جایگاهی ابدی را در قلب آن‌ها به خود اختصاص می‌دهد.

امکانات رفاهی هتل


گرچه انجلز هوم هتل استانبول اقامتگاهی سه ستاره است، اما امکاناتی فراتر از سطح و استانداردهای خود به گردشگران ارائه می‌دهد: کافی‌شاپ، رستوران، آسانسور، فضای سبز، انبار نگهداری از باروبنه، کادو سرا، محوطه استعمال دخانیات برای سیگاری‌ها، دستگاه دورنگار و فتوکپی، تهویه مطبوع و اینترنت رایگان و پرسرعت از جمله امکاناتی است که در اختیار کلیه گردشگرانی که هتل انجلز هوم استانبول را برای اقامت انتخاب کرده‌اند، قرار خواهد گرفت. برای آن دسته از گردشگرانی که قصد دارند خودرویی را برای گشت‌وگذار در استانبول کرایه کنند، پارکینگی مطمئن و جادار نیز در نظر گرفته شده است تا با خیالی آسوده و خاطری مطمئن، وسیله نقلیه خود را با پرداخت هزینه‌ای نه‌چندان گزاف در پارکینگ اختصاصی هتل رها سازند.

خدمات رفاهی هتل


ازآنجایی‌که صرفاً ارائه امکانات رفاهی برای ایجاد رفاه مطلق و کسب رضایت صددرصدی میهمانان کافی است، خدمات مختلفی نیز توسط کارکنانی مجرب و کارآزموده به گردشگران ارائه خواهد گشت. خدماتی از قبیل: خشک‌شویی، لباس‌شویی، خانه‌داری، صرافی، پذیرش شبانه‌روزی، تهیه بلیط هواپیما، کرایه خودرو و روم سرویس به کلیه گردشگرانی که در انجلز هوم هتل استانبول اقامت دارند، عرضه خواهد گشت. افزون بر این، سرویس شاتل فرودگاهی نیز برای کسب رضایت میهمانان هتل صورت خواهد پذیرفت تا خاطر میهمانان هتل با دغدغه رفت‌وبرگشت به فرودگاه مکدر نگردد.

گزینه‌های غذاخوری هتل


همان‌طور که در بخش امکانات رفاهی نیز بدان اشاره شد، هتل انجلز هوم استانبول از رستورانی مجهز و باکیفیت برای تأمین نیازهای خوردوخوراک میهمانان خود بهره جسته است. گردشگرانی ‌که در هتل انجلز هوم هتل استانبول اقامت دارند، می‌توانند صبحانه مقوی و مفصل خود را در پشت‌بام هتل و در حین تماشای منظره شگفت‌انگیز دریای مرمره و جاذبه‌هایی نظیر مسجد کبود، موزه ایاصوفیه و دیگر اماکن دیدنی استانبول نوش جان کنند.

واحدهای اقامتی هتل


طراحی متفاوت، چیدمان جذاب و رنگ‌آمیزی گرم و دل‌نشین اتاق‌ها به‌گونه‌ای است که در همان بدو ورود نیز توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. استفاده از تجهیزاتی شیک و مدرن در تزئین واحدهای اقامتی هتل موجب شده که کلیه ملزومات رفاهی برای اقامتی طولانی‌مدت ایجاد گردد. وجود امکاناتی از قبیل: تلویزیون ماهواره‌ای متصل به شبکه نتفلیکس، مبلمانی شیک، میز و صندلی، کمد دیواری، یخچال، دستگاه تهویه مطبوع و غیره اقامت در این هتل را به تجربه‌ای لذت‌بخش و خاطره‌انگیز مبدل کرده‌ است.

موقعیت مکانی هتل


به لطف قرار گرفتن در بخش تاریخی استانبول، امکان دسترسی میهمانان به جاذبه‌های تاریخی این شهر در اندک زمانی میسر گردیده است. جاهای دیدنی مختلفی نظیر موزه ایاصوفیه، برج گالاتا، برج دختر، مسجد سلیمانیه، ستون کنستانتین، آب انبار باسیلیکا و مسجد کبود همگی در شعاع ۳ کیلومتری هتل واقع گردیده‌اند و دستیابی به آن‌ها در اندک زمانی با اندک هزینه‌ای امکان‌پذیر گشته است.
در آخر و با توجه به امتیازهایی نظیر قیمت منصفانه، طرح‌های اقامتی گوناگون، نمای تماشایی، امکانات رفاهی و کارکنان خوش‌برخورد و مجرب باید گفت که هتل انجلز هوم استانبول بدون شک یکی از برترین گزینه‌های اقامتی برای تجربه سفری شگفت‌انگیز و به‌یادماندنی به استانبول محسوب می‌شود.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل انجلز هوم هتل استانبول


فاصله هتل تا بازار آراستا: ۲۰۰ متر
فاصله هتل تا موزه موزاییک استانبول: ۲۰۰ متر
فاصله هتل تا مسجد کبود استانبول: ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا موزه ایاصوفیه: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا آب‌انبار باسیلیکا: ۵۰۰ متر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است