search
menu

هتل Anadolu Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Anadolu Hotel
امکانات هتل آنادولا
خدمات هتل آنادولا
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آنادولا استانبول

درباره Anadolu Hotel


هتل آنادولا استانبول یک هتل ۳ ستاره در قلب منطقه تاریخی شهر استانبول است و برای کسانی که قصد دارند اقامتی با کیفیت اما کم هزینه را در این شهر تجربه کنند گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌رود. این هتل موقعیت مکانی بسیار مطلوبی دارد و دسترسی به بسیاری از مناطق تاریخی شهر را برای مهمانان آسان می‌کند. از جمله اماکن نزدیک به هتل آنادولا می‌توان به آب انبار باسیلیکا، مسجد آبی و مسجد ایاصوفیه اشاره کرد. بازار بزرگ استانبول که یکی از بزرگترین بازار‌های سرپوشیده جهان و از معروف‌ترین اماکن کشور ترکیه است نیز در نزدیکی این هتل قرار گرفته و مسافران می‌توانند با طی مسافتی کوتاه در هر زمان که تمایل داشته باشند در این بازار قدم بزنند و از گشت و گذار و خرید در آن لذت ببرند. علاوه بر آن رستوران ها، کافه ها، مراکز خرید و مراکز تفریحی متنوعی نیز در اطراف هتل قرار دارند و مهمانان با اقامت در این هتل می‌توانند بدون نیاز به رفت و آمدهای طولانی و خسته کننده به آن‌ها دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در Anadolu Hotel سکونت داشته باشید و سفری دل‌انگیز و زیبا را تجربه کنید.

امکانات هتل آنادولا


هتل آنادولا یک هتل میان رده در شهر استانبول به شمار می‌رود اما امکانات رفاهی مناسب و خدمات مطلوبی که به مهمانان ارائه می‌دهد سبب شده است که این هتل به خوبی جای خود را در دل مهمانان باز کند و به انتخاب دائمی بسیاری از گردشگران شهر تبدیل شود. دکوراسیون فضای داخلی هتل بسیار شاد و سرزنده است و از همین جهت احساس خوبی را در زمان اقامت به مهمانان منتقل می‌کند. صبحانه در این هتل به صورت بوفه سرو می‌شود و تنوع مواد غذایی و کیفیت آن‌ها بدون شک مورد توجه مهمانان خواهد بود. هتل دارای یک تراس زیبا است که منظره بسیار جذابی از منطقه سلطان احمد استانبول را پیشکش نگاه مسافران می‌کند. در رستوران این هتل نیز می‌توانید طعم دل‌انگیز انواع غذاهای ترکی و دریایی را تجربه کنید. منطقه مخصوص سیگار کشیدن، باغ، مبلمان در فضای باز، سالن مشترک تماشای تلویزیون و…از دیگر امکانات موجود در Anadolu Hotel هستند.

خدمات هتل آنادولا


هتل آنادولا خدمات خوبی را نیز به مهمانان ارائه می‌دهد که در کنار امکانات رفاهی مقرون به صرفه، مجموعه‌ای جذاب و دوست داشتنی را برای اقامت مهمانان فراهم می‌کنند. پرسنل هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان‌های انگلیسی و روسی نیز مسلط هستند و رفتار محترمانه و دوستانه‌ای که با مهمانان دارند سبب می‌شود که مسافران خود را عضوی از خانواده بزرگ هتل بدانند و از اقامت در آن احساس راحتی و آرامش داشته باشند. از جمله خدمات محبوب در این هتل می‌توان به خدمات تور اشاره کرد که مهمانان را برای تجربه سفری بهتر و زیباتر راهنمایی می‌کنند. هتل دارای خدمات خانه داری نیز است و تمام واحدهای اقامتی آن به صورت روزانه نظافت و سرویس می‌شوند. سرویس خشکشویی و لباسشویی هتل در اختیار مهمانان قرار دارند و خیال آن‌ها را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کند. در این هتل خدمات کرایه خودرو نیز به مسافران ارائه می‌شود و مهمانان می‌توانند با کرایه یک خودرو شخصی به هر نقطه‌ای از شهر استانبول که مایل هستند دسترسی داشته باشند و سفر خود را لذت بخش‌تر و خاطره‌انگیز‌تر کنند.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی Anadolu Hotel در عین سادگی دارای فضایی زیبا، تمیز و آرامش بخش هستند که تمامی امکانات لازم برای یک سفر چند روزه دوست داشتنی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. هتل آنادولا دارای واحدهای اقامتی متنوعی است که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق استاندارد دوقلو، اتاق استاندارد دونفره، اتاق استاندارد یک نفره و اتاق سه تخته استاندارد اشاره کرد.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات رفاهی متعددی در واحدهای اقامتی Anadolu Hotel به مهمانان ارائه می‌شوند که آرامش و راحتی کامل را در زمان اقامت برای مهمانان فراهم می‌کنند. از جمله این امکانات می‌توان به حمام خصوصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، میز کار، تلفن، کمد لباس و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آنادولا استانبول


فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱۰۰ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا خیابان استقلال: ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۳.۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است