search
menu

هتل Alilass Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Alilass Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل آلیلاس استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آلیلاس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Alilass Hotel Istanbul


هتل آلیلاس جزو هتل های محبوب در میان گردشگران شهر استانبول است. این هتل سه ستاره به دلیل موقعیت قرارگیری بی نظیر خود همواره در طی سال مملو از مسافر می شود. هتل آلیلاس به دلیل قدیمی بودن در سال ۲۰۱۴ مورد بازسازی کامل قرار گرفت و از آن پس به عنوان یکی از هتل های مدرن شهر به شمار می رود. این هتل بی نظیر تا مسجد سلطان احمد و مسجد ایاصوفیه حدودا ۴۰۰ متر فاصله دارد و از تراس اتاق های این هتل می توانید چشم انداز بی نظیر از جاذبه های تاریخی شهر را تماشا کنید. فرودگاه آتاتورک حدودا ۱۷ کیلومتر و فرودگاه استانبول حدودا ۵۵ کیلومتر تا این هتل فاصله دارند که از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس هستند، بنابراین در زمان خرید بلیط هواپیما فرقی ندارد کدام فرودگاه پرواز داشته باشید. برخی از امکانات ارائه شده در هتل Alilass Hotel Istanbul عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق های ضدسیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته، تراس و بار.

امکانات عمومی هتل آلیلاس استانبول


محوطه این هتل را باغ زیبایی فراگرفته است که در هنگام عصر می توانید لحظات خوشی را در این باغ سپری کنید، همچنین مبلمان زیبایی در این باغ چیده شده که می توانید غروب زیبای استانبول را از این محل ببینید. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. لباسشویی، خشکشویی، اتو و واکس جزو خدمات ارائه شده در این هتل هستند که با هزینه مجزا انجام می گیرند. اتاق چمدان برای سپردن چمدان و وسایل مسافران تا زمان تحویل اتاق یا فرارسیدن زمان پروازشان تعبیه شده است. پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از مسافران سراسر جهان استقبال می کنند. همچنین پرسنل مجرب هتل آلیلاس به زبان های انگلیسی، فرانسوی و ترکی استانبولی تسلط دارند. اینترنت وای فای نیز به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می شود که در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. اما توجه داشته باشید که هتل Alilass Hotel Istanbul دارای پارکینگ نبوده و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، برای پارک ماشینشان باید از محوطه اطراف یا خیابان های نزدیک استفاده کنند. علاوه بر اینها، در لابی هتل می توانید از مغازه های سوغاتی فروشی خرید کنید.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات سرگرمی می توان به کلاس ها و تورهای گردشگری اشاره کرد که از این طریق می توانید با شهر استانبول آشنا شوید یا اینکه می توانید در تورهای پیاده روی شرکت کرده و از محوطه اطراف هتل لذت ببرید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل آلیلاس دارای دکوراسیونی مدرن با طراحی و رنگ های گرم هستند. همه اتاق ها شامل تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتری برقی و کمد لباس هستند. همچنین همه اتاق ها دارای حمام اختصاصی بوده و این حمام ها شامل امکاناتی نظیر دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. برخی از اتاق های هتل Alilass Hotel Istanbul دارای فضای نشیمن بوده و اقامتی همراه با آرامش به میهمانان به ارمغان می آورد. انواع اتاق ها در این هتل عبارتند از اتاق دوبل یا توئين سوپرییر، اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئین بوجت، اتاق توئین استاندارد و اتاق دوبل دلوکس.

رستوران هتل


روزتان را با صبحانه کامل و مقوی هتل آلیلاس می توانید شروع کنید که به صورت سلف سرویس سرو می شود. در تراس این هتل نیز می توانید نوشیدنی ها خنک سفارش داده و نوش جان کنید. برای فصل زمستان باغ سرپوشیده فراهم گردیده که دارای سقف و دیوارهای شیشه ای است و انواع غذاهای بین المللی و ترکی استانبولی سرو می کنند.

فاصله هتل آلیلاس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ توپکاپی: ۵۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۶۰۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۷۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۶.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است