search
menu

هتل Alhambra Apart Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Alhambra Apart Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان الحمرا آپارت استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل آپارتمان الحمرا آپارت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Alhambra Apart Hotel Istanbul


هتل آپارتمان سه ستاره و مجلل الحمرا آپارت در شهر زیبا و باقدمت استانبول در کشور ترکیه قرار دارد. هتل آپارتمان الحمرا در قلب منطقه تاریخی شهر استانبول واقع شده‌است و به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی و دیدنی استانبول نزدیک است. هتل الحمرا آپارت استانبول برای مسافرانی که خانوادگی سفر می‌کنند و یا می‌خواهند در طول اقامت خود راحتی زیادی داشته باشند، بسیار مناسب است. دو ایستگاه قطار تراموا در نزدیکی هتل الحمرا قرار دارد و همچنین دریای مرمره به هتل Alhambra Apart Hotel نزدیک است و با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به آنجا برسید. در صورتی که بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کنید و بخواهید از فرودگاه تا هتل آپارتمان الحمرا آپارت استانبول را با ماشین در مدت زمان کمی طی کنید، به فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول بروید. در طول مدت زمانی که در هتل آپارتمان الحمرا اقامت دارید، اصلا از بازدید پارک های آبی استانبول غافل نشوید؛ چرا که پارک های آبی استانبول تابستان این شهر زیبای ترکیه را برای شما لذت‌بخش می‌کنند. پارک های آبی استانبول یکی از جذاب‌ترین تفریحات برای گردشگرانی است که به شهر استانبول می‌روند. پارک های آبی استانبول مخصوصا در فصل‌های گرم سال و روزهای تابستان فعالیت‌های لذت‌بخش و آرامش‌بخشی را برای شما فراهم می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان الحمرا آپارت استانبول


هتل آپارتمان الحمرا خدمات و امکاناتی با کیفیت را آرائه می‌کند تا مسافران اقامتی آسوده و بی‌دغدغه داشته باشند. امکانات هتل آپارتمان الحمرا آپارت استانبول شامل مواردی است از جمله پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، اسپا، ماساژ، حمام، اتاق جلسات، اتاق کنفرانس، زمین بازی کودکان، فکس و فتوکپی. خدمات متنوعی که هتل Alhambra Apart Hotel ارائه می‌کند، شامل این موارد است: پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، خدمات بلیط، گشت شهری، خدمات معرفی و ارائه تور، تبدیل ارز، خدمات دربانی، نگهداری از چمدان و خدمات نظافتی که شامل نظافت روزانه، لباسشویی، اتو و خشکشویی است. در صورتی که بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل آپارتمان الحمرا آپارت استانبول استفاده کنید تا به راحتی و بدون دغدغه رفت‌و‌‌آمد کنید. کارکنان هتل مجلل هتل آپارتمان احمرا علاوه بر زبان ترکی استانبولی، به چندین زبان خارجی هم مسلط هستند و با استقبالی گرم از مسافران از سراسر دنیا پذیرایی می‌کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع واحدهای اقامتی که در هتل آپارتمان الحمرا آپارت وجود دارد با طراحی و چیدمانی جذاب، چشم‌نواز و در انواع متفاوت بدین شرح هستند: اتاق‌های دلوکس با آشپزخانه، آپارتمان با یک اتاق خواب، سوئیت دلوکس با یک اتاق خواب با آشپزخانه و با ظرفیت ۳ فرد بزرگسال، سوئیت دلوکس با یک اتاق خواب با آشپزخانه و با ظرفیت ۴ فرد بزرگسال و سوئیت دلوکس با دو اتاق خواب با آشپزخانه و ظرفیت ۶ فرد بزرگسال. در اتاق‌های زیبای هتل آپارتمان الحمرا استانبول، امکانات و وسایل بسیار باکیفیت و خوبی قرار دارد تا مسافران اقامتی خاطره‌انگیز و راحت را تجربه کنند.
تجهیزات هتل Alhambra Apart Hotel شامل این موارد هستند: تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، صندوق امانات، اطفاحریق، کمدلباس، میز آرایش و آیینه، مبلمان، صندلی، چای و قهوه ساز، تلفن، کتری برقی، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار و سیستم سرمایشی و گرمایشی. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل آپارتمان الحمرا آپارت امکان سیگارکشیدن وجود ندارد. در واحدهای اقامتی آپارتمانی هتل آپارتمان الحمرا تجهیزات کاملی وجود دارد که شامل ماشین ظرفشویی، فر، اجاق گاز، مایکروویو، میز و صندلی، ماشین لباسشویی است. در آشپزخانه‌ مجهز به ظرفشویی و وسایل مخصوص آشپزی هتل آپارتمان الحمرا استانبول می‌توانید به راحتی آشپزی کنید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای تنوع در سفر خود و تفریح به بخش اسپا، ماساژ و حمام هتل آپارتمان الحمرا آپارت استانبول بروید و لحظاتی دلچسب و گوارا را تجربه کنید و خستگی‌های جسمی و روحی خود را فراموش کنید. همچنین هتل آپارتمان الحمرا تور پیاده‌روی، تور دوچرخه‌سواری و کلاس‌های آشنایی با فرهنگ محلی و کلاس‌های آشپزی برگزار می‌کند و علاوه بر این موارد، می‌توانید در کنار دوستان و همسفران خود در هتل Alhambra Apart Hotel بیلیارد هم بازی کنید.

فاصله هتل آپارتمان الحمرا آپارت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار ادویه: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱۳ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱۳ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا برج گالاتا: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱۶ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۱۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۲۱ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است