search
menu

هتل Albatros Premier Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Albatros Premier Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل آلباتروس پریمیر استانبول
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل آلباتروس پریمیر استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Albatros Premier Hotel Istanbul


هتل آلباتروس پریمیر در منطقه تاریخی سلطان احمد، قلب شهر قدیمی استانبول قرار دارد. هتل Albatros Premier Hotel Istanbul به خاطر موقعیت مکانی بی‌نظیرش دسترسی خوبی به مرکز شهر و همچنین دریا دارد. مسجد و موزه ایاصوفیه و قصر توپکاپی از مهم‌ترین جاذبه‌های استانبول هستند که با اقامت در هتل آلباتروس پریمیر به راحتی می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. همچنین این هتل دسترسی خوبی به بازار بزرگ استانبول و دیگر مراکز خرید استانبول دارد. خرید آنلاین بلیط هواپیما روشی آسان برای سفر به استانبول و بازدید از جاهای دیدنی آن است. هتل Albatros Premier Hotel Istanbul از هتل‌های ۴ ستاره سلطان احمد و گزینه‌ای ایده‌آل برای گذراندن یک تعطیلات به یاد ماندنی است. این هتل ۴ طبقه در سال ۲۰۱۷ به بهر‌ه‌برداری رسیده و از هتل‌های به‌روز استانبول به شمار می‌رود. با اقامت در هتل آلباتروس پریمیر از امکانات رفاهی متنوعی برخوردار خواهید بود.

امکانات کلی هتل آلباتروس پریمیر استانبول


امکانات و خدمات متعددی در هتل آلباتروس برای مهمانان تدارک دیده شده است که با برخورداری از آن تعطیلات فوق‌العاده‌ای پیش‌رویتان خواهد بود. پارکینگ رایگان، ترانسفر رفت و برگشت، اتاق خانواده و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اصلی این هتل هستند. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام قسمت‌های هتل در دسترس است تا مهمانان به راحتی بتوانند با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشند. تراس آفتابی چشم‌انداز زیبایی از منطقه سلطان احمد را برای مهمانان به نمایش می‌گذارد؛ همچنین امکانات باربیکیو در تراس هتل برای مهمانان فراهم شده است. برای خرید وسایل ضروری می‌توانید سری به فروشگاه هتل بزنید. هتل آلباتروس پریمیر استانبول از هتل‌های چندزبانه است و به ۵ زبان ترکی، انگلیسی، آلمانی، روسی و عربی در این هتل گفتگو می‌شود. کارکنان هتل بسیار خوش‌برخورد و حرفه‌ای هستند و از هیچ تلاشی برای ایجاد یک محیط دلپذیر برای مهمانان دریغ نمی‌کنند.
آرایشگاه، سیستم خودپرداز، غذای آماده، اتاق چمدان، اتاق سیگار، صرافی، فکس، فتوکپی، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، آسانسور و روزنامه از دیگر امکانات هتل ۴ ستاره Albatros Premier Hotel Istanbul هستند. ناگفته نماند هتل آلباتروس پریمیر پذیرای کودکان در هر رده سنی است و کودکان بالای ۶ سال بزرگسال محسوب می‌شوند. برای گردش در شهر می‌توانید از خدمات کرایه اتومبیل هتل استفاده کنید و خودتان در شهر رانندگی کنید. خدمات دیگر این هتل شامل خدمات تور، نظافت روزانه، تهیه بلیط، خشک‌شویی، لاندری و اتو است. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل آلباتروس پریمیر دارای ۶۵ اتاق شیک و به‌روز است. واحدهای اقامتی هتل آلباتروس با الهام از معماری عثمانی جادار و زیبا ساخته شده‌اند. چندین نوع اتاق در این هتل موجود است و مهمانان می‌توانند با توجه به سلیقه و تعداد نفرات خود اقدام به رزرو واحد مورد نظرشان نمایند. اتاق سوپریور دوبل، اتاق سوپریور تریپل، اتاق خانواده، اتاق سوپریور دوبل (منظره دریا)، اتاق اکونومی تویین و سوئیت از انواع واحدهای اقامتی این هتل هستند. امکانات متنوعی در داخل اتاق‌ها قرار داده شده است و تمامی واحدها ضد حساسیت هستند. مینی بار، چای ساز، تلویزیون صفحه تخت، میز، کمد لباس، تلفن، پرده‌های ضد نور، اتو، میز اتو، حمام، سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی، سشوار و دمپایی از دیگر امکانات داخل اتاق‌ها هستند. توجه داشته باشید که برخی از واحدها ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و در صورت درخواست در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

رستوران هتل


صبحانه‌تان را می‌توانید در اتاقتان و یا رستوران میل کنید. رستوران در بام هتل قرار دارد و چشم‌انداز بی‌نظیری از دریا را به مهمانان هدیه می‌کند. برای ناهار و شام می‌توانید از غذاهای ترکی رستوران نوش جان کنید. البته رستوران‌ها و کافه‌های معروف دیگری نیز در نزدیکی هتل Albatros Premier Hotel Istanbul قرار دارند که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

فاصله هتل آلباتروس پریمیر استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از مسجد سلطان احمد: ۳۰۰ متر
فاصله از ستون کنستانتین: ۷۰۰ متر
فاصله از مسجد و موزه ایاصوفیه: ۸۰۰ متر
فاصله از بازار ادویه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله از مسجد سلیمانیه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله از برج گالاتا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله از برج دختر: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است