search
menu

هتل Agora Life Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Agora Life Hotel Istanbul
امکانات هتل آگورا لایف استانبول
خدمات هتل آگورا لایف استانبول
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل آگورا لایف استانبول تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل Agora Life Hotel Istanbul


هتل آگورا لایف استانبول از جمله هتل‌های ۴ ستاره و محبوب در میان گردشگران شهر استانبول است که به دلیل موقعیت مکانی بسیار خوبی که دارد شهرت زیادی پیدا کرده است. مسافران می‌توانند با اقامت در این هتل با فواصل خیلی کوتاه به بسیاری از اماکن گردشگری شهر استانبول مانند مسجد آبی، مسجد ایا صوفیه، کاخ توپکاپی و… دسترسی داشته باشند و سفری فراموش نشدنی را تجربه کنند.
علاوه بر نزدیکی هتل به این اماکن گردشگری، ساختمان هتل Agora Life Hotel Istanbul به این جاذبه‌های تاریخی اشراف خوبی دارد و همین مسئله منظره‌ای بسیار زیبا را در هنگام اقامت در هتل برای مهمانان ایجاد می‌کند که تماشای آن‌ها علی الخصوص در شب حس و حال ویژه‌ای دارد. اگر دوست دارید برای صرف غذا در سفر، رستوران‌های متنوعی را تجربه کنید بهتر است بدانید که اطراف این هتل پر از رستوران‌های جذاب و رنگارنگ است که شما می‌توانید هر وعده غذایی را در یکی از این رستوران‌ها میل کنید و از این تنوع لذت ببرید. برای گشت و گذار و خرید نیز مغازه‌های متعددی در اطراف هتل قرار دارند. علاوه بر آن هتل به بازار بزرگ استانبول نیز نزدیک است و موقعیت بی‌نظیری را برای تفریح و خرید در این بازار برای مسافران فراهم می‌کند. شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما، ضمن سفر به شهر استانبول در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و سفری دوست داشتنی و لذت بخش را تجربه کنید.

امکانات هتل آگورا لایف استانبول


هتل آگورا لایف استانبول امکانات فراوانی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد و همین مسئله موجب شده است که این هتل در بین گردشگران شهر استانبول طرفداران فراوانی داشته باشد. هتل دارای یک رستوران مجلل و زیباست که طعم خوش انواع غذاهای لذیذ ترکی را می‌توانید در آن تجربه کنید. وعده صبحانه در این هتل به صورت رایگان سرو می‌شود و تنوع مواد غذایی و طعم دلچسب آن‌ها همواره مورد رضایت مسافران ساکن در این هتل بوده است. استفاده از وای فای نیز در این هتل رایگان است و مهمانان می‌توانند در سراسر ملک هتل به اینترنت رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. وجود منطقه مخصوص سیگار کشیدن وعدم امکان استفاده از سیگار در فضاهای عمومی و مشترک هتل سبب شده است که مهمانان اقامت راحتی را در هتل تجربه کنند و افرادی که به بوی سیگار حساس هستند مشکلی از این جهت نخواهند داشت. پارکینگ رایگان، آسانسور، امنیت ۲۴ ساعته، دزدگیر، کپسول‌های آتشنشانی، اتاق‌های عایق صدا، مجموعه عروس، سالن مشترک برای تماشای دسته جمعی تلویزیون و… از دیگر امکانات رفاهی موجود در Agora Life Hotel Istanbul هستند.

خدمات هتل آگورا لایف استانبول


در هتل آگورا لایف استانبول خدمات متعددی به مسافران ارائه می‌شوند که برخی از آن‌ها به منظور سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت و برخی نیز در جهت رفاه و آسایش هرچه بیشتر مهمانان هستند. پرسنل این هتل بسیار خوش برخورد و مهمانواز هستند و از صحبت کردن و برخورد با آن‌ها لذت خواهید برد. پذیرش این هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و به چندین زبان دنیا از جمله انگلیسی، عربی، فرانسوی و روسی از مهمانان استقبال می‌کند. اجرای موسیقی زنده، برگزاری کلاس‌های آشپزی، برگزاری دوره‌هایی برای آشنایی بیشتر با فرهنگ‌های مختلف شهر استانبول، تورهای دوچرخه سواری و تورهای پیاده روی از جمله خدماتی هستند که مسافران برای گذرندان اوقات فراغت خود در هتل از آن‌ها استقبال می‌کنند. خدمات خانه داری هتل نیز فعال است و هیچ مشکلی از لحاظ تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی وجود نخواهد داشت. از دیگر خدمات Agora Life Hotel Istanbul می‌توان به خشکشویی، سرویس دربان، تبدیل ارز، ترانسفر فرودگاهی و… اشاره کرد که با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی Agora Life Hotel دارای فضایی زیبا و آرامش بخش هستند که بدون شک از اقامت در آن‌ها لذت خواهید برد. از انواع واحدهای اقامتی هتل آگارولایف استانبول می‌توان به اتاق دو نفره، اتاق دونفره لوکس با منظره دریا یا مسجد ایاصوفیه، اتاق خانوادگی، اتاق سه نفره و سوئیت با منظره دریا اشاره کرد.
امکانات رفاهی متعددی در واحدهای اقامتی Agora Life Hotel وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، حمام به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، سرویس بهداشتی، مبلمان، کمد لباس، تهویه مطبوع و… اشاره کرد.

فاصله هتل آگورا لایف استانبول تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۳۵۰ متر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۸۰۰ متر
فاصله تا برج و پل گالاتا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلما باغچه: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است