search
menu

هتل Agaoglu My City Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Agaoglu My City Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل آقا اوغلو مای سیتی
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آقا اوغلو مای سیتی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Agaoglu My City Hotel Istanbul


هتل آقا اوغلو مای سیتی، هتلی ۴ ستاره در منطقه عمرانیه استانبول است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و مطلوب، اقامت خوش و راحتی برای مهمانان رقم می زند. هتل آقا اوغلو مای سیتی از هتل های مدرن و شیک منطقه است و برای همین مهمانان زیادی در سفر به استانبول آن را رزرو می کنند. موقعیت مکانی هتل نیز خوب بوده و تا تعدادی از مراکز خرید استانبول، اوت لت های استانبول و برخی از جاهای دیدنی استانبول فاصله کمی دارد. مهمانانی که قصد خرید بلیط هواپیما استانبول دارند، با رزرو هتل آقا اوغلو مای سیتی اقامت به یاد ماندنی تجربه می کنند. کارکنان هتل Agaoglu My City Hotel Istanbul بسیار زحمتکش، کاردان و خوش برخورد هستند و تلاش می کنند رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آقا اوغلو مای سیتی


در هتل آقا اوغلو مای سیتی انواع امکانات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که با خودروی شخصی شان به استانبول سفر می کنند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده کرده و از بابت امنیت خودرو اطمینان خاطر داشته باشند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان فراهم گشته است و بدین ترتیب مهمانان می توانند تمام امور آنلاینشان را در اسرع وقت انجام دهند. لابی زیبای هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، صندوق امانات، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است.
مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ ها و همایش ها، کرایه خودرو، امکانات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش با صبوری و حوصله مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. مهمانانی که می خواهند حیوان خانگی شان را در سفر همراه خود بیاورند، لازم است بدانند که در هتل آقا اوغلو مای سیتی حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.
ضمنا، کارکنان هتل آقا اوغلو مای سیتی به زبان های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می کنند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون در هتل آقا اوغلو مای سیتی طراحی شده اند. واحدهای اقامتی هتل آقا اوغلو مای سیتی شامل سوئیت ماه عسل، اتاق وی آی پی (VIP)، سوئیت خانواده، اتاق های استاندارد، دبل سوپریور و ... هستند. تمام اتاق ها عایق صدا بوده و استعمال سیگار در آن ها ممنوع است. نظافت و تمیزی اتاق ها اطمینان بخش هستند و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. دکوراسیون اتاق ها بسیار شیک، مدرن و زیبا است. در چیدمان اتاق ها از اسباب و اثاثیه به روز و جذاب و همچنین، مستحکم و باکیفیت استفاده شده است. ترکیب رنگی به کار رفته در طراحی اتاق ها گرم و دلنشین بوده و حس آرامش بخشی به فضا بخشیده است. برخی اتاق ها دارای بالکن هستند و در صورت تقاضای مهمان قابل رزرو اند. اقامت در اتاق های هتل آقا اوغلو مای سیتی فوق العاده دنج و راحت است. زمان تحویل اتاق ها در هتل آقا اوغلو مای سیتی ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل آقا اوغلو مای سیتی امکانات رفاهی اساسی، لوکس و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، میز تحریر، دراور، کمد لباس، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... مهیا گشته اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای ساعاتی که قرار است مهمانان داخل هتل سپری کنند، هتل آقا اوغلو مای سیتی امکانات تفریحی و سرگرم کننده متعدد در نظر گرفته است. باشگاه بدنسازی مجهز هتل مکان بسیار خوبی برای مهمانان ورزشکار به حساب می آید؛ چرا که می توانند تمرینات روزانه شان را به مرتب انجام دهند. از آن جایی که در سفر نیاز به استراحت و ریلکسیشن بیش از هر زمان دیگری احساس می شود، خدمات اسپا و ماساژ شامل ماساژ پشت، فول بادی، سونا، حمام ترک، اسکراب بدن و ... ارائه می گردند و مهمانان می توانند با هماهنگی قبلی از آن ها بهره مند شوند.
خبر خوش برای دوستداران ورزش شنا این است که در هتل آقا اوغلو مای سیتی دو استخر روباز و سرپوشیده وجود دارند و مهمانان در هر فصلی که به این هتل مراجعه کنند، می توانند از آب تنی و شنا لذت ببرند. کنار استخرها حوله، تخت و چتر آفتاب، بار نوشیدنی جات و ... وجود دارند. استفاده از استخرها برای مهمانان رایگان است. استخر روباز به صورت فصلی فعالیت می کند و استخر سرپوشیده در تمام سال قابل استفاده است. خانم ها و آقایانی هم که همواره به ظاهر زیبا و آراسته و تمیز و مرتب بودن اهمیت می دهند، می توانند در طول سفر از خدمات زیبایی ارائه شده در هتل آقا اوغلو مای سیتی استفاده کنند.

رستوران هتل


در هتل آقا اوغلو مای سیتی ۳ کافه رستوران وجود دارد که هر کدام انواع غذاها و نوشیدنی های متنوع و خوشمزه برای مهمانان تدارک می بینند. وعده صبحانه به صورت بوفه ای سرو شده و شامل انواع خوراکی ها و نوشیدنی های باکیفیت و خوش طعم است. دیگر وعده های غذایی معمولا به صورت منوی آلاکارته سرو می شوند.

فاصله هتل آقا اوغلو مای سیتی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا اوت لت اوپتیموم استانبول: ۶٫۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید برندیوم استانبول: ۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پالادیوم استانبول: ۸٫۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۱۷٫۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۱۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است