search
menu

هتل Ag Sisli Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ag Şişli Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل آگ شیشلی استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آگ شیشلی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ag Şişli Hotel Istanbul


هتل آگ شیشلی از هتل های سه ستاره در منطقه شیشلی استانبول است، این منطقه یکی از پر جنب‌وجوش ترین و سرزنده‌ترین مناطق شهر استانبول به شمار می‌رود. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این هتل از طریق پیاده‌روی قابل‌دسترس است و برای تمامی جاذبه‌های دیدنی و گردشگری و همچنین مراکز خرید مانند نیشان تاشی و تکسیم دسترسی آسان را امکان‌پذیر می‌کند. با توجه به موقعیت قرارگیری هتل Ag Şişli Hotel Istanbul دسترسی آسانی به جاذبه‌های دیدنی شهر مانند موزه و کاخ توپکاپی، موزه پرا، موزه معصومیت، بازار بزرگ استانبول و کاخ بیگلربیگی خواهید داشت. همچنین فرودگاه استانبول نیز در ۳۷ کیلومتری این هتل واقع‌شده است ولی جای نگرانی نیست زیرا از طریق شاتل فرودگاهی به‌راحتی در هر ساعتی از شبانه‌روز به هتل دسترسی خواهید داشت. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و رستوران اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آگ شیشلی استانبول


پارکینگ اختصاصی رایگان در این هتل برای مسافرانی در نظر گرفته‌شده است که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. محوطه این هتل را باغ بسیار زیبایی فراگرفته که مملو از درختان نخل است و فضایی برای آرامش یافتن و ریلکس کردن برای مسافران ایجادشده است. همچنین در محوطه این باغ مبلمان زیبایی چیده شده است تا در هر ساعتی که دوست داشتید از این منظره لذت ببرید. یکی از مزیت‌های هتل Ag Şişli Hotel Istanbul آزاد بودن ورود حیوانات خانگی به داخل آن است، البته برای این کار باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. همچنین در لابی بخشی به‌عنوان کتابخانه در نظر گرفته‌شده است و انواع کتاب‌ها در اختیار مسافران قرار داده می‌شود تا مطالعه کنند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل و در داخل اتاق‌ها، لابی و رستوران قابل‌دسترس است. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتو نیز با هزینه‌های مجزا در لابی هتل انجام می‌گیرند. پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، فارسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و همین دلیل باعث محبوبیت آن در میان هم‌وطنان ما شده است، زیرا به دلیل برقراری ارتباط آسان با پرسنل ترک‌زبان استانبول اقامتی خوش و خاطره‌انگیز برایشان رقم خواهد خورد و همین دلیل سبب می‌شود تا برای سفرهای بعدی‌شان در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام کنند. علاوه بر موارد گفته‌شده، در لابی می‌توانید از اتاق چمدان، صرافی و میز تور بلیط و گردشگری بهره‌مند شوید. همچنین در هنگام ورود به هتل با بخش پذیرش روبرو خواهد شد خواهد شد که به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. در هتل Ag Şişli Hotel Istanbul برای دسترسی به طبقات مختلف نیز می‌توانید از آسانسور استفاده کنید، بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند با خیال راحت می‌توانند در این هتل اتاق رزرو کنند.

امکانات تفریحی هتل


امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از جکوزی داغ. استفاده از این جکوزی شامل هزینه جداگانه بوده و در میان اکثر مسافران هتل Ag Şişli Hotel Istanbul طرفدار دارد، به‌طوری‌که بعد از روز خسته‌کننده و بعد از کلی گشت‌وگذار می‌توانند در این جکوزی استراحت کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در این هتل دارای چراغ‌های ال ای دی ریز با رنگ‌های متنوعی هستند و اقامتی همراه با تنوع و زیبایی را برای مسافران به ارمغان می‌آورند. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون، مینی بار، کتری برقی اشاره کرد. همچنین میهمانان می‌توانند در داخل اتاق‌ها از حمام اسپا و ماساژ بهره‌مند شوند.

رستوران هتل


صبحانه همه‌روزه در هنگام صبح به‌صورت سلف‌سرویس در این هتل ارائه می‌شود. همچنین در هر ساعت از شبانه‌روز در لابی هتل آگ شیشلی چای و قهوه سرو می‌شود.

فاصله هتل آگ شیشلی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است