search
menu

هتل Adamar Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Adamar Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل آدامار استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آدامار تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Adamar Hotel Istanbul


هتل آدامار هتلی ۴ ستاره در منطقه تاریخی و پرجنب و جوش سلطان احمد واقع شده است. تفاوتی در نوع سفرتان وجود ندارد که به عنوان توریست یا برای کار و تجارت عازم استانبول می شوید، کافیست در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل بی نظیر نیز اقدام کنید و اقامتی خاطره انگیز برای خود و خانواده تان رقم بزنید. هتل آدامار هتلی در یک کیلومتری مرکز شهر است و تراموای سلطان احمد در فاصله ۲۵۰ متری این هتل قرار دارد که از طریق آن به خیلی از جاهای دیدنی شهر استانبول دسترسی خواهید داشت. همچنین جاذبه های دیگری مانند آب انبار باسیلیکا، مسجد سلطان احمد در عرض ۵ دقیقه قابل دسترس هستند. فرودگاه استانبول نیز حدودا ۵۳ کیلومتر فاصله دارد که برای دسترسی به این فرودگاه می توانید از شاتل فرودگاهی استفاده کنید و این شاتل شامل هزینه جداگانه است. امکانات ارائه شده مشهور هتل Adamar Hotel Istanbul عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری، رستوران، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها و بار که باعث جذب گردشگر از سراسر جهان می شوند.

امکانات عمومی هتل آدامار استانبول


هتل آدامار جزو هتل هایی است که اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط آن قابل دسترس است. براساس قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به داخل ندارید. در لابی این هتل خدماتی نظیر میز تور و گردشگری، تبدیل ارز، اتاق چمدان دایر گردیده اند. همچنین در قسمت پذیرش به صورت شبانه روزی فعالیت داشته و آماده میزبانی از گردشگران هستند. در هنگام اقامتتان، اگر به خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیاز داشته باشید، با خیال راحت می توانید به لابی هتل مراجعه کرده و با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره مند شوید. در صورتی که به فتوکپی و فکس نیاز داشته باشید، کارکنان مجموعه Adamar Hotel Istanbul با کمال میل در این مورد به مسافران کمک خواهند کرد. همچنین بهتر است بدانید که پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، اسپانیایی و ترکی استانبولی تسلط داشته و صحبت می کنند. برای استفاده از پارکینگ نیز می توانید هزینه های مربوطه را پرداخت کنید و از پارکینگ موجود در نزدیکی هتل استفاده کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های این هتل بسیار روشن و دلباز بوده و از اسباب و وسایل در طیف رنگی روشن استفاده گردیده است. انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق دوبل، اتاق خانواده، اتاق سینگل، اتاق ترپیل و اتاق دولوکس با چشم انداز دریا. از امکانات اتاق های هتل می توان به تلویزیون، تلفن، مینی بار، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، کمدلباس، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزکار اشاره کرد. در جهت تنظیم دمای هوای اتاق ها سیستم تهویه مطبوع در تمامی اتاق ها دایر گردیده است. همچنین به دلیل عایق صدا بودن اتاق ها هیچ گونه صدایی میهمانان را اذیت نخواهد کرد و اقامتی توام با آرامش را تجربه خواهند کرد. لازم به ذکر است، با توجه به ممنوعیت سیگار کشیدن در داخل اتاق های هتل Adamar Hotel Istanbul می توانید به محل مشخص شده بروید. همچنین برای رفتن به طبقات مختلف این هتل می توانید سوار آسانسور شوید.

رستوران هتل


این هتل دارای رستورانی در طبقه آخر است که از تراس این رستوران چشم انداز دلربایی از مسجد و موزه ایاصوفیه و تنگه بسفر مقابل چشمانتان خواهد بود. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی و ترکی سرو می کنند. صندلی های رستوران در مکان سرپوشیده و تراس چیده شده اند که با تماشای چشم انداز بی نظیر غذاهای خوشمزه را نوش جان خواهید کرد. در لابی هتل Adamar Hotel Istanbul نیز می توانید به کافی شاپ و کافی تریا سر بزنید و انواع نوشیدنی های سرم و گرم سفارش دهید.

فاصله هتل آدامار تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲۹۰ متر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۴۵۰ متر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۶۵۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۶۵۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است