search
menu

هتل Ada Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ada Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی آدا هتل استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
فاصله هتل آدا استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Ada Hotel Istanbul


در دل استانبول هتل آدا با اتاق هایی بزرگ واقع شده که تا جاهای دیدنی استانبول فاصله چندان زیادی ندارد و اگر اهل پیاده روی باشید، تنها با چند دقیقه پیاده روی به شناخته شده ترین و مشهورترین جاهای دیدنی استانبول خواهید رسید. این موقعیت جغرافیایی هتل مزیت دیگری هم دارد و آن اینکه از تراس هتل، منظره ای پانورامایی از دریای مرمره و مسجد محمدپاشا و دیگر جاهای دیدنی اطراف خواهید داشت. هتل در فاتح قرار دارد و این یعنی شما به قلب پرشور و نشاط و خیابان های مشهور استانبول مانند خیابان استقلال و میدان تقسیم دسترسی بسیار آسانی خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی آدا هتل استانبول


یکی از بزرگ ترین نقاط قوت هتل آدا استانبول به جز موقعیت جغرافیایی اش، کارکنان حرفه ای و خوش برخوردش است که همیشه با رویی گشاده پاسخگو و کمک حال مهمانان بوده و اقامت را برای آن ها دلپذیرتر می کنند. این کارکنان مهمانان را در امور مختلفی مانند جاذبه های مختلف استانبول راهنمایی می کنند. البته مهمانانی که می خواهند در تورهای استانبول شرکت کنند می توانند سری به بخش پذیرش هتل زده و از خدمات تور آن استفاده کنند. پذیرش هتل به جز خدمات تور، خدمات دیگری مانند اتاق چمدان، خدمات کانسیرج، خدمات تهیه بلیط، خدمات تبدیل ارز و اکسپرس چک این/ چک اوت را ارائه می دهد و از آن جا که کارکنان این بخش به صورت ۲۴ ساعته فعالند، می توانید در هر ساعت از شبانه روز به این خدمات دسترسی داشته باشید.
هتل آدا به پاکیزگی محیط خود نیز اهمیت می دهد و به همین دلیل خدمات نظافت آن به صورت روزانه انجام می شود و خدمات دیگر مانند خدمات اتو، خدمات خشک شویی و لباسشویی نیز با دریافت کمی هزینه ارائه می شود.
هتل پارکینگ ندارد اما خدمات رفت و برگشت فرودگاهی و خدمات کرایه خودرو را برای راحتی مهمانانی که با خرید بلیط ارزان استانبول به این شهر سفر کرده و فاقد خودروی شخصی هستند ارائه می دهد.
اینترنت رایگان، نگهبانی ۲۴ ساعته، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، دستگاه فکس و فتوکپی، آسانسور، نهار بسته بندی شده و خدمات روم سرویس اسیر خدمات و امکانات هتل آدا استانبول هستند.

اتاق های هتل


هتل آدا اتاق هایی بدون سیگار و عایق صدا دارد که نهایت آرامش و خواب راحت را به مهمانان هدیه می دهند. آدا ۵ نوع اتاق برای زوج ها و دوستانی که به صورت ۲ نفره سفر کرده اند دارد و مابقی اتاق های آن مناسب مهمانانی بیش از ۳ و ۴ نفر است. در میان اتاق های هتل آدا، اتاق های دابل روم، دلوکس دابل روم، سوئیت خانواده با جکوزی، سوئیت اوتامان و آپارتمان تک خوابه آن رو به دریا قرار گرفته اند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های وسیع و دلباز هتل آدا استانبول دارای تلویزیون صفحه تخت و سیستم تهویه مطبوع هستند و سرویس حمام آن ها شامل حمام داخل سوئیت با وان، دوش و جکوزی است.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


آدا امکانات سرگرمی برای مهمانان بزرگسال خود ندارد اما برای کودکان، تلویزیون با شبکه های کودک تعبیه کرده و برای خانواده های دارای نوزاد نیز خدمات پرستاری از کودک (باهزینه) را ارائه می دهد. البته برای تجربه هیجانات بیشتر می توانید سری به جاهای تفریحی استانبول زده و یا در زندگی و تفریحات شبانه استانبول شرکت کنید و خاطرات فراموش نشدنی ای برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

فاصله هتل آدا استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است