search
menu

هتل A11 HOTEL Exclusive Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل A۱۱ HOTEL Exclusive Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل ای ۱۱ اکسکلوسیو استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ای ۱۱ اکسکلوسیو استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل A۱۱ HOTEL Exclusive Istanbul


هتل ای ۱۱ اکسکلوسیو استانبول، هتلی فوق العاده جذاب و شیک در یکی از بهترین مناطق آسیایی استانبول، یعنی منطقه کادیکوی است. این هتل در خیابان بغداد که از خیابان های مشهور استانبول به حساب می‌آید، واقع شده است. خیابان بغداد که مردم محلی با عنوان "جاده" می‌نامند، جزو پاتوق‌های باکلاس استانبول به حساب می‌آید و شب هنگام معمولا جوان‌ها با ماشین‌هایشان در این خیابان ویراژ می‌دهند. همچنین، هتل فاصله کمی تا ساحل جاده بوستان دارد و مهمانان می‌توانند با پیاده روی کوتاه به ساحل دسترسی داشته و غروب زیبای استانبول را تماشا کنند. مهمانانی که این هتل را برای اقامت برمی‌گزینند، از طریق فری بوت‌ها یا کشتی‌ها می‌توانند به قسمت اروپایی استانبول دسترسی داشته و از جاذبه‌های تاریخی و معروف همچون برج دختر استانبول، موزه های استانبول، کاخ‌ های استانبول و ... بازدید کنند. در هتل ای ۱۱ اکسکلوسیو استانبول امکانات رفاهی عالی برای مهمانان فراهم گشته و اقامت شیرین و به یاد ماندنی در انتظارشان است. کارکنان خوش برخورد و کاردان هتل A۱۱ HOTEL Exclusive Istanbul نیز برای به دست آوردن رضایت و خوشنودی مهمانان تمام تلاششان را می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ای ۱۱ اکسکلوسیو استانبول


در هتل ای ۱۱ اکسکلوسیو استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که برای تجربه قسمت آسیایی استانبول که بسیار شیک و منحصر به فرد است، بلیط هواپیما استانبول می‌خرند، بهتر است با رزرو این هتل سفرشان را جذاب‌تر کنند. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور، روزنامه، مرکز تجاری و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه‌ها، خدمات کانسرج، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی، برگزاری همایش‌ها و میتینگ‌ها، کرایه خودرو، شاتل فرودگاهی، روم سرویس، غذاهای بسته بندی شده، دریافت سفارش‌های مارکت و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی و با حوصله راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل ای ۱۱ اکسکلوسیو استانبول به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمانه برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز با مبلمان مخصوص طراحی شده و مهمانان برای استراحت و تنفس از آن استفاده می‌کنند. ضمنا، این هتل مخصوص اقامت بزرگسالان است.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل ای ۱۱ اکسکلوسیو استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون و مدرن در این هتل قابل رزرو هستند. اتاق های هتل ای ۱۱ اکسکلوسیو استانبول شامل اتاق های وی آی پی (VIP)، سوئیت عروس، دبل یا توئین دلوکس، سینگل دلوکس و ... هستند. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند. مبلمان مخصوص فضای باز در بالکن‌ها وجود دارند تا مهمانان ضمن استراحت، از تماشای خیابان، ساحل و مردمان در حال رفت و آمد لذت ببرند. دکوراسیون اتاق ها شیک و بسیار خاص است و با اسباب و اثاثیه لوکس و شیک چیدمان یافته‌اند. کف اتاق ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته‌اند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می‌گردد. اتاق ها عاری از هرگونه مواد آلرژی هستند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. اتاق ها عایق صدا هستند و هیچ گونه صدایی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌شود. زمان تحویل اتاق ها در هتل ای ۱۱ اکسکلوسیو استانبول ساعت ۱۲ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۰ صبح است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل ای ۱۱ اکسکلوسیو استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


ساعاتی که مهمانان در هتل حضور دارند، می‌توانند با استفاده از خدمات مرکز اسپا روزی سرشار از آرامش و بدون دغدغه سپری کنند. خدمات مرکز اسپای هتل شامل صندلی ماساژور، حمام ترک، سونا، ماساژ فول بادی، ماساژ دست، ماساژ کاپل، ماساژ سر، گردن، پشت و ... است.

رستوران هتل


صبحانه هتل به صورت منوی آلاکارته سرو شده و شامل منوی آمریکایی است. مهمانان روز خود را با صرف صبحانه عالی و غنی شروع می‌کنند. گزینه صبحانه بیرون بر نیز در رستوران هتل موجود است.

فاصله هتل ای ۱۱ اکسکلوسیو استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۷٫۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۷٫۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۷٫۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۹٫۲ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم استانبول: ۹٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است