search
menu

هتل 4 ANGELS HOTEL ISTANBUL

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل 4ANGELS HOTEL ISTANBUL
امکانات عمومی هتل فور انجلز استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و رفاهی هتل
فاصله هتل فور انجلز استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل 4ANGELS HOTEL ISTANBUL


هتل فور انجلز از هتل های ۳ ستاره استانبول است که در مرکز این شهر واقع شده است. نزدیک بودن این هتل به اماکن مهم شهر و همچنین جاذبه های گردشگری همچون برج گالاتا، مسجد سلیمانیه، کاخ دلمه باغچه و مراکز خرید از قبیل بازار بزرگ و بازار مصر که امکان بازدید آسان از این مناطق را برای مسافران فراهم کرده است، از ویژگی های مهم این هتل است که همواره مورد توجه گردشگران بوده است. همچنین ایستگاه قطار سلطان احمد در فاصله نزدیک از این هتل قرار داشته و امکان دسترسی آسان به اماکن و مراکز دیدنی را فراهم کرده است. هتل در فاصله ۴۳ کیلومتری از فرودگاه استانبول و ۴۶ کیلومتری از فرودگاه صبیحا گوکچن قرار دارد و در صورت نیاز مسافران می‌توانند از خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز که با دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود، استفاده کنند. مهمانان با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر، هتل زیبای 4ANGELS HOTEL ISTANBUL یک مکان مناسب برای اقامت به شمار می‌آید که اقامتی فراموش نشدنی را برای مسافران رقم می‌زند.

امکانات عمومی هتل فور انجلز استانبول


هتل در فضای بیرونی دارای مبلمان فضای باز، تراس آفتابگیر و باغ است که یک فضای بی نظیری را برای استراحت و تفریح مسافران فراهم کرده است. از جمله امکاناتی که هتل 4 Angels برای مسافران ارائه می‌دهد شامل WiFi رایگان، ترانسفر فرودگاهی، تحویل و تخلیه فرودگاهی و بلیط حمل و نقل عمومی، بلیط جاذبه ها یا نمایش ها، خدمات فکس و فتوکپی و تحویل مواد غذایی همه با دریافت هزینه اضافی است. ورود و خروج سریع، خدمات دربان، خدمات بلیط، میز تور، خدمات تبدیل ارز و کرایه اتومبیل از دیگر امکانات موجود در این هتل است. میز پذیرش ۲۴ ساعته که کارکنان آن در بدو ورود از مهمانان استقبال کرده، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات برای مسافران هستند. پارکینگ خصوصی در محل نزدیک امکان پذیر است که برای استفاده رزرو لازم است و هزینه آن ۱۰ یورو در روز است و همچنین پارکینگ خیابانی نیز در دسترس است. خدمات نظافتی از قبیل سرویس اتو، پرس شلوار، خشک شویی و لباسشویی همه با دریافت هزینه اضافی در هتل 4ANGELS HOTEL ISTANBUL فراهم شده است.
همچنین نظافت به صورت روزانه در این هتل انجام می‌گیرد. دوربین های مدار بسته، کپسول های اتش نشانی، حسگر دود، هشدار امنیتی، نگهبانی ۲۴ ساعته و صندوق امانات از جمله خدمات امنیتی موجود در این هتل است. یک رستوران ۲۴ ساعته در محل هتل واقع شده است و صبحانه بوفه ای رایگان روزانه از۸:۰۰ صبح تا ۱۰:۳۰ صبح در دسترس است. همچنین این هتل صبحانه قاره ای سرو می‌کند و رستوران Maide safa منویی با غذاهای مدیترانه ای ارائه می‌دهد. علاوه بر‌آن در این هتل انواع شکلات یا کلوچه، میوه ها و بوفه با وعده های غذایی مناسب برای کودکان در دسترس است و بطری آب با دریافت هزینه اضافی موجود است. ورود حیوانات خانگی و استعمال دخانیات در این هتل ممنوع بوده اما مکان هایی برای افراد سیگاری فراهم شده است. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی، روسی و ترکی تسلط کامل دارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل دارای انواع اتاق های مختلف شامل اتاق دولوکس، اتاق کینگ سوپریور، اتاق دوبل اکونومی، اتاق دوبل Budget، اتاق خانوادگی دولوکس، اتاق دوبل با نمای باغ و اتاق سه نفره سوپریوراست و مسافران متناسب با نیاز خود در صورت سفر به تنهایی و یا با گروه خانواده و دوستان می‌توانند رزرو کرده و اقامت داشته باشند. برخی از اتاق ها دارای صندوق امانات، پنجره های پانوراما و سیستم استریو با چشم انداز شهر هستند. اتاق‌های هتل با دکوراسیون زیبا و کف پارکت دارای Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز، تلفن و کمد لباس است. در هتل 4 Angels هر اتاق دارای ملحفه و حوله است. اتاق های هتل 4ANGELS HOTEL ISTANBUL ضد سیگار بوده و همگی دارای عایق صدا، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی هستند. در اتاق‌‌ها حمام اختصاصی وجود دارد و حمام‌‌ها دارای دوش، سشوار، حوله، توالت فرنگی و دستمال توالت است. همچنین در این هتل سرویس اتاق نیز ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل


از امکانات تفریحی و سرگرمی که این هتل برای مسافران ارائه می‌دهد می‌توان به برگزاری تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی با هزینه اضافی، باشگاه کودکان و امکان استفاده از کتابخانه اشاره کرد. همچنین امکاناتی از قبیل وسایل بازی کودکان در فضای باز، منطقه بازی سرپوشیده، کتاب و دی وی دی و موسیقی برای کودکان و نیز بازی های رومیزی مثل پازل در این هتل فراهم شده است.

فاصله هتل فور انجلز استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۸۵۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۹۰۰ متر
فاصله تا بازار مصر: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۳ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است