search
menu

هتل 34 Taksim Apart Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل 34 Taksim Apart İstanbul
امکانات عمومی هتل‌آپارتمان ۳۴ تکسیم استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل‌آپارتمان ۳۴ تکسیم استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل 34 Taksim Apart İstanbul


هتل‌آپارتمان ۳۴ تکسیم از هتل‌های سه ستاره در منطقه بی اوغلو شهر استانبول است. این هتل‌آپارتمان زیبا به دلیل نزدیکی به جاهای دیدنی و مناطق مشهور استانبول موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد، به‌نحوی‌که این هتل در قلب استانبول قرارگرفته و تا خیابان زنده و پرجنب‌وجوش استقلال ۵۰۰ متر و تا میدان تکسیم ۶۰۰ متر فاصله دارد و اکثر مسافران و توریست‌ها به بازدید از این خیابان و میدان علاقه خاصی دارند. همچنین از جاذبه‌های دیدنی نزدیک به هتل 34 Taksim Apart İstanbul می‌توان به برج گالاتا اشاره کرد که حدود ۱.۲ کیلومتر فاصله دارد. ازجمله جاذبه‌های دیدنی مشهور و نزدیک به این هتل‌آپارتمان می‌توان به کاخ دلمه باغچه استانبول اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه استانبول با ۳۲ کیلومتر بوده که از طریق شاتل فرودگاه قابل‌دسترسی هستند. هر یک از اتاق‌های موجود در داخل این هتل‌آپارتمان دارای تراس بوده و از این تراس‌ها می‌توانید چشم‌انداز فوق‌العاده زیبا و هیجان مردم را تماشا کنید. در میان اتاق‌های این هتل‌آپارتمان اتاق خانواده از اهمیت خاصی برخوردار است و معمولاً مسافران این هتل را خانواده‌ها تشکیل می‌دهند. امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل‌آپارتمان عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته و تراس.

امکانات عمومی هتل‌آپارتمان ۳۴ تکسیم استانبول


در قسمت ورودی این هتل‌آپارتمان با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران و توریست‌ها هستند، بدین‌جهت در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران ساعت پروازتان نباشید و در هر ساعتی از شبانه‌روز پرسنل خوش‌برخورد و مجرب این هتل‌آپارتمان به استقبال شما می‌آیند. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند و اینکه به یاد داشته باشید هتل‌آپارتمان ۳۴ تکسیم استانبول دارای پارکینگ نیست، بدین‌جهت اگر جزو مسافرانی هستید که با ماشین شخصی به شهر استانبول سفر می‌کنید، بنابراین بهتر است ماشینتان را در خیابان‌های اطراف و نزدیک این هتل پارک کنید. از خدمات ارائه‌شده در لابی این هتل می‌توان به ارائه بلیط‌های وسایل حمل‌ونقل عمومی اشاره کرد که به‌وسیله آن‌ها می‌توانید به اکثر نقاط شهر استانبول دسترسی داشته باشید. پرسنل این مجموعه به زبان‌های عربی، آذربایجانی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


از امکانات ارائه‌شده می‌توان به روم سرویس اشاره کرد که انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را می‌توانید سفارش داده و در داخل اتاقتان میل کنید. همچنین حمام‌های اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها شامل دوش، حوله، سشوار، دمپایی، لوازم بهداشتی و توالت فرنگی هستند. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل‌آپارتمان عبارت‌اند از اتاق دوبل بوجت، اتاق تریپل سوپرییر، اتاق دوبل با بالکن و سوئیت سوپرییر. این سوئیت شامل یک اتاق‌خواب و پذیرایی است و معمولاً موردتوجه مسافران دسته‌جمعی و خانوادگی قرار می‌گیرد.
همچنین همه اتاق‌های موجود در داخل هتل 34 Taksim Apart İstanbulبه‌طور روزانه و رایگان نظافت می‌شوند و در داخل اتاق‌ها بطری‌های آب با هزینه مجزا قرار داده‌شده است. برخی از واحدهای اقامتی در این هتل‌آپارتمان شامل آشپزخانه اختصاصی بوده و این آشپزخانه‌ها شامل یخچال، اجاق‌گاز، کتری برقی، میز غذاخوری، لوازم شستشو و ظروف غذاخوری هستند. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کاناپه تخت شو، فضای نشیمن، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و تلفن اشاره کرد. همچنین توجه داشته باشید که پنجره‌ها و دیوارهای اتاق‌های موجود در داخل هتل‌آپارتمان عایق صدا بوده و بدین‌جهت اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. همچنین کف تمامی اتاق‌های هتل 34 Taksim Apart İstanbul پارکت شده و از ملافه‌ها و بالش‌های تمیز استفاده می‌شود. طبقات بالایی این هتل‌آپارتمان تنها از طریق پله قابل‌دسترس هستند، بنابراین مسافران با مشکلات جسمانی بهتر است از اتاق‌های موجود در طبقات پایین رزرو کنند.

فاصله هتل‌آپارتمان ۳۴ تکسیم استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۶۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است