search
menu

هتل 10 Karakoy Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل 10 Karakoy Istanbul
امکانات عمومی هتل ۱۰ کاراکوی استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ۱۰ کاراکوی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل 10 Karakoy Istanbul


هتل ۱۰ کاراکوی از هتل‌های مشهور و پنج ستاره در منطقه بی اوغلو استانبول است. این هتل همواره موردتوجه مسافران و توریست‌های زیادی قرار می‌گیرد و سالانه مملو از مسافرانی می‌شود که از سراسر دنیا در هنگام سفرشان به شهر استانبول این هتل را به‌عنوان محل اقامت خود انتخاب می‌کنند. این هتل پنج ستاره به دلیل دارا بودن موقعیت جغرافیایی خوب و دسترسی آسان به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید متعدد در میان مسافران شهرت دارد و بدین‌جهت مسافران از این اقامت احساس رضایت داشته و در هنگام خرید بلیط هواپیما در سفرهای بعدی‌شان نسبت به رزرو این هتل مشتاق‌تر می‌شوند. هتل زیبای 10 Karakoy Istanbul در قلب شهر استانبول واقع‌شده است و در کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به خیابان مشهور استقلال دسترسی دارد.
همچنین مراکز خرید مشهور مانند مرکز خرید جواهر و مرکز خرید زورلو در نزدیکی این هتل واقع‌شده‌اند و از طریق مترو قابل‌دسترس هستند. برخی از جاذبه‌های دیدنی نزدیک و مشهور به این هتل عبارت‌اند از بازار ادویه با ۲.۵ کیلومتر فاصله و برج گالاتا و منطقه نیشان تاشی با ۴ کیلومتر جزو جاهای دیدنی نزدیک و قابل‌دسترس آسان با وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند اتوبوس و مترو هستند. فرودگاه استانبول با ۵۰ کیلومتر فاصله از هتل ۱۰ کاراکوی از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ۱۰ کاراکوی استانبول


میهمانان با اقامت در این هتل می‌توانند به اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط دسترسی داشته باشند. در هتل ۱۰ کاراکوی میز پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و خدماتی مانند باربری انجام می‌گیرند. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباس‌شویی و اتوکشی در صورت درخواست با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. از امکانات وی آی پی می‌توان به معرفی جاذبه‌های دیدنی تاریخی اشاره کرد. لازم به ذکر است که حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. در لابی نیز می‌توانید از خدماتی مانند اتاق چمدان، صرافی برای تبدیل ارز، میز تور، بلیط و گردشگری با تهیه بلیط‌های جاذبه‌های دیدنی بهره‌مند شوید.
پارکینگ عمومی در محلی نزدیک به هتل 10 Karakoy Istanbul واقع‌شده است که برای استفاده از این پارکینگ باید به‌طور روزانه هزینه مربوطه را پرداخت کنید ولی نیازی به رزرو قبلی ندارید. پرسنل این مجموعه به زبان انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. اگر سفرتان به شهر استانبول به خاطر کار و تجارت باشد، با خیال راحت می‌توانید از امکانات مربوط به برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها در مرکز بیزینس بهره‌مند شوید. برای دسترسی به‌تمامی طبقات هتل ۱۰ کاراکوی نیز می‌توانید از آسانسور استفاده کنید و امکانات رفاهی مناسب برای افراد ویلچری یا افراد با مشکلات جسمانی نیز اقامتی بسیار خوب را تجربه خواهند کرد.

امکانات تفریحی هتل


باشگاه بدن‌سازی موجود در داخل این هتل با انواع دستگاه‌های مجهز و به‌روز دنیا لحظات خوشی را برای مسافران به ارمغان می‌آورند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل به شیوه مدرن و زیبایی طراحی‌شده‌اند. هر یک از واحدها دارای سقف‌های بلند با چشم‌انداز زیبایی رو به شهر هستند و اینکه تمامی واحدهای اقامتی با وسایل و اسباب لوکس چیده شده‌اند. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع هوا و مینی بار اشاره کرد. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از حمام اختصاصی بهره‌مند شوید که این حمام‌ها شامل دوش، وان، بار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل 10 Karakoy Istanbul عبارت‌اند از اتاق کوئین استاندارد، اتاق توئین استاندارد، اتاق کویین سوپرییر، اتاق توئین سوپرییر، اتاق کوئین دلوکس، اتاق توئین دلوکس، اتاق خانواده دلوکس، سوئیت با تراس، سوئیت پنت هاوس، اتاق خانواده. از امکانات ارائه‌شده دیگر در داخل اتاق‌ها می‌توان به میز کار، فضای نشیمن و سیستم سرمایشی گرمایشی اشاره کرد.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید روز خوشی را آغاز کنید؛ در ابتدا وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران سرو می‌شود. این هتل دارای دو رستوران به نام‌های Brasserie Ten و Kupaj Lounge انواع غذاهای بین‌المللی به‌صورت منویی ارائه می‌دهند که برای وعده‌های ناهار و شام می‌توانید به این رستوران سر بزنید. همچنین در قسمت بار نیز می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و دسرها و خوراکی‌ها را سفارش داده و نوش جان کنید. و اینکه در هنگام ساعات نزدیک به غروب می‌توانید با سفارش انواع نوشیدنی از بار هتل 10 Karakoy Istanbul ریلکس کنید.

فاصله هتل ۱۰ کاراکوی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۳۰۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است