search
menu

هتل Lara Barut Collection Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lara Barut Collection Antalya
امکانات عمومی هتل
امکانات تفریحی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران های هتل
فاصله هتل تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lara Barut Collection Antalya


هتل ۵ ستاره لارا باروت در شهر آنتالیا و رو به دریا قرار دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا نیز حدودا ۱۰ کیلومتر است. انتخاب هتل لارا باروت برای اقامت در هنگام رزرو بلیط هواپیما آنتالیا به همه گردشگران توصیه می شود، هتلی که با خود شادی و سرگرمی به ارمغان می آورد و یکی از خاطره انگیزترین سفرهایتان را در هتل Lara Barut Collection تجربه خواهید کرد. این هتل بی نظیر از مسافران خود با جدیدترین امکانات و استایل های خاص استقبال می کند.

امکانات عمومی هتل


از امکانات عمومی و مشهور هتل لارا باروت کالکشن آنتالیا می توان به ۳ استخر شنا، اتاق های خانواده، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامت و اسپا اشاره کرد. قسمت پذیرش ۲۴ ساعته باز است و در لابی هتل نیز می توانید به تبدیل ارز، نگهداری چمدان ها و میز تور دسترسی داشته باشید. ورود حیوانات خانگی به هتل لارا باروت ممنوع است. خدمات نظافتی لباسشویی، خشکشویی و اتو با هزینه جداگانه انجام می گیرد. برای گشت و گذار در سطح شهر می توانید از این هتل اتومبیل کرایه کنید. از مغازه های موجود در لابی هتل نیز می توانید سوغاتی تهیه کنید. همچنین سالن آرایشی و زیبایی نیز در لابی دایر است و انواع خدمات ارائه می گردد. برای راحتی مسافران با مشکلات جسمانی و معلولیت نیز امکانات مناسبی تدارک دیده شده است. کارکنان خوش برخورد و مجرب هتل Lara Barut Collection به زبان های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل


این هتل با استخر سرپوشیده و روباز خود لحظات خوشی برایتان فراهم می کند، به طوری که دو مورد روباز و یک مورد سرپوشیده است. همه استخرها در طی سال باز بوده و دو استخر برای تمامی سنین ولی یک استخر مخصوص کودکان است. در کنار استخرهای روباز می توانید از صندلی های آفتاب گیری بهره مند شوید. یکی از مزیت های هتل Lara Barut Collection ساحل اختصاصی آن است که شامل امکانات منحصر بفردی است. همچنین برای میهمانان این هتل مرکز اسپا و تالاسو دایر گردیده است و شامل امکانات مربوط به اسپا، سونا و مرکز زیبایی است. همه امکانات تفریحی با مربی خصوصی انجام می گیرند و کلاس های فیتنس و یوگا، اتاق بخار، حمام ترکی جزو محبوب ترین امکانات این هتل به شمار می روند. همچنین برای دوستداران هیجان نیز در هتل لارا باروت ورزش هایی مانند تنیس و اسکواش همراه با باشگاه بدنسازی، مینی گلف، بیلیارد و ورزش های آبی فراهم شده است. علاوه بر اینها می توانید از ایروبیک، بدمینتون، پارک آبی نیز بهره مند شوید. انواع ماساژ در هتل لارا باروت انجام می گیرد. در هنگام عصر و شب نیز فعالیت های سرگرم کننده مانند موسیقی زنده و کلوب های شبانه فعالیت دارند. برای کودکان نیز کلوب های بازی وجود دارد و محلی برای نگهداری کودکان تعبیه شده است تا بزرگسالان با خیال راحت به گشت و گذار بپردازند.

اتاق های هتل


اتاق های این هتل عبارتند از اتاق توئین یا دوبل سوپرییر، اتاق تریپل سوپرییر، اتاق توئين یا دوبل دولوکس، اتاق تریپل دولوکس، سوئئت خانواده دو نفره، سوئيت خانواده ۵ نفره، سوئیت کرنر با حمام و اسپا، انواع سوئیت دیزاینر از ۲ تا ۵ نفره با چشم اندازهایی رو به دریا یا باغ، سوئیت دیزاینر گرند، سوئيت خانواده.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های این هتل بزرگ هستند و به صورت روزانه نظافت می شوند و همگی دارای بالکن و میز و صندلی هستند. هریک از اتاق ها شامل تهویه مطبوع، فضای نشیمن با تلویزیون و شبکه های ماهواره ای، مینی بار، کمد لباس، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتری برقی و میزکار هستند. در حمام های داخل اتاق ها نیز دوش، توالت فرنگی، وان، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی و سشوار وجود دارند.

رستوران های هتل


رستوران های این هتل عبارتند از رستوران Zestful Bazaar مخصوص غذاهای بین المللی و ترکی در وعده های صبحانه، ناهار و شام است. رستوران Tirmis غذاهای محلی در وعده شام سرو می کند. رستوران Akdeniz غذاهای مدیترانه ای برای شام دارد. رستوران BBQ نیز غذاهای گریل شده در شام ارائه می دهد. رستوران Kuyu غذاهای ترکی محلی برای شام سرو می کند. رستوران Sandal مخصوص غذاهای دریایی است و در هنگام شام سرو می کند. رستوران Pizzetia Di Laura نیز غذاهای ایتالیایی در وعده شام دارد. رستوران Turunc غذاهای بین المللی در وعده های صبحانه، ناهار و شام دارد. رستوران IRO Sushi Bar نیز سوشی های مخصوص برای شام سرو می کند. همچنین برای نوشیدنی ها و دسرهای مختلف ترکی نیز ۵ بار در این هتل فعالیت دارند.

فاصله هتل تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آبشار دودن: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا دروازه هادریانوس: ۱۶.۱ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۱۶.۴ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیمی آنتالیا: ۱۶.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک سرزمین افسانه ای: ۱۷ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۲۹.۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است