search
menu

سواحل پاتایا

[ پنهان کردن ]
ساحل جمتین (Jomtien Beach)
ساحل پاتایا (Pattaya Beach)
ساحل وانگ آمات (Wong Amat Beach)
ساحل بنگ سین (Bang Saen Beach)
ساحل که لارن (Koh Larn Beach) یا کولان
سواحل پاتایا یکی از مهمترین جاذبه‌های کشور تایلند به شمار می‌رود. هر ساله گردشگرانی از سرتاسر جهان و از جمله ایران به این سواحل گرم و آفتابی می‌روند تا در کنار آب‌های شفاف و زیبا و روی ماسه‌های نرم و طلایی به تفرج بپردازند. پاتایا که از استان‌های شرقی کشور تایلند است، به سبب قرار گرفتن در منطقه‌ای پرباران و مرطوب، دارای فضای سبزی دل‌انگیز و طبیعتی شگرف است. پس می‌توانید با خرید بلیط هواپیما تایلند خود را به این طبیعت شگفت انگیز برسانید.

ساحل جمتین (Jomtien Beach)


اگر قصد دارید ذهنتان را از هر چیزی آسوده کنید و به خوبی استراحت کنید، ساحل جمتیه یکی از بهترین سواحل پاتایا است. ساحل آفتابگیر آن با مجموعه‌ای از درختان نخل محاصره شده و جایی مناسب را برای جمع شدن با فامیل و دوستان است. مجموعه‌ای از کافه‌ها، رستوران‌ها و مغازه‌ها نیز برای خدمات‌رسانی در کنار این ساحل قرار گرفته‌اند.

ساحل پاتایا (Pattaya Beach)


یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین سواحل پاتایا، به نام خود این منطقه یعنی پاتایا نامگذاری شده و به سه منطقه جنوبی، مرکزی و شمالی تقسیم می‌شود. این ساحل ۴ کیلومتری مجموعه‌ای از ورزش‌های آبی و تفریحاتی که در آب گرم و مطبوع این ساحل وجود دارد را به گردشگران پیشنهاد می‌دهد.
سواحل پاتایا

ساحل وانگ آمات (Wong Amat Beach)


ساحل وانگ آمات که در بخش شمالی ساحل پاتایا قرار گرفته یکی از تمیزترین و بهترین سواحل پاتایا تایلند است. این ساحل یکی از مکان‌های ایده‌آل برای خانواده‌ها است و شما بچه‌های زیادی را می‌بینید که در حال بازی با ماسه‌های زیبای آین ساحل هستند.

ساحل بنگ سین (Bang Saen Beach)


ساحل بنگ سین یکی از سواحل رمانتیک پاتایا است که با محیط سرسبز و پردرختش، برای طبیعت‌دوستان جذاب است. همچنین یک پارک طبیعی زیبا در شمال این ساحل قرار دارد که برای قدم زدن عالی است.
سواحل پاتایا

ساحل که لارن (Koh Larn Beach) یا کولان


این ساحل پاتایا به سبب آب بسیار شفاف و ماسه‌های سفیدش شناخته می‌شود. این ساحل در یک جزیره پیرامون پاتایا است که باید فاصله‌ای ۱۵ دقیقه‌ای را با قایق سپری کنید تا به آن برسید. به همین دلیل این ساحل تبدیل به جایی بکر و دست‌نخورده شده است.

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است