search
menu

سواحل سامویی

[ پنهان کردن ]
ساحل چاونگ
ساحل لامایی
ساحل بوفوت
ساحل مائه نام
ساحل چئونگ مون
سواحل سامویی یکی از مهمترین و اصلی‌ترین جاهای دیدنی جزیره سامویی است. جزیره سامویی یکی از جزایر تایلند است که به خاطر سواحل سرسبز و پردرختش و مناظر زیبایش بین گردشگران مشهور است.
گردشگران در سواحل زیبای سامویی به شنا و ورزش‌های آبی می‌پردازند، از آفتاب دلپذیر لذت می‌برند و یا در میان درختان سرسبز پیرامون یا ماسه‌های نرم و زیبای ساحل قدم می‌زنند.
در اینجا با برخی از مهمترین سواحل سامویی آشنا می‌شویم:

ساحل چاونگ


ساحل چاونگ (Chaweng Beach) شلوغ‌ترین و معروف‌ترین ساحل جزیره سامویی کشور تایلند است که با ماسه‌های نرم و سفیدرنگش شناخته می‌شود. این ساحل پنج کیلومتری از جنوب به سوی شمال سامویی کشیده شده است. در این ساحل جزیره سامویی، تفریحات شبانه زیادی نیز منتظر گردشگران است.
سواحل سامویی

ساحل لامایی


ساحل لامایی (Lamai) دومین اقامتگاه ساحلی بزرگ سامویی پس از چاونگ است. این ساحل با ماسه‌های سفیدرنگ و درختان زیبای نخل و نارگیل جای مناسبی برای آفتاب گرفتن و ورزش‌های آبی است. ساحل لامایی نسبت به چاونگ ساکت‌تر و خلوت‌تر است و برای کسانی که می‌خواهند سکوت و خلوتی را تجربه کنند مناسب است.

ساحل بوفوت


ساحل بوفوت (Bophut) ساحلی ۳ کیلومتی با مساه‌های طلایی رنگ است و در نزدیکی دهکده ماهیگیریان سامویی قرار گرفته است. دهکده ماهیگریان که در خود هویت و تاریخ این جزیره را به همراه دارد خیلی سریع به شهرتی جهانی در بین گردشگران رسید.

ساحل مائه نام


ساحل مائه نام (Maenam) یکی از ساحل‌های ایمن سامویی است که هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوعی در کنار آن ساخته شده که هر نوع بودجه و استانداردی را پوشش می‌دهد. شما در کنار این ساحل طلایی رنگ می‌توانید به تماشای غروب خیره‌کننده آن بپردازید.
سواحل سامویی

ساحل چئونگ مون


ساحل چئونگ مون (Choeng Mon) هم یکی دیگر از سواحل بکر و کمترشناخته شده سامویی است. این ساحل کوچک و دنج ۷۰۰ متری جای مناسبی برای تفریحات آبی و شنا و سپس اقامت در هتل‌های متنوع در نزدیکی است.



فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

1
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
nastaran gorgin
۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۷‌

من استفاده کردم خیلی هم راضی بودم
people_outlineدوستان
todayاردیبهشت