search
menu

آکواریوم آنتالیا کجاست؟ آدرس به همراه قیمت بلیط ورودی

[ پنهان کردن ]
چرا بازدید از آکواریوم آنتالیا پیشنهاد می‌شود؟
غذا دادن به آبزیان توسط یک شیشه شیر!
فروشگاه آکواریوم آنتالیا
قسمت مخصوص خزندگان
سفر به قلب زمستان
سینمای ۳ بعدی
رستوران‌ آکواریوم آنتالیا و تجربه طعم‌های بی‌نظیر
چگونه می‌توانیم به آکواریوم آنتالیا برویم؟
در نزدیکی آکواریوم آنتالیا از چه جاهای دیدنی دیگری می‌توان بازدید کرد؟
چه هتل‌هایی در نزدیکی آکواریوم آنتالیا برای اقامت وجود دارد؟
چه رستوران‌ها و غذاخوری‌هایی نزدیک به آکواریوم آنتالیا هستند؟
آکواریوم آنتالیا یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های آبی در جهان است که توانسته نظر گردشگران بسیاری را به خودش جلب کند. زمانی که به سردرِ تونل شیشه‌ای این آکواریوم برسید با یک جمله انگلیسی: "The world’s biggest tunnel aquarium" که به معنای بزرگ‌ترین تونل آکواریومی جهان است مواجه خواهید شد. شاید در ابتدا چنین فرض کنید که این جمله ادعایی بیش نیست که برای جلب مشتریان نوشته شده است، اما زمانی که وارد این تونل بزرگ ۱۳۱ متری شوید قطعا پی به واقعیت آن خواهید برد. آکواریوم آنتالیا در یک ساختمان بسیار بزرگ و چند طبقه ساخته شده که در سال ۲۰۱۲ افتتاح گردیده و در اختیار عموم مردم قرار گرفت. این ساختمان دارای قسمت‌های مختلفی است که آن‌ها را به شما شرح خواهیم داد تا زمانی که با بلیط هواپیما آنتالیا به این شهر ساحلی ترکیه سفر کردید به سادگی از این جاذبه تفریحی بازدید کنید.

چرا بازدید از آکواریوم آنتالیا پیشنهاد می‌شود؟


در واقع چیزی که نظر اکثر گردشگران را راجع به این آکواریوم زیبا جلب کرده، صرفا عظمت تونل آن نیست بلکه تنوع در گونه‌های آبزیانیست که در آن وجود دارد. چرا که شما به محض ورود به این مجموعه بی‌نظیر، محو تماشای انواع مختلف گونه‌هایی خواهید شد که در آنجا وجود دارند. جالب است بدانید که در این مجموعه بزرگ ۴۰ آکواریوم عظیم و متنوع وجود دارد که طراحی، نورپردازی و گونه‌های آبزیان متفاوتی که در آن وجود دارند به قدری جذاب هستند که از تماشای آن‌ها هرگز خسته نخواهید شد. همین ویژگی ها، آکواریوم آنتالیا را یکی از جذاب ترین جاهای دیدنی آنتالیا کرده است.
آکواریوم آنتالیا کجاست؟ آدرس به همراه قیمت بلیط ورودی

غذا دادن به آبزیان توسط یک شیشه شیر!


اگر وارد قسمتی در آکواریوم آنتالیا شدید که نسبتا شلوغ بوده و جمعیت قابل توجهی در انتظار هستند تا نوبتشان فرا رسیده و به آبزیان غذا بدهند آن هم توسط یک شیشه شیر بزرگ، هرگز تعجب نکنید. چرا که در یک قسمت مخصوص، ماهی‌های نسبتا بزرگی سرشان را از آب بیرون آورده و به سمت شیشه شیری که داخل آن غذای مخصوص ماهی‌ها بوده و در دستان شما قرار دارد خواهند آمد و به شکل بسیار خنده‌دار و شبیه به پستانداران شروع به مکیدن شیشه شیر خواهند کرد. بسیاری از گردشگرانی که از آکواریوم آنتالیا دیدن می‌کنند به این کار جذاب و خنده‌دار علاقه بسیار زیادی نشان می‌دهند.

فروشگاه آکواریوم آنتالیا


قسمت‌های مختلف آکواریوم آنتالیا تنها به تماشای آبزیان محدود نمی‌شود، بلکه در آن یک فروشگاه بسیار بزرگ وجود دارد که از تماشای آن کاملا تعجب خواهید کرد. چرا که در آن قسمت‌های بسیار مختلف و متنوعی وجود دارد که پر از وسایل گوناگون است. شما در آنجا انواع اقسام اجناس بسیار زیبا و چه بسا سوغاتی‌های متنوعی را خواهید یافت که می‌توانید برای عزیزانتان هرچه که دوست داشتید خریداری کنید. وجود یک فروشگاه بزرگ در این مجموعه زیبا می‌تواند برای کسانی که علاقه چندانی به دنیای آبی یا آکورایوم ندارند و یا زود حوصله‌شان سر می‌رود بسیار مناسب باشد. در چنین شرایطی می‌توان از این فروشگاه بزرگ دیدن کرده و دقایق بسیاری را مشغول گشت و گذار و خرید شد.

قسمت مخصوص خزندگان


شما علاوه بر آبزیان متنوع و گوناگون می‌توانید از قسمت خزندگان آکواریوم آنتالیا نیز دیدن کنید که بازدید از آنجا نیز خالی از لطف نیست. چرا که در آن انواع اقسام خزندگان بسیار جذاب و اعجاب برانگیز وجود دارد که از تماشای آن‌ها نهایت لذت را خواهید برد. برخی از آن‌ها به قدری بی‌حرکت هستند که ممکن است چند ثانیه اول موفق به پیدا کردنشان نشوید اما اگر کمی صبر کنید با کوچک‌ترین حرکت آن‌ها قادر به پیدا کردنشان خواهید شد. در این قسمت گونه‌های بسیار نادری از خزندگان را خواهید یافت که حتم داریم بسیاری از آن‌ها را حتی در طول زندگی‌تان ندیده‌اید و اگر هم دیده باشید بدون شک در برنامه‌های مستند بوده، نه از فاصله بسیار کم و به طور واقعی.
آکواریوم آنتالیا کجاست؟ آدرس به همراه قیمت بلیط ورودی

سفر به قلب زمستان


یکی دیگر از جذاب‌ترین قسمت‌هایی که در آکواریوم آنتالیا وجود دارد، یک بخش بسیار خاص و مخصوص است که پر از برف است. به عبارت دیگر، شما با وارد شدن به این بخش گویی که وارد فصل زمستان شده‌اید. روی زمین و سطح خانه‌های چوبی که در آنجا وجود دارد همگی پر از برف هستند و اگر دلتان برای برف بازی‌های کودکانه تنگ شده باشد و یا قصد دارید همراه فرزندتان دقایق پرهیجان و تکرار نشدنی را سپری کنید می‌توانید مشغول برف‌بازی شده و یا روی برف‌ها غلت بزنید و لحظات تکرار نشدنی را تجربه کنید.

سینمای ۳ بعدی


اگر از گشت‌وگذار طولانی مدت و یا تماشای بیش از حد آبزیان خسته شده‌اید و مایلید یک تنوعی در گردشتان به وجود بیاید می‌توانید به سینمای ۳ بعدی این مجموعه بی‌نظیر مراجعه کنید. اگر جلوی درب این سینما برسید، گردشگران هیجان‌زده‌ای را خواهید دید که از سینما بیرون درآمده و مشغول تعریف از فیلم و لحظات خارق‌العاده‌ای هستند که چند دقیقه پیش تجربه کرده‌اند و همین امر باعث خواهد شد، شما هرچه بیشتر برای خرید بلیط سینما ۳ بعدی مشتاق‌تر شده و به همراه عینک‌های مخصوص ۳ بعدی‌تان رو صندلی‌تان نشسته و منتظر شروع شدن یک فیلم هیجان‌انگیز و ویژه شوید و برای آغاز آن ثانیه شماری کنید.

رستوران‌ آکواریوم آنتالیا و تجربه طعم‌های بی‌نظیر


بدون شک بعد از چند ساعت قدم زدن و گشت و گذار و تفریح و هیجان، گرسنگی سراغمان آمده و بسیار خسته و تشنه خواهیم شد. در چنین شرایطی وجود یک رستوران در نزدیکی همان مجموعه می‌تواند خیالمان را راحت کند که هر زمان خواستیم می‌توانیم دلی از عزا درآورده و گرسنگی‌مان را رفع کنیم. وجود رستوران در آکواریوم آنتالیا باعث شده تا گردشگرانی که به این مجموعه تفریحی هیجان‌انگیز می‌آیند با خیالت راحت مشغول گشت و گذرا و گردش شده و هر زمان که احساس گرسنگی و تشنگی کردند به آنجا سر زده و یکی از بهترین غذاهای عمرشان را در آنجا امتحان کنند.

چگونه می‌توانیم به آکواریوم آنتالیا برویم؟


شما می‌توانید با انواع وسایل نقلیه نظیر تاکسی و یا اتوبوس و ... به این مجموعه بزرگ و جذاب بروید. برای مثال اگر بخواهید اتوبوس را برای رفتن به آکواریوم آنتالیا انتخاب کنید می‌توانید با تهیه کردن بلیط‌های اتوبوس TK۳۶ و یا VF۲ در کمترین زمان ممکن به مقصدتان برسید. نگران کم بودن اتوبوس‌های آنتالیا و یا دیر رسیدن به مقصدتان نباشید، چرا که هر ۱۰ دقیقه و یا نهایتا هر یک ربع یک‌بار، یک اتوبوس جدید به ایستگاه آمده و گردشگران و مسافران را سوار خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر درباره جاذبه های تفریحی آنتالیا و خرید اینترنتی بلیط هواپیما آنتالیا می‌توانید به بلاگ سفرمارکت سر بزنید.
آکواریوم آنتالیا کجاست؟ آدرس به همراه قیمت بلیط ورودی

در نزدیکی آکواریوم آنتالیا از چه جاهای دیدنی دیگری می‌توان بازدید کرد؟


پارک آبی دلفین لند آنتالیا: ۵۵۰ متر
پارک ساحلی آنتالیا: ۱ کیلومتر
مجموعه ساحلی فلامینگو آنتالیا: ۱ کیلومتر
پارک فرهنگی آتاتورک: ۲ کیلومتر

چه هتل‌هایی در نزدیکی آکواریوم آنتالیا برای اقامت وجود دارد؟


هتل سو: ۴۰۰ متر
هتل کایماز کاردشلر: ۱ کیلومتر
هتل پرلامار: ۱ کیلومتر
هتل کورنر پارک: ۲ کیلومتر
برای آشنایی با امکانات و خدمات رفاهی و اقامتی هتل های آنتالیا می‌توانید از بلاگ سفرمارکت دیدن کنید.

چه رستوران‌ها و غذاخوری‌هایی نزدیک به آکواریوم آنتالیا هستند؟


رستوران مک دونالد: ۱۷۰ متر
رستوران کرمیزی: ۵۵۰ متر
رستوران مادو: ۶۰۰ متر
رستوران مِحمِت: ۷۰۰ متر
رستوران اوزسوت پارک: ۱ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است