search
menu

پارک های آبی مارماریس

[ پنهان کردن ]
درباره پارک های آبی مارماریس
آشنایی با پارک آبی آتلانتیس
بخش های مختلف پارک آبی آتلانتیس
پارک آبی آکوا دریم مارماریس
امکانات هر دو پارک آبی مارماریس
ساعت کاری و زمان بازدید
جاذبه های دیدنی نزدیک به پارک های آبی مارماریس
هتل های نزدیک به پارک های آبی مارماریس
رستوران های نزدیک به پارک های آبی مارماریس

درباره پارک های آبی مارماریس


اگر دوست دارید دسته جمعی سفر بروید، بی شک مارماریس یکی از بهترین شهرهایی است که برای همه اعضای خانواده لذت بخش خواهد بود. در شهر مارماریس دو پارک آبی مشهور وجود دارد که هرکدامشان زیبایی بی نظیری دارند و جزو محبوب ترین جاذبه های شهر مارماریس هستند که طیفی از بهترین بازی ها و تفریحات هیجانی را در این پارک ها تجربه خواهید کرد. تفریحاتی مانند گلف، بولینگ، خدمات ساحلی و استخر موج و همچنین چندین رستوران و کافه در پارک های آبی وجود دارد. نکته جالب دیگر این است که این دو پارک آبی نزدیک به یکدیگر هستند و اگر پس از رزرو آنلاین بلیط هواپیما، هتلی که انتخاب می‌کنید به آنها نزدیک باشد، امکان استفاده از آنها در طول سفرتان بدون جابه جایی طولانی در شهر را خواهید داشت.

آشنایی با پارک آبی آتلانتیس


هنگام ورود به پارک آبی آتلانتیس (Atlantis Water Park) با طیفی از سرسره های بزرگ و رنگارنگ رو به رو می شوید؛ هشت سرسره مختلف که درصد آدرنالین خون شما را به طور عجیبی افزایش می دهند. همچنین می توانید به زمین مینی گلف پارک بروید و ورزش غیر آبی را تجربه کنید یا به بخش ویژه کودکان بروید و یا برای استراحت روی شن های تمیز ساحل دراز بکشید و آفتاب بگیرید. این پارک آبی در سال ۱۹۹۷ میلادی تاسیس شده است ولی امکانات و تفریحات موجود به سال های بعد از ۲۰۰۴ برمی گردد. مورد جالب توجه در این پارک این است که با خرید بلیت ورودی و وارد شدن به محوطه هر زمان که دوست داشتید می توانید از پارک خارج شوید و دوباره برگردید، به طوری که تمام روز را می توانید با همان بلیت به تفریح بپردازید.
پارک های آبی مارماریس

بخش های مختلف پارک آبی آتلانتیس


سرسره چاله فضایی: در ابتدای ورود به این سرسره همه چیز آرام و معمولی به نظر می رسد. اما کمی بعد وارد فضایی بزرگ و چاله مانند می شوید که با همان سرعت آرام درون آن سر می خورید؛ اما قسمت هیجان اصلی مربوط به چاله فضایی نیست، بلکه پس از چند دور ناگاه به درون استخری عمیق انداخته می شوید.
سرسره رودخانه وحشی: این سرسره شما را به دل جنگل با موج های پرقدرت می برد و در طی مسیر پر پیچ و خم، هیجان را تجربه خواهید کرد. در این قسمت می توانید تنهایی بروید یا همراه با شخصی دیگر که باید تیوب دو نفره داشته باشید.
سرسره سیاهچاله: این سرسره نیز تیوبی دو نفره می خواهد، زیرا مسیری طولانی و سرپوشیده دارد که درونش با رنگ مشکی پوشانده شده و هنگام ورود به این سرسره هیچ چیزی جز سرعت بالای سرسره را لمس نخواهید کرد.
سرسره دوقلوی رنگین کمانی: این سرسره را همراه با یک نفر دیگر تجربه کنید و به رقابت همزمان سرعت و شجاعت بپردازید.
سوپر سرسره: حالا نوبت طولانی ترین و سریع ترین سرسره رسیده که لذت دو چندان را تجربه خواهید کرد.
سرسره کامیکازه: این سرسره فقط شما را هر بار غافلگیر می کند و سقوط یک باره لذت زیادی دارد. آدرنالین خون شما به بیشترین حد خود می رسد.
سقوط آزاد: آخرین سرسره پارک آبی آتلانتیس همینجا است؛ یعنی بی تعارف شما را به سقوطی هیجان انگیز دعوت می کند که حسش فقط باید از نزدیک تجربه شود.
پارک های آبی مارماریس
سرسره اسپلش: این سرسره با پیچ های غافلگیرکننده برای شما سواری پر سر و صدا خواهد بود. مسیرهای متفاوتی پیش رو خواهید داشت و در نهایت نیز با سقوطی ناگهانی در آب لذت دو برابر خواهد شد.
در نظر داشته باشید که در کنار تمام سرسره های بزرگسالان، یک زمین بازی مخصوص کودکان نیز وجود دارد که ساعت ها فرزندانتان سرگرم خواهند شد. این مجموعه شامل انواع سرسره های رنگارنگ و مناسب برای بچه ها در شکل های حیوانات است.
استخر موج نیز جزو بخش های زیبای پارک آبی آتلانتیس است که بعد از چندین بار بالا و پایین رفتن از سرسره ها می توانید به درون این استخر بروید و بدن تان را به دست موج ها بسپارید و آرامشی بی نظیر را تجربه کنید.
نشانی: ترکیه، مارماریس، ساحل اوزونیالی، محله سیتلر، خیابان ۲۱۲، پارک آبی آتلانتیس مارماریس

پارک آبی آکوا دریم مارماریس


پارک آبی آکوا دریم مارماریس (Aqua Dream Water Park) نیز در منطقه آموتالان واقع شده است و طبیعت زیبا و منحصربفردی دارد. پارک آبی آکوا دریم مارماریس همانند پارک آبی آتلانتیس شامل سرسره های مختلف، برج آب و سیاه چال و استخر موج است. همچنین شامل چندین رستوران است که می توانید از غذاهای خوشمزه نوش جان کنید. در این مجموعه سرسره های روباز، سرسره های سرپوشیده، چاله های فضایی وجود دارند که برای دسترسی به سرسره های بلند و پیچ در پیج باید از پله های موجود بالا بروید و در حین بالا رفتن از پله ها، مناظر طبیعی بسیار زیبایی خواهید دید. همچنین دارای استخر های متنوعی است که می توانید برای ریلکس کردن، شنا و استفاده از موسیقی زنده و استخر های مخصوص کودکان استفاده کنید.
یکی از ویژگی‌های ممتاز پارک آکوا دریم، فضای بزرگ همراه با سرسره‌های هیجان انگیز است. علاوه بر آن، بازی های تفریحی آبی برای کودکان هم وجود دارد که می‌توانند در محیط بازی‌های آبی و ایمن لذت ببرند. در فضای آرامش بخش پارک موسیقی زنده توسط دی جی برپاست و از شنیدن موسیقی در حین شنا و استفاده از بازی‌های تفریحی لذت خواهید برد.

امکانات هر دو پارک آبی مارماریس


در این پارک ها کمد رایگان، گاوصندوق رایگان، اتاق تعویض لباس، سرویس بهداشتی، دوش حمام ، پارکینگ رایگان، ساحل اختصاصی، تخت های رایگان ساحل و تیوپ در اختیارتان قرار می گیرد. همچنین کمک های اولیه در این پارک ها وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید به پرستاران مربوطه مراجعه کنید. اگر به دنبال جایی برای تعویض پوشک ها و لباس های کودکان تان هستید، باید به سرویس بهداشتی بانوان مراجعه کنید و وارد اتاق کودکان شوید.
پارک های آبی مارماریس

ساعت کاری و زمان بازدید


هر دو پارک آبی همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ عصر باز هستند. فقط در نظر داشته باشید در صورت بارندگی و تغییر وضعیت جوی هوا، ممکن است تاریخ و ساعت فعالیت پارک تغییر کند. به همین جهت، قبل از سفر و مراجعه به پارک های آبی از شرایط جوی شهر مارماریس آگاه شوید. این پارک های آبی با همدیگر حدودا یک کیلومتر فاصله دارند و بر همین اساس در ادامه با هتل ها و رستوران های نزدیک به هر دو مورد آشنا خواهید شد تا اگر با بلیط هواپیما مارماریس به این شهر سفر کردید، بتوانید از آنها به بهترین شکل استفاده کنید.

جاذبه های دیدنی نزدیک به پارک های آبی مارماریس


پارک دلفین ها: ۲٫۳ کیلومتر
قلعه مارماریس: ۳٫۴ کیلومتر
سواحل مارماریس: ۳٫۶ کیلومتر
موزه مارماریس: ۳٫۵ کیلومتر

هتل های نزدیک به پارک های آبی مارماریس


هتل جیهان ترک: ۶۰۰ متر
هتل گرند ستیا: ۱٫۷ کیلومتر
هتل دایموند سبز: ۱٫۴ کیلومتر

رستوران های نزدیک به پارک های آبی مارماریس


رستوران تاج محل: ۵۵۰ متر
رستوران سن بای: ۷۰۰ متر
رستوران شیر سفید: ۷۵۰ متر
رستوران اندی: ۱ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است