search
menu

قلعه کوش آداسی

[ پنهان کردن ]
قلعه کوش آداسی و چشم‌اندازی ویژه از دریای اژه

قلعه کوش آداسی و چشم‌اندازی ویژه از دریای اژه


قلعه کوش آداسی (Kusadasi Castle) که یک دژ نظامی تاریخی است، از جاذبه‌های گردشگری و جاهای دیدنی مشهور شهر کوش آداسی به شمار می‌رود. هنگامی که به شهر کوش آداسی در ترکیه می‌روید، مطمئنا این زیبایی‌های دریای اژه و سواحل زیبای کوش آداسی بوده است که شما را به این شهر ساحلی کشانده است. اما دیدن منظره دریا از ساحل شاید خیلی با چشم‌اندازی از ارتفاع یک قلعه متفاوت باشد.
قلعه کوش آداسی یک دژ نظامی و دفاعی بازمانده از دوره بیزانسی است که در جزیره کبوتر و در کنار شهر کوش آداسی در میان دریای اژه جای گرفته است. جزیره کبوتر با یک باریکه به خود شهر کوش آداسی متصل شده است.
قلعه کوش آداسی
شما در قلعه کوش آداسی تنها یک چشم‌انداز از دریا در پیش رویتان ندارید. بلکه چون از فراز یک جزیره به پیرامون نگاه می‌کنید، چشم‌انداز شما فراگیر و پانورامایی است. علاوه بر اینکه می‌توانید شهر کوش آداسی را نیز به خوبی ببینید.
قلعه کوش آداسی نه تنها در گذشته تاریخی خودش که در حال حاضر نیز در محل ویژه‌ای قرار گرفته است. در شمال جزیره کبوتر، بندر اج و در جنوب آن دماغه یالانچی جای دارد.
در پیرامون این قلعه و جزیره کبوتر شما می‌توانید با ماهی‌گیران محلی و فضای بومی منطقه آشنا شوید. همچنین یک موزه فضای باز کوچک برای نمایش سبک زندگی ماهیگیری و قایقرانی در گذشته این منطقه از جمله یک اسکلت ۱۴.۵ متری نهنگ، برای بازدید گردشگران وجود دارد.
همچنین رستوران‌های غذای دریایی و کافه‌هایی در پیرامون قلعه و جزیره کبوتر وجود دارد که می‌توان در آن کمی استراحت کرد و همراه با یک قهوه از تماشای غروب خورشید لذت برد.
از دیگر تفریحات جانبی جزیره کبوتر می‌توان به تورهای قایق‌سواری اشاره کرد که شما را به گردشی در دریای اژه و پیرامون قلعه کوش آداسی می‌برند.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است