search
menu

سواحل بودروم

[ پنهان کردن ]
گشت و گذاری در سواحل بودروم ترکیه
ساحل یاهسی
ساحل بیتز
ساحل شتر
ساحل گوموسلوک
ساحل هورما
ساحل کومباغچه
ساحل تونا
ساحل کرجی
ساحل کیسه بوکو
ساحل آکیارلار
سواحل بودروم یکی از جاهایی است که هر گردشگر علاقه‌مند به آرامش در کنار دریا را به سوی خود می‌کشاند. سواحل بودروم در کنار دریای اژه هوایی مطبوع و آفتابی دلنشین دارد. در این نوشته با بعضی از سواحل بدروم آشنا می‌شویم:

گشت و گذاری در سواحل بودروم ترکیه


گردشگران زیادی که هر ساله از ایران و دیگر کشورها به بدروم ترکیه می‌روند، بخشی از زمان سفرشان را در ساحل های بدروم می‌گذرانند. اما این سال‌ها کدام‌ها هستند و چه ویژگی‌هایی دارند؟

ساحل یاهسی


ساحل یاهسی (Yahsi Beach) از معروف‌ترین جاهای دیدنی بدروم است که در منطقه ارتاکنت قرار گرفته است. آب شفاف و تمیز، ساحل تمیز و مرتب از جمله ویژگی‌های این ساحل بدروم است. اتوبوس‌های محلی دسترسی به آن را آسان می‌کنند. آب نسبتا خنکی هم دارد. ساحل یاهسی پرچم آبی دارد (یعنی برای شنا کردن امن و تمیز است.)

ساحل بیتز


یکی دیگر از سواحل بدروم که محبوبیت زیادی در میان گردشگران دارد، ساحل بیتز است. چشم‌اندازی خیره‌کننده از دریا به شما عرضه می‌کند و با رستوران‌های متعدد با غذاهای با کیفیت، یک ساحل لوکس و با کیفیت به شمار می‌رود. در ساحل (Bitez Beach) زمان برای شما به سرعت می‌گذرد! آب دریا در این بخش از ساحل کم عمق و ایمن است.
سواحل بودروم

ساحل شتر


ساحل شتر همانطور که از نامش پیداست، از جمله ساحل های بودروم است که در حوالی آن می‌توانید شترها را ببینید و در حالی که سوار آنها هستید عکس یادگاری بگیرید. این ساحل بدروم دارای رستوران‌ها، بارها و بستنی‌فروشی‌های متعدد است. ساحل شتر آبی فیروزه‌ای و آفتاب مطبوعی دارد. قایق‌هایی هم در ساحل (Camel Beach) بودروم هست تا گردشگران را به قایق‌سواری در دریای اژه ببرد.

ساحل گوموسلوک


ساحل گوموسلوک در منطقه سوکوک بودروم قرار دارد و به خاطر منظره غروب‌های خورشید و رستوران‌های غذای دریایی‌اش معروف است. تپه‌های اطراف ساحل (Gumusluk Sahili) از جمله تپه کوکاداغ جایی مناسب برای بهتری دیدن غروب دل‌انگیز خورشید است.

ساحل هورما


ساحل هورما یکی دیگر از سواحل بودروم است که در منطقه مازیکوی یا روستای مازی قرار دارد. ساحل Hurma Sahili محلی است که گردشگران برای گریز از دنیای شلوغ اطراف به آن پناه می‌برند. ساحل هورما جایی است که می‌توانید همتفریح در ساحلی زیبا و هم زندگی روستایی بومی را همزمان تجربه کنید.
سواحل بودروم

ساحل کومباغچه


ساحل کومباغچه در مرکز بودروم قرار گرفته و محلی امن و تمیز برای شنا کردن است. در شب‌ها، تماشای قایق‌های بادبانی در زیر نور ماه از جذابیت‌های دیگر این ساحل است. ساحل Kumbahce Sahili از جمله سواحل بودروم است که گردشگران بازدید از آن در شب‌ها را توصیه می‌کنند.

ساحل تونا


ساحل تونا در کنار بلوار آتاترک بدروم قرار دارد. ساحل تونا فضایی آرام، ساکت و تمیز دارد. ساحل Tuna Beach رستوران‌های ویژه‌ای دارد که مشتریان از کیفیت و قیمت غذاهایش راضی بوده‌اند.

ساحل کرجی


در جنوب بودروم، ساحل کرجی (Kargi Beach) از کم‌تر شناخته‌شده‌ترین سواحل بدروم است. ساحل آرام و شنی کرجی در کنار مجموعه‌ای از رستوران‌های ساحلی و ویلاهای تابستانی قرار گرفته است.

ساحل کیسه بوکو


ساحل Kisebükü beach در منطقه‌ای بادسترسی کمی دشوار است که بیشتر مورد علاقه و توجه افراد محلی است. برای همین اگر در زمان‌های خلوت‌تر به آن سر بزنید با ساحلی خلوت و آرام روبرو می‌شوید. همچنین در اطراف این ساحل بقایایی از آثار باستانی و تاریخی نیز برای گشت و گذار و بازدید هست.

ساحل آکیارلار


ساحل آکیارلار از دیگر سواحل بودروم است که کمتر توسط گردشگران شناخته شده است و برای آن دسته از گردشگرانی که ازدحام ساحل های اصلی بدروم آزارشان می‌دهد مناسب است. ساحل آکیارلار (Akyarlar beach) در کنار داشتن رستوران‌های غذای دریایی عالی، چشم‌اندازی زیبایی از جزایر پیرامون و همچنین شهر بودروم دارد.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است