search
menu

هتل Gul Otel Antalya Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره Istanbul Gul Hotel
امکانات هتل گال استانبول
خدمات هتل گال استانبول
واحدهای اقامتی هتل گال استانبول
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل گال استانبول

درباره Istanbul Gul Hotel


هتل گال استانبول یک هتل اقتصادی در شهر استانبول ترکیه است و اگر قصد یک اقامت راحت و کم هزینه را در استانبول دارید این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. موقعیت مکانی هتل به گونه‌ای است که به بسیاری از اماکن معروف شهر دسترسی دارد. استانبول یکی از توریستی‌ترین شهر‌های کشور ترکیه است که جاذبه‌های طبیعی و تاریخی را همزمان به مسافران ارائه می‌دهد. هرگوشه از این شهر، دیدنی‌های فراوانی برای به نمایش گذاشتن دارند و با قطعیت می‌توان گفت سفر به این شهر برای هرفردی با هر سلیقه‌ای رضایت بخش خواهد بود. مسجد ایاصوفیه از معروف‌ترین اماکن این شهر است که نه تنها در کشور ترکیه بلکه در تمام جهان شهرت فراوانی دارد. بازار بزرگ استانبول نیز از محبوب‌ترین اماکن گردشگری این شهر به شمار می‌آید که علاوه بر معماری فوق العاده جذابی که دارد، برای خرید و گشت و گذار نیز مجموعه‌ای بسیار عالی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر پر جنب و جوش، در Istanbul Gul Hotel اقامت داشته باشید و سفری خاطره‌انگیز و به یادماندنی را برای خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل گال استانبول


مهم‌ترین ویژگی هتل گال استانبول مکان امن و آرامش بخشی است که در اختیار مسافران قرار می‌دهد و خیال مهمانان را از هر جهت برای اقامت در این هتل آسوده می‌سازد. نزدیک بودن این هتل به اماکن گردشگری و معروف شهر مانند میدان تکسیم، برج گالاتا، کاخ توپکاپی و… سبب می‌شود که مهمانان برای گشت و گذار و تفریح در استانبول نیازی به رفت و آمدهای طولانی و خسته کننده نداشته باشند و بتوانند از تمام لحظات سفر خود به نحو احسن استفاده کنند. در اطراف این هتل رستوران‌های دریایی، ترکی و بین المللی متنوعی وجود دارند و مسافران می‌توانند از تنوع غذایی و طعم لذیذ غذاهای آن‌ها لذت ببرند. مراکز تجاری و بازار‌های فراوانی در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند که خرید در استانبول را نیز برای مهمانان این هتل آسان می‌کنند. Istanbul Gul Hotel مجهز سیستم تهویه مطبوع نیز است که بدون شک در کیفیت اقامت مهمانان در هتل تاثیر فراوانی دارد.

خدمات هتل گال استانبول


هتل گال استانبول پرسنل بسیار مجرب و مهمانوازی دارد که در هر زمان و در هر زمینه‌ای برای کمک به مسافران آمادگی دارند. هتل دارای فضایی آرامش بخش است که سکونت را برای مسافران زیباتر می‌کند. میز پذیرش هتل گال به صورت ۲۴ساعته فعال است و در هر ساعتی از شبانه روز که به استانبول وارد شوید از شما استقبال می‌کنند. واحدهای اقامتی این هتل دارای خدمات روم سرویس هستند و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کنند تا در هر زمان که تمایل داشته باشند غذا یا نوشیدنی مورد نظر خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. پرسنل در این هتل به زبان ترکی صحبت می‌کنند و از این جهت نیاز است که برای برقراری ارتباط بهتر با پرسنل، کمی با زبان ترکی آشنایی داشته باشید. ورود حیوانات خانگی در این هتل ممنوع است و مسافران نمی‌توانند در زمان اقامت حیوان خانگی به همراه داشته باشند. Istanbul Gul Hotel مجهز به وای فای است و مسافران می‌توانند در سرتاسر ملک هتل به اینترنت رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. صبحانه نیز در این هتل سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند در صورت تمایل روز خود را با میل کردن صبحانه در هتل آغاز کنند.

واحدهای اقامتی هتل گال استانبول


واحدهای اقامتی هتل گال استانبول با دکوراسیون ساده و در عین حال زیبایی که دارند می‌توانند اقامتی راحت و آرام را به مهمانان هدیه کنند. انواع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق یه نفره، اتاق دونفره و اتاق سه نفره هستند که هر واحد به صورت جداگانه برای یک نفر کودک نیز ظرفیت دارد. امکاناتی که در این واحدهای اقامتی به مهمانان ارائه می‌شوند کامل هستند و تمامی شرایط لازم برای یک سفر دوست داشتنی و دلپذیر را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از جمله امکانات رفاهی این واحدها نیز می‌توان به حمام خصوصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، سیستم گرمایشی، کمد لباس، میز تحریر، آباژور و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل گال استانبول


فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۴.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۶.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۷.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۸ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۸.۵ کیلومتر

امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است