search
menu

هتل City Live Hotel Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل City Live Hotel Antalya
امکانات و خدمات عمومی هتل سيتی لايو آنتالیا
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سيتی لايو آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل City Live Hotel Antalya


هتل سيتی لايو آنتالیا، از هتل‌های ۴ ستاره زیبا در شهر ساحلی آنتالیا است که تقریباً ۶۰۰ متر از دریا فاصله دارد و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. این هتل تا مرکز شهر آنتالیا، پارک‌های ساحلی و برخی مراکز خرید آنتالیا فاصله کمی دارد. مهمانان با طی مسافت کوتاه می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند. امکانات در نظر گرفته شده در هتل نیز بسیار باکیفیت و رضایت بخش هستند و انتظارات مهمانان را از یک اقامت راحت و به یاد ماندنی برطرف می‌کنند. اکثر گردشگران دوست دارند در سفر به آنتالیا با هزینه‌ای معقول و مقرون به صرفه از امکانات مطلوب بهره‌مند شوند و بدون احساس نگرانی از کیفیت خدمات و شرایط گشت و گذار در شهر، از سفرشان لذت ببرند. اگر شما هم جزو این دسته از مسافران هستید، هتل سیتی لایو آنتالیا گزینه خوبی برایتان به حساب می‌آید. کافی است تا شرایط و امکانات هتل را بررسی و سپس تصمیم گیری نمایید. کارکنان هتل City Live Hotel Antalya تمام تلاششان را می‌کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند و کم و کسری برایشان نگذاشته باشند. با رزرو این هتل سفرتان دل‌چسب‌تر می‌شود. پیشنهاد می‌شود در سفر به آنتالیا بازدید از بهترین جاهای آنتالیا ازجمله شهر قدیم یا کالیچی آنتالیا، موزه های آنتالیا، باغ وحش آنتالیا و ... را از دست ندهید. با استفاده از انواع وسایل حمل و نقل عمومی می‌توانید به این مکان‌ها دسترسی داشته باشید. تفریحات آنتالیا و مخصوصاً تفریحات شبانه آنتالیا بسیار مهیج و سرگرم کننده هستند و لحظات خاطره انگیزی برایتان رقم می‌زنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل سيتی لايو آنتالیا


در هتل سيتی لايو آنتالیا امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما آنتالیا سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تبدیل ارز، فکس، فتوکپی، خدمات شاتل فرودگاهی، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز و مبلمان مخصوص فضای باز طراحی شده‌اند. مهمانان می‌توانند در اوقات بیکاری‌شان در این فضا استراحت و هوای تازه تنفس کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در هتل سيتی لايو آنتالیا برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از شهر و خیابان تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و دل‌باز هستند و با اسباب و اثاثیه و مبلمان باکیفیت چیدمان یافته‌اند. از رنگ‌های زیبا و هماهنگ در دکوراسیون اتاق‌ها استفاده شده و همین فضای دنج و آرامش بخشی در اتاق‌ها به وجود آورده است. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته و نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. تمام اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق‌های هتل سيتی لايو آنتالیا امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل سيتی لايو آنتالیا یک استخر روباز وجود دارد که چتر و تخت‌های آفتاب در اطراف آن تعبیه شده‌اند. یک استخر کوچک روباز نیز برای کودکان طراحی شده تا آن‌ها نیز بتوانند از شنا و آب بازی در روزهای گرم تابستان لذت ببرند. استفاده از استخر برای مهمانان رایگان است. فعالیت استخر به صورت فصلی بوده و با گرم شدن هوا قابل استفاده می‌شود. شنا و گرفتن حمام آفتاب از فعالیت‌های محبوب گردشگران آنتالیا به حساب می‌آید. مهمانان می‌توانند از خدمات اسپا شامل انواع ماساژها، حمام، سونا، اتاق بخار و ... استفاده کنند و احساس آرامش و سبکی جسم و روان را به خودشان هدیه دهند. یک سالن بدن‌سازی نیز در هتل در نظر گرفته شده تا مهمانانی که به سلامت و تناسب اندامشان اهمیت می‌دهند، تمرینات روزانه‌شان را به طور مرتب انجام دهند.

رستوران هتل


در رستوران هتل سيتی لايو آنتالیا همه روزه وعده‌ صبحانه به صورت بوفه‌ای به مهمانان سرو می‌شود و شامل انواع غذاهای سرد و گرم خوشمزه است.

فاصله هتل سيتی لايو آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک جمهوریت آنتالیا: 550 متر
فاصله تا دروازه هادریانوس آنتالیا: 6 کیلومتر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: 6 کیلومتر
فاصله تا آسانسور پانورامیک کالیچی آنتالیا: 6 کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: 8 کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: 9 کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است