search
menu

بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان؛ قیمت هتل های 5 ستاره uall

آنتالیا یکی از مقاصد محبوب ایرانی‌هاست. گردشگران ایرانی در تمام طول سال با هر سن و سلیقه‌ای به این شهر زیبا و ساحلی ترکیه سفر می‌کنند؛ بااین‌حال اغلب مسافران آنتالیا یک دغدغه‌ی مشترک دارند؛ بهترین هتل انتالیا برای اقامت کدام است؟ انتخاب هتل مناسب می‌تواند تجربه‌ی شما از سفر به آنتالیا را تا حد زیادی تحت تأثیر قرار دهد؛ به همین علت توصیه می‌کنیم حتماً در انتخاب آن دقت کنید و هتلی را رزرو کنید که تمام امکانات مورد نیاز شما را داشته باشد.
در این نوشته به شما بهترین هتل های آنتالیا برای انواع سلیقه‌ها و بودجه‌ها را معرفی خواهیم کرد؛ پس اگر قصد دارید به این شهر سفر کنید، تا پایان با ما همراه باشید!
بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان؛ قیمت هتل های 5 ستاره uall

بهترین هتل های انتالیا 5 ستاره


هتل آکرا (Akra)


هتل آکرا یکی از مهم‌ترین هتل‌های 5 ستاره در آنتالیا است. دسترسی و موقعیت این هتل فوق‌العاده است به شکلی که از یک‌سو در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است و از سوی دیگر فاصله‌ی نسبتاً کمی با مرکز شهر و مراکز خرید آنتالیا دارد. اگر قصد خرید داشته باشید تنها کافی است حدود 10 دقیقه تا Terracity Mall قدم بزنید. بسیاری از رستوران‌های خوب آنتالیا مانند رستوران Pablito Bistro و رستوران Asmani در همین هتل قرار گرفته‌اند.
از دیگر امکانات این هتل فوق‌العاده می‌توان مرکز سلامتی هتل اشاره کرد که شامل سونا، حمام ترکی، انواع ماساژ، باشگاه و زمین تنیس می‌شود. ساحل اختصاصی و استخر نیز از امکانات تفریحی هتل آکرا است. اتوبوس اختصاصی برای رفت‌وآمد به فرودگاه و Wi-Fi نیز از دیگر امکانات هتل برای میهمانان است. تمام این موارد باعث شده تا این هتل بتواند از نظر بسیاری از مسافران عنوان بهترین هتل آنتالیا را کسب کند.
آدرس هتل: Lara Yolu Murapasa, 07100 Antalya, Turkey
بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان؛ قیمت هتل های 5 ستاره uall

هتل ادونیس (Adonis Hotel)


هتل 5 ستاره ادونیس یکی از بهترین هتل ‌های آنتالیا است که محبوبیت زیادی میان گردشگران دارد. این هتل دارای 227 اتاق و سوئیت با انواع مختلفی از امکانات است. رستوران عالی با منوی غذای منحصربه‌فرد، اینترنت پرسرعت، پذیرش شبانه‌روزی، خدمات خانه‌داری، صندوق امانات، فروشگاه، کافه، صرافی و یک باغ سرسبز همگی از امکانات هتل ادونیس هستند. همچنین امکان استفاده از امکاناتی همچون سونا، جکوزی، استخر و ماساژ و حتی لذت بردن از تفریحات آبی مانند غواصی نیز در این هتل وجود دارد.
توجه داشته باشید که همراه داشتن حیوان خانگی در این هتل ممنوع است.
آدرس: Eski Lara Yolu Antalya Mekez, Antalya 07100, Turkey
بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان؛ قیمت هتل های 5 ستاره uall

بهترین هتل های انتالیا ۴ ستاره


بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان؛ قیمت هتل های 5 ستاره uall

هتل ۴ ستاره B Business Hotel & Spa


اگر به دنبال هتلی با امکانات یک هتل 5 ستاره اما با هزینه‌ی کمتر می‌گردید، هتل و اسپای بی بیزنس یک گزینه‌ی عالی برای شما خواهد بود. منظره‌ی رو به دریا، رستوران با منویی فوق‌العاده، استخر سرپوشیده و روباز، اینترنت رایگان و پرسرعت، اتوبوس ویژه‌ی رفت‌وآمد میهمانان و... همه از مواردی هستند که اقامت در این هتل را لذت‌بخش می‌کند. از دیگر ویژگی‌های مهم این هتل، دسترسی بسیار خوب آن به برخی از بهترین جاهای دیدنی آنتالیا مثل موزه آنتالیا و دروازه هادریانوس است.
آدرس: Fabrikalar, Namık Kemal Bl. No: 63, 07100 Kepez/Antalya, Türkiye
بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان؛ قیمت هتل های 5 ستاره uall

بوتیک هتل ۴ ستاره Tuvana


بوتیک هتل تووانا یکی از بهترین هتل های آنتالیا است. این هتل در میان یک باغ سرسبز با معماری سنتی عثمانی قرار گرفته است. بسیاری از ایرانیانی که به دنبال یک فضای دنج و خلوت در سفر به آنتالیا می‌گردند این بوتیک هتل و باغ باصفای آن با درختان پرتقال و نخل زیبایش را برای اقامت انتخاب می‌کنند. اتاق‌های مجهز و دنج با کف‌های چوبی و سرویس خواب‌هایی که از چوب بلوط و کاج ساخته شده فضایی بسیار راحت برای اقامت را فراهم کرده است.
وجود اینترنت رایگان و پرسرعت، بوفه‌ی صبحانه متنوع، رستوران ترکی و بین‌المللی با فضای سربسته و روباز و نزدیکی هتل به بافت قدیمی آنتالیا همگی از ویژگی‌های خوب و امکانات مهم این هتل هستند که با هزینه‌ی مناسبی در اختیار میهمانان این بوتیک هتل قرار می‌گیرند.
آدرس: Tuzcular Mahellesi Karanlık Sokak, Uzun Çarşı Sk. No:18, 07100, Türkiye

بهترین هتل های انتالیا ۳ ستاره



هتل ۳ ستاره C & H Hotels Türkevi


هتل ترک‌اِوی یک هتل دنج 3 ستاره با معماری و طراحی دکوراسیون سنتی و دلنشین است. امکان ندارد وارد این هتل شوید و فضای زیبای آن توجه شما را به خود جلب نکند. هتل ترک‌اوی دارای 14 اتاق با امکانات مختلف مانند بالکن اختصاصی و اینترنت است.
صبحانه در این هتل رایگان است و همچنین چندین رستوران درون هتل قرار دارد که بهترین غذاها را برای میهمانان سرو می‌کند. نزدیکی هتل به دیدنی‌های آنتالیا مانند بازار، اسکله و مسجد قدیمی و هزینه‌ی مناسب اقامت در آن باعث شده تا این هتل یکی از بهترین هتل های آنتالیا باشد.
آدرس: Selçuk, Mermerli Sk. No:2, 07100 Muratpaşa/Antalya, Türkiye
بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان؛ قیمت هتل های 5 ستاره uall

هتل ۳ ستاره Dugan Hotel by


هتل دوغان با اتاق‌هایی دنج و دوست‌داشتنی و چشم‌اندازی زیبا به دریا یکی از بهترین هتل های انتالیا به شمار می‌‌آید. صبحانه در باغ این هتل سرو می‌شود و فاصله‌ی هتل دوغان تا دریا اندک است. رستوران این هتل انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را ارائه می‌دهد. یکی دیگر از جذابیت‌های این هتل امکان کرایه کردن دوچرخه از آن برای گردش در بندر و سواحل آنتالیا است.
آدرس: Kılınçarslan, Mermerli Banyo Sk. No:5, 07100 Muratpaşa/Antalya, Türkiye

بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان


بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان؛ قیمت هتل های 5 ستاره uall

هتل ۴ ستاره Puding Marina Residence


هتل مارینا در دل بافت تاریخی شهر آنتالیا معماری فوق‌العاده‌ای دارد و از 5 عمارت تاریخی بازسازی‌شده تشکیل شده است. این هتل یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان است. از امکانات این هتل ۴ ستاره می‌‌توان به اینترنت رایگان، اتاق‌هایی با امکانات روز، استخر سرپوشیده و روباز، سالن ورزشی، مرکز اسپا و ماساژ اشاره کرد. اتاق‌های هتل مارینا دنج هستند و چشم‌اندازی زیبا به کوه‌ها و دریا دارند. این اتاق‌ها با دکوراسیون قدیمی خود برای گردشگران علاقه‌مند به تاریخ بسیار جذاب خواهند بود.
این هتل به بافت تاریخی شهر، مغازه‌های سنتی و کافه‌های دنج آنتالیا نیز نزدیک است. تمام این ویژگی‌ها در کنار هزینه‌ی مناسب اقامت در این هتل، آن را به یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان تبدیل کرده است.
آدرس: Selçuk, Mermerli Sk. No:17, 07100 Muratpaşa/Antalya, Türkiye
بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان؛ قیمت هتل های 5 ستاره uall

هتل Flamingo Residence Antalya


هتل آپارتمان فلامینگو رزیدنس از هتل‌های ۴ ستاره‌ی آنتالیا و دارای امکانات فوق‌العاده‌ای است و مقصد محبوب بسیاری از ایرانیانی است که با بلیط آنتالیا به این شهر سفر می‌کنند. از امکانات این هتل می‌توان به استخر بزرگ، رستوران با منوی مخصوص و وعده‌های مخصوص کودکان، پارکینگ رایگان، امکان کرایه ماشین، مینی‌مارکت، منطقه‌ی مخصوص سیگار اشاره کرد. در این هتل خدماتی همچون انواع ماساژ، خدمات آرایشی، خدمات تبدیل ارز، اینترنت پرسرعت رایگان نیز ارائه می‌شود.
وجود واحدهای اقامتی متنوع همچون آپارتمان دوخوابه، آپارتمان یک‌خوابه، سوئیت جونیور و اتاق استاندارد دونفره در کنار تفریحات متنوعی همچون گالری‌های هنری موقت، دوچرخه‌سواری، قایق‌رانی، دارت، ماهیگیر، تنیس، غواصی، اسب‌سواری، موج‌سواری و برگزاری تورهای پیاده‌روی و همچنین نزدیکی این هتل به اماکن گردشگری مختلف شهر آنتالیا باعث شده این هتل یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان باشد.

بهترین هتل آنتالیا برای خانواده


بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان؛ قیمت هتل های 5 ستاره uall

دلفین پالاس (Delphin Palace Hotel)


بسیاری از افرادی که قصد خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر به آنتالیا با خانواده را دارند به دنبال اقامتگاه مناسب برای سفر خود می‌گردند. می‌توان گفت هتل پنج‌ستاره دلفین پالاس بهترین هتل آنتالیا برای خانواده ها است. این هتل دارای 557 اتاق و سوئیت با امکانات، تجهیزات و خدمات درجه یک و عالی است.
وجود امکاناتی مانند زمین بازی کودکان، کتابخانه، کلوب کودکان و اتاق بازی باعث شده تا این هتل برای سفرهای خانوادگی یک گزینه‌ی عالی به شمار بیاید. به جز این موارد، در هتل دلفین پالاس انواع تفریحات آبی مانند غواصی، استخر، سونا، اسپا و همچنین دیگر تفریحات و امکاناتی همچون بادسواری، بولینگ، حمام آب گرم، دارت، تنیس‌روی‌میز، سالن ورزشی و بدنسازی، بیلیارد و زمین تنیس وجود دارد.
امکانات این هتل محدود به این موارد نیست و امکانات دیگری مانند صرافی، فروشگاه هدیه و سوغات، خدمات بلیط، پذیرش شبانه‌روزی، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات امکانات و تجهیزات ویژه معلولین، پارکینگ رایگان، فکس و کپی، باغ، اجاره خودرو، اتاق سیگار ممنوع و محل مخصوص سیگار نیز در هتل وجود دارد.
آدرس: Lara Turizm Merkezi, Antalya, 07113 Lara, Turkey
بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان؛ قیمت هتل های 5 ستاره uall

هتل لیماک لارا دلوکس (Limak Lara De Luxe Hotel)


هتل 5 ستاره لیماک دورا دلوکس یکی دیگر از کاندیداهای برتر برای رزرو هتل آنتالیا برای خانواده است! این هتل مجلل با 445 اتاق، امکانات درجه یک و مجاورت با دریا و نزدیکی به مرکز شهر یک گزینه‌ی ایده‌آل برای اقامت در آنتالیا به شمار می‌آید.
این هتل دارای کلوب کودکان، زمین بازی کودکان، خدمات پرستاری کودک و اتاق بازی است و ازاین‌جهت برای سفرهای خانوادگی مناسب است. انواع تفریحات شامل میز بیلیارد، زمین گلف، کتابخانه، اسپا، حمام آب گرم، ساحل خصوصی، قایقرانی، دارت، اسکواش، سولاریم، سالن ورزشی، اسپا، ماساژ و سونا و انواع امکانات مانند خدمات فروش تور و بلیت، پذیرش شبانه‌روزی، فروشگاه سوغات و هدایا، اجاره خودرو، فکس و کپی و صندوق امانات در این هتل وجود دارد.
آدرس: Kemeragzi Mevkii Antalya, 07034, Lara, Turkey

بهترین هتل آنتالیا برای مجردها


بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان؛ قیمت هتل های 5 ستاره uall

هتل جندر (Cender Hotel)


هتل ۴ ستاره جندر می‌تواند بهترین هتل آنتالیا برای مجردها باشد. این هتل در مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است و فاصله‌ی اندکی تا بسیاری از نقاط مهم این شهر دارد. هتل جندر دارای رستورانی باکیفیت، سکوی آفتاب‌گیری و کلوپ شبانه است و تمام این موارد باعث شده تا به هتل محبوبی در میان جوانان تبدیل شود.
اتاق‌های این هتل دارای تلویزیون ماهواره‌ای و صفحه تخت، اینترنت رایگان، حوله و لوازم بهداشتی و... است. هتل جندر امکانات متنوعی مانند بوفه صبحانه، پارکینگ خصوصی رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات و تبدیل ارز را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. تنیس‌روی‌میز، بیلیارد، سونا و مرکز تناسب‌اندام از تفریحاتی هستند که در هتل جندر می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید.
آدرس: Gençlik, Işıklar Cd. No 42, 07100 Muratpaşa/Antalya, Türkiye
بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان؛ قیمت هتل های 5 ستاره uall

لارا پالاس (Lara Palace)


اگر به دنبال یک هتل ارزان‌قیمت در آنتالیا هستید هتل ۳ ستاره لارا پالاس می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. این هتل تا بسیاری از دیدنی‌های آنتالیا فاصله‌ی چندانی ندارد و شاید بتوان گفت بهترین هتل آنتالیا برای مجردها است. لارا پالاس دارای 36 اتاق مجهز به تهویه‌مطبوع، یخچال تلویزیون، حمام خصوصی و لوازم بهداشتی و... است. امکانات دیگر این هتل شامل پارکینگ رایگان، استخر روباز، کافه، دو رستوران، انبار چمدان، باغ و پذیرش 24 ساعته می‌شود. این هتل بین کسانی که با تور آنتالیا سفر می‌کنند محبوبیت ویژه‌ای دارد.
آدرس: Güzeloba Mahallesi, Yasemin Sok. No. 9, Antalya 07100

بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی


بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان؛ قیمت هتل های 5 ستاره uall

رویال هالیدی پالاس (Royal Holiday Palace Hotel)


هتل رویال هالیدی پالاس یک هتل ۵ ستاره مجلل و زیبا در آنتالیا است که می‌تواند عنوان بهترین هتل آنتالیا با پارک آبی را از آن خود کند! این هتل بزرگ دارای ۶۰۶ اتاق و سوئیت با دکوراسیونی اصیل و سنتی است. در هتل رویال هالیدی می‌توانید از انواع امکانات، از آرایشگاه مردانه و زنانه و پارکینگ رایگان خودرو گرفته تا سرویس لباسشویی و خشک‌شویی استفاده کنید. در این هتل فروشگاه‌هایی برای خرید سوغاتی و هدیه نیز وجود دارد.
قایقرانی، دارت، اتاق بازی، ساحل خصوصی، تنیس‌روی‌میز، سالن ورزشی، کلوب ویژه کودکان، بولینگ، زمین تنیس، ماساژ، استخر، سونا و اسپا از امکانات تفریحی مهم این هتل است. در کنار پارک های آبی آنتالیا، مجموعه‌ی تفریحی آبی این هتل نیز بین مسافران محبوبیت بالایی دارد. وجود خدمات و تجهیزات ویژه معلولین، خدمات نگهداری بار و چمدان، پذیرش شبانه‌روزی، صرافی، دستگاه خودپرداز و خدمات نگهداری بار و چمدان اقامت در این هتل را راحت‌تر نیز کرده است.
آدرس: Lara Turizm Merkezi Antalya, 07110 Lara, Turkey
بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان؛ قیمت هتل های 5 ستاره uall

هتل آدالیا الیت لارا (Adalya Elite Lara Hotel)


اگر در سفر به خود آنتالیا به دنبال یک هتل لوکس می‌گردید، آدالیا الیت لارا مناسب‌ترین گزینه برای شماست. این هتل از نظر برخی از گردشگران بهترین هتل آنتالیا است. این هتل قصر مانند و باشکوه دارای 525 اتاق و سوئیت است. امکانات ورزشی مانند بولینگ، بیلیارد، دارت، تنیس‌روی‌میز، بیلیارد و تفریحات آبی مختلفی در این هتل مجلل وجود دارد.
وجود پارک آبی اختصاصی، سالن ورزشی، اسپا، ماساژ، حمام آب گرم، جکوزی، استخر، سونا و زمین بازی کودکان در این هتل باعث شده تا این هتل تبدیل به یک مرکز تفریحی کامل شود. سوئیت ویژه‌ی ماه‌عسل، سوئیت‌های خانوادگی و اتاق سیگار ممنوع نیز در این هتل تعبیه شده است. بااین‌وجود بهتر است پیش از سفر بدانید که هتل آدلیا از هتل‌های دنج و خلوت آنتالیا به شمار نمی‌آید.
آدرس: Kemeragzi Mah, Tesisler Cad, No 416-1 Aksu, 07000 Lara, Turkey

بهترین هتل های آنتالیا با قیمت مناسب


بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان؛ قیمت هتل های 5 ستاره uall

هتل ۲ ستاره Hadrian Gate Hotel


هتل ۲ ستاره «دروازه هاردین» یکی از بهترین هتل های آنتالیا با قیمت مناسب است. این هتل در نزدیکی بافت قدیمی شهر و دروازه تاریخی هاردین قرار دارد. هتل هاردین گیت درواقع یک خانه‌ی قدیمی بازسازی شده است. در این هتل زیبا و صمیمی استخری روباز و باغی کوچک قرار دارد که صبحانه‌ی بوفه در هر دوی این مکان‌ها سرو می‌شود. تمیزی اتاق‌های این هتل در کنار مهمان‌نوازی میزبانان آن باعث شده تا همه‌ی مسافران از اقامت در هتل هاردین رضایت داشته باشند.
آدرس: Barbaros, Hesapçı Sk. No:8, 07030 Muratpaşa/Antalya, Türkiye
بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان؛ قیمت هتل های 5 ستاره uall

هتل ۲ ستاره Kervan Boutique Hotel


بوتیک هتل ۲ ستاره «کروان» در آنتالیا در بافت قدیمی این شهر قرار گرفته و فاصله‌ی اندکی تا مناره شکسته آنتالیا و دیگر جاذبه‌های تاریخی آنتالیا دارد. این هتل دارای استخر روباز، صبحانه‌ی رایگان، اینترنت رایگان و اتاق‌هایی تمیز و مجهز است. بوتیک هتل کروان را می‌توان یکی از بهترین هتل های آنتالیا با قیمت مناسب به شمار آورد.
آدرس: Kılınçarslan, Hesapçı Sk. No:59, 07100 Muratpaşa/Antalya, Türkiye

کلام آخر

شهر زیبای آنتالیا برای هر فرد با هر سلیقه‌ای اقامتگاهی دارد! کافی است با هتل‌های این شهر و امکانات و خدمات آن آشنا باشید تا بتوانید باتوجه‌به سلیقه و بودجه‌ی خودتان، هتل خود را انتخاب کنید و برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید. در این نوشته سعی کردیم تا با آشنا کردن شما با بهترین هتل های انتالیا به شما کمک کنیم تا ایده‌آل‌ترین انتخاب را برای سفرتان داشته باشید!

سؤالات متداول


بهترین هتل‌ها برای خانواده‌ها در آنتالیا کدام‌اند؟


هتل دلفین پالاس و هتل لیماک لارا دلوکس از بهترین هتل‌ها برای خانواده‌ها در آنتالیا هستند.

کدام هتل‌ها تفریحات آبی بهتری ارائه می‌دهند؟


هتل رویال هالیدی پالاس، هتل آدالیا الیت لارا و هتل آپارتمان فلامینگو رزیدنس تفریحات آبی متنوعی را به میهمانان خود ارائه می‌دهند.

هزینه‌ی اقامت در کدام هتل‌ها در آنتالیا مناسب است؟


هزینه‌ی اقامت در هتل‌هایی همچون Hadrian Gate، Kervan Boutique Hotel و لارا پالاس مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌تر است.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است