search
menu

معرفی بهترین تفریحات شبانه آنتالیا

[ پنهان کردن ]
سواحل آنتالیا
شهربازی آنتالیا
کلاب‌های شبانه
تئاتر آچنو
پیاده روی در خیابان‌های آنتالیا
تجربه غذاهای خیابانی
کافه‌بارهای شبانه
تفریحات هتل
کشتی‌های تفریحی
آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی و پرگردشگر در ترکیه است. اگر از سفرهای تکراری و یکنواخت خسته شده‌اید و به دنبال تفریحات جدید و هیجان‌انگیز هستید، پیشنهاد می‌کنیم بلیط هواپیما به آنتالیا خریداری کنید و به این شهر زیبا سفر کنید. آنتالیا می‌تواند یک تجربه منحصربفرد از سفر باشد. آنتالیا شهری با ساحل زیبا و دریایی درخشان است. تفریحات بسیار متنوعی نیز در این شهر وجود دارد. از تفریحات آبی گرفته تا تماشای مکان‌های دیدنی همگی بخشی از جاذبه‌های این شهر هستند. با این وجود تفریحات شبانه آنتالیا نیز بسیار پرطرفدار هتسند. آنتالیا شب‌های شاد و سرزنده‌ای دارد. لازم به ذکر است که شادی‌ها و تفریحات شبانه آنتالیا در طول تابستان، تعطیلات عید نوروز و کریسمس بسیار بیشتر می‌شود.
در این مقاله به معرفی برخی از پرطرفدارترین تفریحات شبانه در آنتالیا خواهیم پرداخت.

سواحل آنتالیا


یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات شبانه آنتالیا، پیاده‌روی در ساحل آنتالیا است که از بهترین تفریحات آنتالیا به شمار می‌رود. هنگامی که از ساحل آنتالیا صحبت می‌کنیم بیشتر افراد به یاد تفریحات آبی، آب‌تنی و حمام آفتاب می‌افتند در صورتی که این ساحل در شب نیز تفریحات بسیار زیادی فراهم کرده است. اگر می‌خواهید در شب به ساحل آنتالیا بروید با خود زیرانداز همراه داشته باشید. تماشای ستارگانی که نور خود را به ساحل طلایی رنگ آنتالیا می‌تابانند بسیار لذت‌بخش است. این ساجل برای علاقه‌مندان به خرید نیز بازارچه‌های کوچکی برپا کرده است. می‌توانید در رستوران‌ها و کافه‌های آنتالیا شام میل کنید و یا از دکه‌های دست‌فروشی و غرفه‌هایی که در ساحل آنتالیا برپا شده‌اند، برای دوستان و آشنایان خود خرید کنید.
معرفی بهترین تفریحات شبانه آنتالیا

شهربازی آنتالیا


یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات شبانه آنتالیا شهربازی‌های مجلل این شهر است. شهربازی‌های آنتالیا تا پاسی از شب به فعالیت خود ادامه می‌دهند. اگر به تفریح و هیجان علاقه‌مند هستید، حتماً سری به شهربازی‌های آنتالیا بزنید. در هر گروه سنی که باشید می‌توانید از وسایل بازی شهربازی استفاده کنید. برخی از این شهربازی‌ها همچون تکنو تنها برای کودکان مناسب هستند و برخی دیگر مانند اکتورلوناپارک برای تمامی سنین مناسب هستند.

کلاب‌های شبانه


کلاب‌های شبانه آنتالیا محیط‌هایی شاد و سرزنده هستند و اغلب گردشگران در شب‌ها به آن مراجعه می‌کنند و با دوستان و آشنایان خود در آن وقت می‌گذرانند. وقت‌گذرانی در این کلاب‌ها به یک تفریح بسیار پرطرفدار در میان جوانان تبدیل شده است‌. از مشهورترین کلاب‌های شبانه در آنتالیا می‌توان به کلاب‌های زیر اشاره کرد؛
• کلاب شبانه آلی آنتالیا
• کلاب آئورا آنتالیا
• کلاب شبانه جولی جوکر
• کلاب شبانه ۲۹ آنتالیا
• کلاب شبانه آلایس آنتالیا
• کلاب شبانه اینفرنو آنتالیا
اگر به اجرای موسیقی‌های پرهیجلان علاقه‌مند هستید، حتماً سری به کلاب‌های شبانه آنتالیا بزنید. خوردن نوشیدنی و خوراکی‌های مختلف در کنار اجرای موسیقی زنده می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. لازم به ذکر است که باید برخی از آن‌ها را از قبل رزرو کنید تا ظرفیت آن‌ها تکمیل نشود. این کلاب‌ها یکی از جاهای دیدنی آنتالیا به حساب آمده و لحظات بسیار مفرحی را برای گردشگران ایجاد می‌کنند.
معرفی بهترین تفریحات شبانه آنتالیا

تئاتر آچنو


تئاتر آچنو یک تئاتر باستانی ۲۰۰۰ ساله در آنتالیا است. تماشای اپرا و باله در این مجموعه می‌تواند یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات شبانه در آنتالیا باشد. اگر می‌خواهید به همراه دوستان و خانواده خود در یک برنامه هیجان‌انگیز شرکت کنید و یک شب خاطره‌انگیز را در آنتالیا تجربه کنید، یکی از شب‌های اقامتتان را به تئاتر آچنو آنتالیا اختصاص دهید. در این سالن، تئاترهای منحصربفرد و مشهوری اجرا می‌شوند که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست. یک سالن نمایش مدرن نیز در نزدیکی این آمفی‌تئاتر ساخته شده است که نمایش‌های مفرح و شادی در آن اجرا می‌شود.

پیاده روی در خیابان‌های آنتالیا


بدون شک آنتالیا سرزنده‌ترین و شادترین خیابان‌های منطقه را دارد. شب‌های این شهر ساحلی، حال و هوای خاصی دارد و پیاده‌روی در آن‌ها حس نشاط و سرزندگی به شما می‌دهد. هوا در شب‌های آنتالیا نیز کمی خنک‌تر و مطلوب‌تر است. اگر روزهای خود در آنتالیا را با آب‌تنی و تجربه تفریحات آبی پشت‌سر گذاشته‌اید، می‌توانید جهت استراحت به پیاده‌روی شبانه در خیابان‌های آنتالیا بپردازید. بسیاری از فروشگاه‌ها و کافه‌های این شهر در شب باز هستند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند. می‌توانید با خیال راحت تا نیمه‎‌های شب در خیابان‌های آنتالیا قدم بزنید. زیرا این شهر امنیت کافی را برای مسافران خود فراهم کرده است. همچنین می‌توانید سری به رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌های شهر بزنید.
معرفی بهترین تفریحات شبانه آنتالیا

تجربه غذاهای خیابانی


اگر در طول شب در خیابان‌های آنتالیا قدم بزنید می‌توانید ماشین‌ها و دکه‌هایی را ببینید که غذاهای مختلفی برای شما سرو می‌کنند. بسیاری از غذاهای سنتی و دریایی ترکیه را می‌توانید در خیابان‌های آنتالیا مزه کنید. از مشهورترین غذاهای ترکیه می‌توان به میدیه (Midye) و دونر کباب اشاره کرد. با امتحان کردن این غذاها هرگز پشیمان نخواهید شد. برخی از دکه‌ها در آنتالیا وجود دارند که به فروش بستنی، باقلوا و دیگر خوراکی‌های مشهور آنتالیا می‌پردازند.

کافه‌بارهای شبانه


کافه‌های شبانه بسیار زیادی در آنتالیا وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید و از آن‌ها لذت ببرید. این کافه‌ها امکانات زیادی همچون موسیقی زنده، سرو شام و نوشیدنی دارند. این مکان‌ها بسیار شاد و مفرح هستند و مراجعه به آن‌ها در شب لذت سفر شما را چندین برابر می‌کند. از مشهورترین کافه‌بارهای شبانه آنتالیا می‌توان به کافه سلو، کافه هنگر، کافه تودرس، کافه آپ‌شات و ... اشاره کرد.
معرفی بهترین تفریحات شبانه آنتالیا

تفریحات هتل


آنتالیا هتل‌های بسیار متنوعی دارد. این هتل‌ها عموماً وظیفه فراهم کردن محیطی امن جهت اقامت مسافران را برعهده دارند. برخی از آن‌ها به صورت مستقل تفریحاتی را برای مسافران خود در نظر گرفته‌اند. برخی از این هتل‌ها سالن‌هایی دارند که در آن‌ها جنگ شبانه، نمایش‌های گوناگون، موسیقی زنده و ... اجرا می‌شود.

کشتی‌های تفریحی


نایت‌کلاب‌هایی وجود دارند که برنامه خود را در شب و روی کشی برگزار می‌کنند. برنامه این کلاب‌ها بسیار مفرح و شاد است. اگر هیچ یک از تفریحات شبانه‌ای که در این لیست گردآوری شده است شما را راضی نمی‌کند، حتماً سری به این کشتی‌ها بزنید. کشتی باربوسا یکی از همین کلاب‌‎ها است که برنامه‌های بسیار مفرحی ارائه می‌دهد. موسیقی زنده، برنامه‌های رقص و پایکوبی، سیستم صوتی عالی، انواع نوشیدنی، خوراکی و غذا از ویژگی‌های این کشتی‌ها هستند. یکی دیگر از کشتی‌های تفریحی شبانه آنتالیا، تور دیسکو شبانه است که در یک کشتی بزرگ سه طبقه با ظرفیتی معادل ۶۰۰ نفر برگزار می‌شود. این تور از ۹ شب آغاز می‌شود و تا آخر شب و تا نزدیکی‌های بامداد نیز ادامه دارد. در سواحل آنتالیا هم تفریحات و برنامه‌های مفرحی وجود دارند که می‌توانید از آنها استفاده کنید.
سخن پایانی
در این مقاله به برخی از پرطرفدارترین تفریحات شبانه آنتالیا اشاره کردیم. از پیاده‌روی در ساحل آنتالیا گرفته تا شکم‌گردی در حاشیه خیابان‌ها همگی جزئی از تفریحات شبانه آنتالیا هستند. آنتالیا شهری است که شب‌های پرهیجان و سرزنده‌ای دارد و تمامی تفریحات آن به صورت کاملاً رسمی و قانونی اجرا می‌شود. این شهر از امنیت کافی برخوردار است. با این حال بهتر است هنگام پیاده‌روی در شب پول و جواهرات زیادی با خود به همراه نداشته باشید تا بتوانید آرامش خاطر داشته باشید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است