search
menu

لیست مهم‌ترین مراکز خرید آنتالیا

[ پنهان کردن ]
مرکز خرید تراسیتی (Terra City Mall)
مرکز خرید میگروس ۵ ام (۵M Migros Shoping Center)
مرکز خرید اوت لت دیپو (Outlet Depo)
مرکز خرید آنتالیا مال (Mall of Antalya)
مرکز خرید مارک آنتالیا (Mark Antalya)
مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا ( (Ozdilek Park Antalya Mall
مراکز خرید آنتالیا یکی از جاذبه های گردشگری شهر ساحلی آنتالیا به شمار می‌رود که گردشگرانی که به صورت خانوادگی به آنتالیا سفر می‌کنند، به آنها هم سری می‌زنند. اگر قرار است در آینده ای نزدیک به یکی از محبوب ترین شهرهای ترکیه، یعنی آنتالیا سفر کنید و یا برنامه سفر به این شهر زیبای ساحلی را در سر دارید، بهتر است از همین حالا خود را برای خریدی جانانه آماده کنید؛ چرا که اغلب گردشگرانی که از مقصد آنتالیا به منزل خود باز می گردند، غلبه بر وسوسه خرید در مراکز خرید این شهر را کاری غیر ممکن می دانند. اما دلیل شهرت و جذابیت مراکز خرید آنتالیا چیست؟ برای یافتن پاسخ این پرسش کافی است با محبوب ترین مراکز خرید این شهر دیدنی آشنا شوید تا زمانی که با بلیط هواپیما آنتالیا به این شهر سفر کردید، زمانی را به خرید در این بازارها اختصاص بدهید.

مرکز خرید تراسیتی (Terra City Mall)


مرکز خرید تراسیتی یکی از بزرگترین و شیک ترین مراکز خرید آنتالیا بشمار می رود. این مرکز خرید پس از رزرو هتل در آنتالیا، با داشتن بیش از ۱۵۰ فروشگاه شما را قادر می سازد تا تمامی کالاهای مورد علاقه خود را به راحتی پیدا کنید و با دستانی پر از آن بیرون آیید. فروشگاه های مرکز خرید تراسیتی طیف مختلفی از اجناس داخلی و خارجی را به خریداران عرضه می دارد. کتابفروشی، فروشگاه پوشاک بزرگسالان و کودکان، هدیه سرا، فروشگاه دخانیات و لوازم جانبی و مد، تنها برخی از فروشگاه های متنوع این مرکز خرید را شامل می شود. گفتنی است که در میان برندهای عرضه شده در این مرکز خرید، نام های محبوب و آشنایی همچون نایک، ال سی وایکیکی، فلورمار، دریمود، آدیداس، مانگو و زارا به چشم می خورد. وجود محوطه بازی مخصوص کودکان و اتاق مخصوص تعویض پوشاک نوزادان، مرکز خرید تراسیتی را به یکی از گزینه های محبوب برای والدین در میان مراکز خرید آنتالیا قرار داده است. جالب است بدانید که مرکز خرید تراسیتی هم همانند تمامی مراکز خرید مجلل آنتالیا، از اهمیت تامین غذاها و نوشیدنی های لذیذ برای خریداران غافل نشده است و با داشتن بیش از ۳۰ رستوران با کیفیت به خریداران این امکان را می دهد تا از غذاهای محلی ترکیه و همچنین غذاهای بین المللی بی نصیب نمانند.
ناگفته نماند که یکی از اقدامات ستودنی مرکز خرید تراسیتی آن است که به معلولین برای ورود به این مرکز ویلچر ارائه می کند و با ایجاد مسیرهای مشخص برای آنان امکان ورود و تردد را برای سهولت دسترسی به سرویس های بهداشتی مجموعه فراهم می آورد. در کنار همه این موارد، دسترسی به امکانات پزشکی در مواقع ضروری و وجود دستگاه های عابربانک در جای جای این مرکز خرید، تراسیتی را به یکی از مجهزترین مراکز خرید آنتالیا مبدل کرده است. پس بازدید از این مرکز خرید را می‌توانید در برنامه بازدید خود از جاهای دیدنی آنتالیا قرار دهید.
ساعات کاری: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب
نشانی: شهر آنتالیا، محله فنر، خیابان تکلیوگلو
لیست مهم‌ترین مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید میگروس ۵ ام (۵M Migros Shoping Center)


یکی از نخستین مراکز خرید آنتالیا، مرکز خرید میگروس ۵ ام است که اغلب به اختصار به آن مرکز خرید میگروس می گویند. جالب است بدانید که این مرکز خرید بزرگ، در ابتدا تنها یک سوپرمارکت کوچک در مسیر فرودگاه آنتالیا بود که بعدها در سال ۲۰۰۱ گسترش یافت و با مساحت تقریبی ۳۲۰۰۰ مترمربع به یک مرکز خرید تمام عیار تبدیل شد. در حال حاضر مرکز خرید میگروس بیش از ۱۳۰ فروشگاه متنوع را در خود جای داده است که اجناسی نظیر اسباب و اثاثیه منزل، اقلام آرایشی بهداشتی، پوشاک بزرگسالان و کودکان، زیورآلات، کفش و کیف،جواهرات، لوازم برقی خانه و اسباب بازی های کودک را به خریداران عرضه می کنند. این اجناس از برندهای مطرح داخلی ترکیه و همچنین معروف ترین برندهای جهانی هستند که از میان آنها می توان به برندهای نام آشنایی همچون برنادا، زارا، دریمود، گلدن رز، پاندورا و نایک اشاره کرد. از فروشگاه های متنوع و باکیفیت اجناس مرکز خرید میگروس که بگذریم بد نیست که به امکانات دیگر این مرکز خرید مثل رستوران های بی نظیر آن با منظره سواحل مدیترانه، پارکینگ بزرگ با ۱۳۰۰ جای پارک، کافی شاپ های دنج و زیبا، سالن سینمای چند بعدی مجهز و محوطه شهربازی آن هم اشاره ای کنیم. همگی این امکانات از مرکز خرید میگروس مکان تجاری مفرحی می سازند که نمی توان به سادگی از آن گذشت. اگر سفرتان به آنتالیا همزمان با رویدادهای فرهنگی و جشن های ملی ترکیه است، به شما پیشنهاد می کنیم از این فرصت استفاده کنید و سری به مرکز خرید میگرس بزنید، چرا که به احتمال زیاد در این مرکز خرید برای این گونه رویدادها برنامه خاصی در نظر گرفته خواهد شد. نزدیکی این مرکزخرید به فرودگاه برای کسانی که با رزرو بلیط هواپیما به این شهر سفر کرده‌اند مزیت بزرگی به شمار می‌رود.
ساعات کاری: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۳۰ :۱۰ شب
نشانی: شهر آنتالیا، بلوار آتاتورک، منطقه آرا پسویو
لیست مهم‌ترین مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید اوت لت دیپو (Outlet Depo)


اگر به دنبال یک مرکز خرید با اجناس مقرون به صرفه هستید، بدون شک مرکز خرید اوت لت دیپو شما را ناامید نخواهد کرد. بنای این مرکز خرید شبیه به قلعه ای قدیمی با رنگی متمایل به نارنجی است که در زمینی به مساحت بیش از ۳۸۰۰۰ متر مربع قرار گرفته است. در حراجی های مرکز خرید اوت لت دیپو می توان اجناسی از جمله لوازم خانگی، ابزار الکترونیکی و پوشاک را با قیمتی ارزان تر از آنچه که در دیگر مراکز خرید آنتالیا به فروش می رسند، تهیه کنید. اگر بعد از ساعت ها گشت و گذار در حراجی ها و مغازه های اوت لت دیپو احساس گرسنگی کردید، نوبت به آن رسیده که طعم فست فودها و غذاهای لذیذ رستوران های این مجموعه را بچشید و تجربه خوب خرید خود را با این کار تکمیل کنید.
ساعات کاری: از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب
نشانی: شهر آنتالیا، منطقه آلتینوا سینان، خیابان سریک

مرکز خرید آنتالیا مال (Mall of Antalya)


اگر نگاهی به فهرست برترین مراکز خرید آنتالیا در سایت گردشگری معروف تریپ ادوایزر بیندازید، نام مرکز خرید آنتالیا مال را در صدر این رده بندی خواهید یافت. بنابراین اگر شما هم مایلید از این مرکز خرید که از نگاه بسیاری از گردشگران دنیا بهترین مرکز خرید آنتالیا است، بازدید کنید، کافی است به خیابان سریک آنتالیا بروید، درست در کنار مرکز خرید اوت لت دیپو، بنای مدرن و باشکوه آن را خواهید یافت. مرکز خرید آنتالیا مال در سال ۲۰۱۷ در زمینی با مساحت تقریبی ۷۱۰۰۰ متر مربع افتتاح شد. در این مرکز خرید اجناس مختلفی از برندهای معروف بین المللی و ترکیه ای عرضه می شوند که سلایق مختلف خریداران را در بر می گیرد. مرکز خرید آنتالیا مال دارای امکانات دیگری نظیر رستوران ها و کافه های باکیفیت، سالن های سینمایی و محوطه بازی مخصوص کودکان است که منجر به محبوبیت هر چه بیشتر آن شده است.
ساعات کاری: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب
نشانی: شهر آنتالیا، منطقه آلتینوا سینان، خیابان سریک
لیست مهم‌ترین مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا (Mark Antalya)


معماری منحصر به فرد مرکز خرید مارک آنتالیا در میان مراکز خریدی که در مرکز شهر آنتالیا واقع شده اند، نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند، اما محبوبیت این مرکز خرید مجلل تنها به ظاهر جذاب این بنا مربوط نمی شود، بلکه مرکز خرید مارک آنتالیا شهرت خود را مدیون تنوع محصولات، کیفیت مطلوب اجناس و امکاناتی جانبی نظیر کافی شاپ ها، محوطه مفرح بازی برای کودکان، پارکینگ با ظرفیت کافی و رستوران های مجلل خود است. در مرکز خرید مارک آنتالیا به سادگی می توان به انواع پوشاک از برندهای داخلی و برندهای مطرح جهانی، لوازم خانگی، گجت ها و ابزار دیجیتالی دسترسی یافت.
ساعات کاری: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب
نشانی: شهر آنتالیا، منطقه تاحیل پاذیری، خیابان کاظم اوزالپ

مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا ( (Ozdilek Park Antalya Mall


اگر می خواهید به همراه دوستان و یا اعضاء خانواده به خرید بروید و نگران هستید که مبادا هر کدام از آن ها در حین خرید بی حوصله شوند و خریدتان نیمه تمام بماند، ما مرکز خرید اوزدیلک پارک را به شما پیشنهاد می کنیم، چرا که با داشتن امکانات تفریحی فراوان، یکی از مهیج ترین مراکز خرید آنتالیا بشمار می رود. این مرکز خرید در سال ۲۰۰۹ میلادی با هدف ایجاد مرکزی تجاری تفریحی در شهر آنتالیا افتتاح شد. مساحت این مرکز خرید حدود ۳۸۷۵۲ متر مربع تخمین زده شده است. جالب است بدانید که مرکز خرید اوزدلیک پارک اولین مرکز خرید آنتالیا است که موفق به دریافت گواهی کیفیت استاندارد ایزو ۹۰۰۰ شده است. گفتنی است که مرکز خرید اوزدیلک پارک دارای بیش از ۱۰۰ شعبه از مطرح ترین برندهای داخلی و خارجی است که در ساختمان ۴ طبقه آن قرار دارند. اگر بخواهیم به مزایای این مرکز خرید اشاره کنیم، دسترسی آسان از طریق لوازم حمل و نقل عمومی شهر یکی از مهم ترین آنها خواهد بود. از دیگر مزایای این مرکز خرید داشتن امکانات جانبی نظیر پارکینگ طبقاتی مجموعه با فضای کافی، رستوران ها و کافی شاپ های متعدد، سینمای مجهز، محوطه بازی بولینگ و محوطه بازی کودکان است.
ساعات کاری: از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
نشانی: شهر آنتالیا، منطقه فابریکلار، خیابان فیکری ارتن


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است