search
menu

پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا به همراه آدرس و تصویر

[ پنهان کردن ]
چرا بازدید از مرکز آبی آکوالند آنتالیا و دلفین لند آنتالیا پیشنهاد می‌شود؟
سرسره‌های هیجان‌انگیز و متفاوت
استخرهای متنوع پارک
تماشای دلفین‌های بازیگوش
بانجی جامپینگ
ریفتینگ و قایق‌سواری
چگونه به پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا برویم؟
در نزدیکی پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا از چه جاهای دیدنی دیگری می‌توان بازدید کرد؟
چه هتل‌هایی در نزدیکی پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا برای اقامت وجود دارند؟
چه رستوران‌ها و غذاخوری‌هایی نزدیک به پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا هستند؟
امروزه رقابت میان پارک‌های آبی در کشورهای مختلف بسیار زیاد شده و مجموعه‌های آبی در تلاشند تا با ارائه خدمات بهتر و بیشتر در صدر جدول رقابت باقی بمانند. پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا (Dolphin Aqua Land) یکی از بزرگ‌ترین و مفرح‌ترین پارک‌های آبی کشور ترکیه است که طی سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و توانسته نظر گردشگران متعددی را به خودش جلب کند. این تنها یکی از دلایل پیشرفت در عرصه جذب گردشگری در کشور ترکیه و به خصوص شهر زیبای آنتالیاست. چنین مواردی بی‌شک تاثیر بسیار زیادی در رشد صنعت گردشگری و همچنین پیشرفت وضع اقتصادی هر کشوری دارند. پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا نیز نمونه بارز این قضیه بوده که قصد داریم در این مطلب به طور مفصل در مورد آن صحبت کنیم تا زمانی که با بلیط هواپیما آنتالیا به این شهر سفر کردید با خیال آسوده از تفریح در آن لذت ببرید.

چرا بازدید از مرکز آبی آکوالند آنتالیا و دلفین لند آنتالیا پیشنهاد می‌شود؟


در واقع این پارک آبی عظیم به قدری امکانات متنوع و جذاب دارد که هرچقدر در آن مشغول آبتنی و فعالیت‌های مختلفِ هیجان‌انگیز شوید، باز هم خسته نخواهید شد. بخش‌های متنوع، امکانات بی‌نظیر، امنیت بالای پارک، خدمه بسیار مجرب و ... همگی این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که بدون کوچک‌ترین نگرانی ساعت‌ها مشغول شادی و تفریح در این پارک آبی جذاب شده و متوجه گذر زمان نشوید. از میان امکانات متنوع و متعدد که به آن‌ها اشاره کردیم، چند نمونه را به شما شرح خواهیم داد.
پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا به همراه آدرس و تصویر

سرسره‌های هیجان‌انگیز و متفاوت


تمام پارک‌های آبی در دنیا به سرسره‌های هیجان‌انگیزشان معروف هستند، اما اینکه امکانات یک پارک آبی تا چه اندازه نسبت به مجموعه دیگری باکیفیت‌تر و خاص‌تر باشد، چیزیست که آن را میان رقیبانش متفاوت‌تر می‌کند. سرسره‌های پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا بسیار متنوع و جذاب هستند و به قدری استفاده از آن‌ها لذت‌بخش و هیجان‌انگیز است که حتم داریم ساعت‌ها مشغول استفاده از آن‌ها خواهید شد و با ولع بیشتری سراغ سرسره‌های دیگر خواهید رفت. برای مثال یکی از سرسره‌ها به شکل یک T بسیار بزرگ و زردرنگ بوده که شما از یک سمت بسیار شیب‌دار رها شده و به طرف یک سربالایی هدایت می‌رسید. بعد از آن، مجددا به عقب باز خواهید گشت و دوباره به سمت همان سربالایی حرکت خواهید کرد و این روند چند بار ادامه خواهد داشت تا بالاخره از یک سمت آن خارج شده و به همراه تیوبتان به داخل یک استخر کوچک خواهید رسید.
یکی دیگر از سرسره‌ها که حالت ترسناک دارد بسیار هیجان‌انگیز و وسوسه کننده است. چرا که شما در ابتدا احساس خواهید کرد که وارد یک آبشار بسیار مخوف و تاریک شده‌اید و در آنجا چند خدمه را خواهید دید که به شما کمک خواهند کرد روی تیوبتان بنشینید و سپس شما را به سمت یک دالان بسیار تاریک هل خواهند داد. بعد از طی کردن یک مسیر تاریک، سرانجام به داخل یک استخر خواهید رسید و حتم داریم اگر یک بار این سرسره مخوف را امتحان کنید بار دیگر هم برای امتحان کردن آن داوطلب خواهید شد. در بین پارک‌های آبی آنتالیا این پارک یکی از بهترین‌هاست..

استخرهای متنوع پارک


اگر زیاد اهل هیجان نیستید و یا بعد از امتحان کردن سرسره‌های پارک آبی احساس خستگی کردید، می‌توانید از استخرهای متنوع پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید. چرا که این پارک آبی شگفت‌انگیز دارای استخرهای بسیار متنوع است که هر کدام به منظور خاصی ساخته شده‌اند. برای مثال اگر علاقه‌مند به تماشای اجرای موسیقی زنده هستید، می‌توانید به بخش استخری بروید که در آن موسیقی زنده اجرا می‌شود. اگر میانه خوشی با شلوغی و سر و صدا ندارید می‌توانید سراغ استخری بروید که فضای آرام و خلوت دارد و می‌توانید در آنجا استراحت کرده و یک حمام آفتاب جانانه بگیرید.

تماشای دلفین‌های بازیگوش


یکی دیگر از جذاب‌ترین بخش این پارک، استخر مخصوص دلفین‌هاست که طرفداران بسیار زیادی دارد. چرا که می‌توانید در آنجا دقایق زیادی را مشغول تماشای دلفین‌هایی شوید که حرکات نمایشی بسیار جذابی را برای سرگرم کردن شما انجام می‌دهند. آن‌ها مربیانی دارند که با حرکت دستشان حرکات بسیار جالبی را انجام می‌دهند. حتی مربیان آن‌ها بعضا وارد استخر شده و به شنا کردن و بازی با آن‌ها می‌پردازند. یکی از جالب‌ترین بخش‌های این استخر تماشای یک مربی است که پای راستش را روی یک دلفین و پای چپش را روی دلفین دیگر گذاشته و روی آب حرکت می‌کند. دلفین‌های این استخر به قدری باهوش و بی‌آزار هستند که حتی بسیاری از بچه‌های کوچک می‌توانند سوار آن‌ها شده و مسیر کوتاهی را در استخر به آرامی دلفین سواری کنند. البته ناگفته نماند که تمام این کارها با نظارت کامل مربی دلفین‌ها انجام شده و آن‌ها از ابتدا تا انتهای این کار کنار فرزندانتان خواهند بود.
پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا به همراه آدرس و تصویر

بانجی جامپینگ


اگر علاقه بسیار زیادی به ارتفاع و ترشح آدرنالین در بدنتان را دارید و سرسره‌های متنوع پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا حریف تسکین هیجانتان نباشد می‌توانید بانجی جامپینگ این پارک آبی را امتحان کنید. شاید کمتر پارک آبی در دنیا پیدا شود که چنین امکانات متنوعی برای تمام سلایق در خود داشته باشد اما پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا فکر همه جا را کرده و با ایجاد چنین امکانات مفرحی، طرفداران خود را همیشه غافلگیر و هیجان‌زده می‌کند. پرش از ارتفاع برای کسانی که عاشق هیجان و ارتفاع هستند می‌تواند لذت غیر قابل وصفی داشته باشد. حتی اگر اندک ترسی از ارتفاع داشته باشید، بعد از یک بار انجام دادن این تفریح هیجان‌انگیز عاشق بانجی جامپینگ شده و وسوسه خواهید شد بار دیگر آن را انجام بدهید.

ریفتینگ و قایق‌سواری


بسیار از کسانی که عاشق تفریحات آبی هستند، علاقه فراوانی به قایق‌سواری و ریفتینگ دارند. لازم به ذکر است که اگر از قبل تجربه این کار را نداشته باشید، ممکن است چنین کاری در رودخانه خروشان واقعی کمی خطرناک باشد. اما ریفتینگ پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا بسیار متفاوت‌تر و امن‌تر از رودخانه‌های خروشان و غیرقابل مهار است. چرا که در این قسمت قایق شما توسط موج‌های مصنوعی و خروشان، در مسیری به طول ۳۰۰ متر به حرکت خواهد درآمد و شما مشغول قایق‌سواری خواهید شد و هیجان واقعی را در یک چهارچوب بسیار امن و تحت کنترل تجربه خواهید کرد. اینها مجموعه امکانات تفریحی این پارک آبی بودند تا زمانی که با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به این شهر ساحلی ترکیه سفر کردید، نگران چیزی نباشید.

چگونه به پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا برویم؟


اگر در نزدیکی بلوار ادنان مندِرس (Adnan Menderes) بودید می‌توانید همان مسیر را مستقیم طی کرده تا به سمت گولوک آلتگچدی (Güllük Altgeçidi) برسید، مجددا همان راه را مستقیم بروید تا دوباره به بلوار ییل (Yıl) برسید. بعد باید سمت چپ پیچیده و مسیرتان را مستقیم ادامه بدهید تا به بلوار دوملوپینار (Dumlupınar) برسید. بعد از آن، شما در نزدیکی پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا خواهید بود و آن را به راحتی پیدا خواهید کرد. اگر می‌خواهید بدون کوچک‌ترین مشکلی بلوارهایی که نام بردیم را پیدا کنید، حتما از برنامه گوگل مپز (Google maps) در تلفن همراهتان استفاده کنید و اگر هم قصد دارید بدون دردسر به این پارک آبی برسید می‌توانید از تاکسی استفاده کنید که هزینه آن حدودا از ۵۰ تا ۶۰ لیر متغیر خواهد بود.
پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا به همراه آدرس و تصویر

در نزدیکی پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا از چه جاهای دیدنی دیگری می‌توان بازدید کرد؟


آکواریوم آنتالیا: ۱ کیلومتر
موزه آنتالیا: ۲ کیلومتر
پارک اوزگجان اصلان چوجوک: ۲ کیلومتر
پارک فرهنگی آتاتورک: ۳ کیلومتر

چه هتل‌هایی در نزدیکی پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا برای اقامت وجود دارند؟


هتل رویال هیل: ۲ کیلومتر
هتل بلو گاردن: ۲ کیلومتر
هتل کایماز کاردشلر: ۲ کیلومتر
هتل اولبیا: ۲ کیلومتر
برای آنکه بیشتر با خدمات و امکانات هتل های آنتالیا آشنا شوید، می‌توانید به وبلاگ سفرمارکت سر بزنید.

چه رستوران‌ها و غذاخوری‌هایی نزدیک به پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا هستند؟


رستوران اورفا لذت دیاری: ۱ کیلومتر
رستوران بیتوزلو بیتاتلی: ۱ کیلومتر
رستوران زومروت: ۲ کیلومتر
رستوران نوبل کونیالتی: ۲ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است