search
menu

همه چیز درمورد پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا

[ پنهان کردن ]
معرفی پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا
قسمت های مختلف پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا
امکانات رفاهی پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا
پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا محلی است که سالانه در فصل های سرد سال تعداد زیادی مسافر را به سمت خود جذب می کند.
پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا یکی از بهترین جاذبه های گرشگری آنتالیا در فصل زمستان به شمار می رود و سالانه عده ی زیادی از سراسر جهان برای اسکی به این پیست می آیند. با توجه به امکانات تفریحی و رفاهی مناسب و قابل قبولی که در اختیار مهمانان خود قرار می دهد جز بهترین مراکز تفریحی زمستانی در ترکیه محسوب می شود. برای کسانی که هم اسکی بلد نیستند، امکان آموزش در این محل وجود دارد پس نیازی به نگرانی نمی باشد. قسمت های مختلفی در پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا وجود دارد که همگی برای گذراندن اوقات فراغت و یک اسکی حرفه ای بسیار مناسب هستند.

معرفی پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا


تفریگاه پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا در ۴۵ کیلومتری غربی این شهر واقع شده است و در بین ماه های نوامبر تا می (آبان تا اردیبهشت) به یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری آنتالیا تبدیل شده است. این منطقه ی کوهستانی وسیع جزئی از رشته‌ کوه توروس (Taurus Mountains) به حساب می آید و ارتفاع پیست آن به ۱۸۵۰ متر بالاتر از سطح دریا می رسد. برای اسکی سواری حرفه ای این مکان بسیار عالی است چرا که حدود ۵۰۰ اقامتگاه کوهستانی و مراکز ارائه خدمات گوناگون در این منطقه وجود دارد که همگی می توانند به طور کلی نیاز شما را به بهترین شکل ممکن برطرف سازند. در پیست اسکی ساکلیکنت حجم برف مناسب است و به طور میانگین ارتفاع برف به ۱ الی ۲ متر می رسد؛ اما دیده شده که این عدد به ۴ متر نیز برسد؛ میانگین دما نیز در این پیست اسکی به طور معمول ۵ درجه سانتیگراد است. به صورت تقریبی، شما ۱۲۰ روز از سال را فرصت دارید تا به این پیست اسکی سری بزنید و از امکانات و خدمات آن استفاده کنید.

قسمت های مختلف پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا


جالب است بدانید که در فصل زمستان این پیست اسکی بسیار جذاب و هیجان انگیز است و با توجه به بخش های مختلفی که در آن تعبیه شده است می توانید مطمئن باشید که روز بسیار هیجان انگیزی را در آن سپری خواهید کرد. در این پیست اسکی حدود ۴ مسیر برای اسکی کردن در نظر گرفته شده است که هر یک ویژگی های مخصوص به خودش را دارا می باشد. در ادامه این مطلب به توضیح درباره بخش های مختلف پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا خواهیم پرداخت.

مسیر قرمز
این مسیر طولی به اندازه ی ۴۰۰۰ متر دارد و شیب زیاد و پر و پیچ و خم آن با توجه به زاویه های تندی که دارد برای افراد حرفه ای بسیار مناسب و برای کسانی که مبتدی هستند به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود.

مسیر سیاه
دیگر مسیری که پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا وجود دارد مسیر سیاه است که طولی ۱۵۰۰ متر و شیب بسیار زیاد را دارا می باشد. این مسیر در یک نقطه مسیر قرمز را قطع می کند. برای کسانی که سختشان است بالای این مسیر بروند تدابیری اندیشیده شده و آن ها با استفاده از تله سی یژ می توانند به بالای این مسیر خودشان را برسانند.

مسیر آبی
مسیر آبی دارای شیب آرامی است و آن هم دارای ۱۵۰۰ متر طول می باشد. با توجه به شیب کمی که دارد این مسیر برای افراد حرفه ای نیستند بسیار مناسب است. در واقع از این مسیر برای آموزش اسکی بازهای تازه کار استفاده می شود.

مسیر زرد
مسیر کوتاه تر دیگری هم وجود دارد که رنگ آن زرد است و برای کسانی که هیچ گونه آموزشی برای اسکی سواری ندیده اند بسیار گزینه ی مناسبی است. این مسیر طولی به اندازه ۳۰۰ متر دارد و در این مسیر تیوپ هایی وجود دارد که به صورت رایگان می توانید از آنها استفاده کنید. توجه داشته باشید که در این پیست، اجازه ورود هیچ گونه وسایل بازی از جمله تیوپ های شخصی خود را ندارید.

امکانات رفاهی پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا


اتاق اسکی
یک اتاق اسکی بسیار بزرگ در پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا وجود دارد که می توانید در آن لباس های خودتان را در آن عوض کنید و یا اگر وسیله برای اسکی ندارید می توانید در این مکان آن ها را تهیه کنید. از جمله تجهیزاتی که در این اتاق اسکی می توانید تهیه کنید عبارت از اسکی و اسنوبرد، لباس، عینک، دستکش های مخصوص و هر آنچه که به اسکی می باشد. حتما توجه داشته باشید که خرید وسایل اسکی در این مکان بسیار گران و سرسام آور است و پیشنهاد می شود که اگر برای تفریح به این پیست رفته اید هرگز سعی نکنید که بخواهید تمام تجهیزات را بخری چرا که در پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا امکان کرایه تجهیزات اسکی نیز وجود دارد و با صرف هزینه ای بسیار کمتر می توانید از آن ها بهره مند شوید. همچنین می توانید با پرداخت هزینه، یک مربی برای خود مشخص کنید که به شما آموزش های لازم را ارایه دهد.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

1
عالی
1
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
Maysam Keihani
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۵‌

شدیدا توصیه میشه
people_outlineدوستان
todayبهمن
غزاله یزدان پرست
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۵‌

پیست خوبی بود اما دوره
people_outlineزوج
todayبهمن