search
menu

هتل Russo-Balt Hotel Moscow

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Russo-Balt Hotel Moscow
امکانات و خدمات عمومی هتل روسو بالت مسکو
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل روسو بالت مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Russo-Balt Hotel Moscow


هتل روسو بالت مسکو، هتل ۵ ستاره جذاب و باشکوه در شهر مسکو است که قدمت بنای آن به سال ۱۸۷۶ میلادی مربوط می‌گردد. البته که بنای هتل، امکانات و خدمات آن در طول سالیان نوسازی شده‌اند و همچنان شکوه و حیرت‌انگیزی خود را حفظ نموده‌اند. هتل روسو بالت مسکو مخصوص سلیقه‌های خاص و منحصر به فرد است؛ زیرا که کاملاً به سبک کلاسیک طراحی شده و جو فوق‌العاده دل‌نشینی دارد. اگر به اقامت در جاهای یونیک علاقه‌مند هستید، بهتر است این هتل را از دست ندهید. همچنین، هتل روسو بالت مسکو به لحاظ موقعیت مکانی در جای بسیار خوبی از شهر واقع شده و می‌توان گفت اطراف آن را موزه‌های متعدد احاطه کرده‌اند. دسترسی از این هتل به بیشتر جاهای دیدنی مسکو بسیار آسان است. در نزدیکی هتل به فاصله تقریباً صد متر ایستگاه مترو وجود دارد که به مهمانان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از مترو در تمام نقاط شهر جابجا شوند. مسکو جذابیت‌های فراوانی برای کشف کردن دارد؛ مخصوصاً اگر اهل تاریخ، هنر و معماری باشید. بیشتر گردشگران بازدید از جاذبه‌هایی چون کلیسای جامع سنت باسیل مسکو، کلیسای مسیح نجات دهنده مسکو، مراکز خرید مسکو، کلیسای جامع عید بشارت مسکو و ... را ترجیح می‌دهند. تمام جاهای دیدنی مسکو اعم از بناها و موزه‌های تاریخی، فروشگاه‌ها و طبیعتش بسیار زیبا و شگفت‌انگیز هستند. با یک برنامه‌ریزی خوب می‌توان فرصت بازدید از آن‌ها را داشت.
پس از گشت و گذارها و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز در مسکو در پایان روز در اتاق‌های راحت هتل روسو بالت مسکو خستگی تماماً از بدن برطرف می‌گردد. خدماتی که در این هتل ارائه می‌شوند، رضایت‌بخش هستند و تاکنون هیچ مهمانی بدون احساس خشنودی و خرسندی هتل را ترک نکرده است. بیشتر مهمانان این هتل قدیمی و ثابت هستند؛ چون‌که با یک بار رزرو هتل روسو بالت مسکو از انتخاب خود راضی بوده‌اند و در سفرهای بعدی نیز سراغ اقامتگاه دیگری را نگرفته‌اند. کارکنان و خدمه هتل Russo-Balt Hotel Moscow نیز بسیار کارآزموده، مجرب و خوش‌برخورد هستند و با جان و دل برای آسایش و رفاه مهمانان تلاش می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل روسو بالت مسکو


در هتل روسو بالت مسکو انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به‌ جای خرید بلیط هواپیما مسکو سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه انواع خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات شاتل فرودگاهی، اتو، لباس‌شویی، فکس، فتوکپی، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و روسی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند. ناگفته نماند، هتل دارای یک باغ اختصاصی و فضای سبز بزرگ است که مهمانان می‌توانند برای تنفس، استراحت و قدم زدن به آن مراجعه کنند.
لازم به ذکر است، در هتل روسو بالت مسکو حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل روسو بالت مسکو انواع اتاق‌ها با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• دبل کلاسیک
• سوئیت جونیور
• سوئیت گرند
• سوئیت
اتاق‌های هتل بزرگ و وسیع با سقف‌های بلند هستند که لوسترهای ظریف و زیبا از آن‌ها آویزان شده‌اند. چشم‌انداز اکثر اتاق‌ها را منظره‌ای از شهر و محوطه هتل تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها شیک، کلاسیک و دل‌باز است و از ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ در چیدمان و طراحی اتاق‌ها استفاده شده‌ است. فضای اتاق‌ها دنج و دل‌نشین است. اسباب و لوازم باکیفیت و سبک کلاسیک چوبی در چیدمان اتاق‌ها استفاده شده‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است. خدمات خانه داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. تمام اتاق‌ها عایق صدا هستند و بدین‌سان هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۳ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل روسو بالت مسکو امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/چای ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

رستوران هتل


در رستوران هتل روسو بالت مسکو همه‌روزه صبحانه به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود و انواع غذاهای سرد و گرم خوشمزه در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. از ویژگی‌های مهم صبحانه در رستوران هتل این است که تمامی محصولات ارگانیک بوده و از باغات اختصاصی هتل برداشت و تهیه می‌شوند؛ به همین سبب طعم صبحانه و دیگر وعده‌های غذایی این رستوران هیچ جای دیگری یافتنی نیست. در فصل تابستان صبحانه هتل در فضای سبز باغ و در هوای آزاد و تمیز سرو می‌گردد. وعده‌های ناهار و شام نیز از محصولات ارگانیک باغ آماده شده و به‌صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار داده می‌شوند. بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع نوشیدنی‌های تازه و خوش‌طعم همراه میان وعده‌های متنوع برای مهمانان تدارک می‌بیند و مهمانان می‌توانند از تراس آفتاب هتل برای صرف نوشیدنی و میان وعده استفاده کنند.

فاصله هتل روسو بالت مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه هنرهای زیبای پوشکین مسکو: ۵۰۰ متر
فاصله تا موزه اسلحه خانه کرملین مسکو: ۸۵۰ متر
فاصله تا کاخ کرملین مسکو: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا موزه دولتی تاریخ روسیه: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا میدان سرخ مسکو: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا گالری ترتیاکوف روسیه: ۱٫۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است