search
menu

کلیسای جامع عید بشارت مسکو

[ پنهان کردن ]
چرا باید از کلیسای جامع بشارت مسکو بازدید کنیم؟
تاریخچه کلیسای جامع بشارت مسکو
معماری کلیسای جامع بشارت مسکو
بخش های کلیسای جامع بشارت مسکو
ویژگی خاص کلیسای جامع بشارت مسکو
امکانات و دیدنی های کلیسای جامع بشارت مسکو
نحوه دسترسی به کلیسای جامع بشارت مسکو
ساعت و هزینه بازدید از کلیسای جامع بشارت مسکو
جاذبه های دیدنی نزدیک به کلیسای جامع بشارت مسکو
رستوران های نزدیک به کلیسای جامع بشارت مسکو
هتل های نزدیک به کلیسای جامع بشارت مسکو

چرا باید از کلیسای جامع بشارت مسکو بازدید کنیم؟


کلیسای جامع بشارت بر روی تپه بروویتسکی قرار گرفته است که امروزه در قسمت جنوبی محوطه کرملین مسکو و میدان سرخ مشهور است؛ بر همین اساس می توان گفت محل قرار گیری این کلیسا در شهرت و مورد توجه بودن آن بی تاثیر نبوده است. در شهر مسکو با انواع جاذبه های گردشگری روبرو خواهید شد؛ یکی از آن جاهایی که همواره مورد توجه توریست ها قرار می گیرد و در زمان سفر حتما بازدید می کنند، مربوط به کلیساهاست؛ کلیساهایی که با قدمت زیاد خود بعد از گذشت قرن ها هنوز هم طرفدار دارند و مورد عنایت بازدیدکنندگان قرار می گیرند.
شما نیز به عنوان توریست حتما از کلیساهای پایتخت روسیه بازدید کنید و تجربه های خوبی کسب کنید. The Cathedral of the Annunciation با نام انبیا نیز شناخته می شود، سازه ای با گنبدهای طلایی خیره کننده که در قلب شهر مسکو همگان را به سوی خود جذب می کند. امروزه کلیسای جامع بشارت یکی از پربازدیدترین موزه های مسکو شناخته شده است که گردشگران برای بازدید از این کلیسای بی نظیر اقدام به خرید بلیط هواپیما می کنند. کلیسایی که بازدید از آن همه نوع سلیقه ای را به وجد می آورد.
کلیسای جامع عید بشارت مسکو

تاریخچه کلیسای جامع بشارت مسکو


کلیسای جامع بشارت به عنوان یکی از پربازدیدترین کلیساهای ارتودوکس مسکو هست که در سال ۱۳۹۷ و در آغاز قرن ۱۴ به دستور دوک کبیر واسیلی اول برای پیروان مسیحی ارتدوکس ساخته شده است. کمتر از یک قرن بعد یعنی در سال ۱۴۸۴ کلیسای امروزی به دستور ایوان سوم در محل قبلی ساخته شد؛ در نهایت در سال ۱۴۸۹ ساخت این کلیسا به پایان رسید و در قرن شانزدهم یعنی حدودا دو قرن بعد ایوان چهارم دستور داد تا بازسازی های لازم بر روی کلیسای بشارت انجام گیرد و در طی این پروژه چهار کلیسای کوچک در اطراف ساختمان کلیسا ساخته شدند که بر روی هرکدام یک گنبد به چشم می خورد و کلیساهایی با دو گنبد نیز در پشت ساختمان اصلی قرار گرفته است که ۹ گنبد موجود در این کلیسا طلاکاری شده اند.
کلیسای جامع عید بشارت مسکو

معماری کلیسای جامع بشارت مسکو


طراحی و معماری کلیسای جامع بشارت توسط معماران با تجربه ای انجام گرفته است که تلفیقی از سبک معماری روسی و یونانی است. در هنگام ساخت کلیسای جدید به جای کلیسای قبلی برای ساخت پلان های مختلف از معماران روسی و اروپایی استفاده کرده اند و از شاخصه های طراحی مرسوم میان یونانی ها و روسی ها در ساخت این کلیسا بهره جسته اند. این ساختمان دارای دکوراسیونی غنی است که دیوارهای آن با arkaturny تزئین شده است.

بخش های کلیسای جامع بشارت مسکو


یکی از جذاب ترین قسمت های کلیسا رواق ضلع جنوبی آن است که ایوان مخوف بعد از چهارمین ازدواج خود دستور ساخت آن را داده است. در آن زمان کلیساهای ارتودوکس اجازه سه بار ازدواج را صادر می کردند ولی در هنگام ازدواج چهارم ایوان با وجود مخالفت ها دستور ساخت رواق چهارم داده شد.

ویژگی خاص کلیسای جامع بشارت مسکو


همان طور که در جریانید شهر مسکو پر از کلیساهای مختلف و رنگارنگی است که امروزه بیشتر از کلیسا بودن به جاذبه های دیدنی و گردشگری برای کسانی که بلیط هواپیما مسکو را خریداری می‌کنند تبدیل شده اند. کلیسای جامع بشارت مسکو نیز یکی از همان کلیساهای معروف است. مهم ترین ویژگی ظاهری این کلیسای تاریخی که همگان را به سوی خود جذب می کند، گنبدهای طلایی آن است، مخصوصا زمانی که آفتاب به صورت مسقیم بر روی آن می تابد و نوری طلایی و خیره کننده از آن ساطع می شود. به همین خاطر کلیسای بشارت با نام کلیسای گنبد طلایی مسکو نیز شهرت دارد.
کلیسای جامع عید بشارت مسکو

امکانات و دیدنی های کلیسای جامع بشارت مسکو


در این کلیسای زیبا می توان به وجود راهنمای گردشگری، نزدیکی به ایستگاه مترو، آنتن دهی عالی و سرویس بهداشتی اشاره کرد. در محوطه و داخل کلیسا نیز می توانید از قسمت موزه، نه گنبد طلایی زیبا با معماری جذاب داخلی و تصاویر نقاشی شده مذهبی بر روی دیوارها بازدید کنید و از این همه هنر در یکجا مدهوش شوید.

نحوه دسترسی به کلیسای جامع بشارت مسکو


برای ورود به کلیسای جامع بشارت باید به میدان Cathedral بروید. این میدان سه کلیسا در خود جای داده است: کلیسای جامع بشارت، کلیسای جامع دورمیشن و کلیسای جامع آرچ انجل. برای دسترسی به این میدان می توانید از متروی شهری یا تاکسی استفاده کنید، نزدیک ترین ایستگاه مترو به کلیسای جامع بشارت Alexandrovsky نام دارد که راحت ترین روش دسترسی به این کلیسا است.

ساعت و هزینه بازدید از کلیسای جامع بشارت مسکو


ساعت بازدید از این کلیسا همه روزه به جز پنج شنبه ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ عصر است که با تهیه بلیط ورودی از این کلیسای زیبا بازدید کنید که تماشای معماری بی نظیر این کلیسا، نقوش مذهبی و موزه آن خالی از لطف نیست. مدت زمان پیشنهادی برای بازدید از این کلیسای زیبا ۱ الی ۲ است.

جاذبه های دیدنی نزدیک به کلیسای جامع بشارت مسکو


کاخ کرملین: ۳۵۰ متر
کلیسای جامع سنت باسیل: ۱.۷ کیلومتر
میدان سرخ: ۳.۵ کیلومتر
آرامگاه لنین: ۳.۵ کیلومتر
میدان مانژ: ۴.۲ کیلومتر
خیابان آربات: ۶ کیلومتر

رستوران های نزدیک به کلیسای جامع بشارت مسکو


رستوران تراس بولبا: ۶۵۰ متر
رستوران ترموک: ۱.۳ کیلومتر
رستوران کوادروم: ۱.۵ کیلومتر
رستوران دولماما: ۱.۶ کیلومتر
کافه رستوران بوسکو: ۳.۲ کیلومتر
رستوران ماره آ: ۳.۸ کیلومتر

هتل های نزدیک به کلیسای جامع بشارت مسکو


هتل ریتز کارلتون: ۲ کیلومتر
هتل ماریوت مسکو: ۳.۲ کیلومتر
هتل بارین: ۴.۸ کیلومتر
هتل پیپل میدان سرخ: ۵ کیلومتر
هتل ویلایی کاداشی بوتیک: ۵.۲ کیلومتر
هتل ویکند این: ۶.۸ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است