search
menu

مراکز خرید مسکو

[ پنهان کردن ]
درباره مراکز خرید مسکو
مرکز خرید متروپلیس (Metropolis)
مرکز خرید ماننایا پلوشاد (Manezhnaya Ploshad)
مرکز خرید اوروپسکی (Evropeisky)
مرکز خرید اوچان (Auchan)
فروشگاه‌ زنجیره‌ای گام (Gum)
مرکز خرید آویاپارک (Aviapark)
فروشگاه‌ زنجیره‌ای تی. اس. یو. اِم (TSUM)
مرکز خرید اوکاتنی راید (Okhotny Ryad)
مرکز خرید ایزمیالوو (Izmailovo)
مرکز خرید آتریوم (Atrium)
مرکز خرید فشن سیزِن (Shopping Gallery Fashion Season)
مرکز خرید کراکاس سیتی مال (Crocus City Mall)
مرکز خرید اَفیمال سیتی (Afimall City)
مرکز خرید مِگا (MEGA)
مرکز خرید ترتیاکوسکی پروزد (Tretyakovsky Proezd)
مرکز خرید ورِمِنا گادا (Vremena Goda)
مرکز خرید یوروپیسکی (Europeisky Shopping Mall)
مرکز خرید وگاس (Vegas Shopping Centre)
مرکز خرید نائوتیلوس (Nautilus)
شرکت شووز آو پِرِی (Shoes of Prey )
مرکز خرید کاپیتولی (Kapitoliy Mall)
مرکز خرید نوینسکی (Novinsky)

درباره مراکز خرید مسکو


مسکو، یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین شهرهای کشور پهناور روسیه است که سالانه از گردشگران زیادی از سراسر دنیا میزبانی می‌کند. گردشگرانی که بلیط هواپیما مسکو می‌خرند، علاوه بر بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی مسکو، به دنبال بازدید از مراکز خرید مسکو نیز هستند. البته که وقتی صحبت از خرید و مراکز خرید می‌‌شود، خانم‌ها بیشتر شوق و علاقه نشان می‌دهند. اما باید قبول کرد که مراکز خرید صرفا برای انجام خرید نیستند، بلکه مکانی برای آشنایی با فرهنگ مردم آن شهر و همچنین کشف معماری بناهای آن منطقه به حساب می‌آیند. از این رو، بازدید کنندگان از مراکز خرید مسکو تنها خانم‌ها نیستند. علاوه بر این، امروزه آقایان نیز به ظاهر و شیک پوشی خود بسیار اهمیت می‌دهند و ترجیح می‌دهند از فروشگاه‌های متعددی برای خرید کردن بازدید کنند. در مسکو نیز مراکز خرید متنوع و متعددی وجود دارند که پس از آشنایی با تک تک آن‌ها می‌توانید در سفر به راحتی از مرکز خرید مدنظرتان بازدید کنید.
مراکز خرید مسکو

مرکز خرید متروپلیس (Metropolis)


مرکز خرید متروپلیس، اولین مرکز خریدی است که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم. متروپلیس، یکی از بهترین و به نام‌ترین مراکز خرید مسکو است و با دربرداشتن شعبات برندهای برتر دنیا توانسته در مسکو به عنوان یک مجموعه موفق فعالیت داشته باشد. در مرکز خرید متروپلیس هایپر مارکت نیز وجود دارد که انواع لوازم و خوراکی‌ها را به فروش می‌رساند. دسترسی به مرکز خرید متروپلیس از طریق متروی گرین لاین یا Voikovskaya امکان پذیر است.
ساعت کار مرکز خرید متروپلیس: هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۳
آدرس مرکز خرید متروپلیس: Leningradskoye Hwy,16A, CTP.4, Moskva, Russia, 125171

مرکز خرید ماننایا پلوشاد (Manezhnaya Ploshad)


مرکز خرید ماننایا پلوشاد، دومین مرکز خرید معروف مسکو است. این مرکز خرید در مرکز شهر واقع شده و کنار میدان سرخ مسکو قرار دارد. مرکز خرید ماننایا پلوشاد، دارای سه طبقه بوده و معماری بسیار جالبی دارد. در مرکز خرید ماننایا پلوشاد انواع برندهای معروف داخلی و خارجی به فروش می‌رسند. گردشگران جوان می‌توانند اجناس شیک و به روز را از ماننایا پلوشاد تهیه کنند. همچنین، یک نکته مثبتی که درباره مرکز خرید ماننایا پلوشاد وجود دارد، این است که اکثر فروشندگان این مرکز خرید به زبان انگلیسی تسلط دارند.
ساعت کار مرکز خرید ماننایا پلوشاد: هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۳
آدرس مرکز خرید ماننایا پلوشاد: Manezhnaya Ploshchad - Moscow, Russia

مرکز خرید اوروپسکی (Evropeisky)


مرکز خرید اوروپسکی، یکی از زیباترین مراکز خرید مسکو است و در مراجعه به آن اگر قصد انجام خرید هم نداشته باشید، از تماشای ویترین مغازه‌های بسیار لذت خواهید برد. اگر هم می‌خواهید از مرکز خرید اوروپسکی خرید کنید، انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی را به راحتی می‌توانید تهیه کنید. یک هایپر مارکت نیز در طبقه اول مرکز خرید اوروپسکی وجود دارد. نزدیک بودن مرکز خرید اوروپسکی به مرکز شهر و ایستگاه مترو از نکات مثبت آن به حساب می‌آید.
ساعت کار مرکز خرید اوروپسکی: هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۲
آدرس مرکز خرید اوروپسکی: Kiyevsky Station Square, 2, Moskva, Russia

مرکز خرید اوچان (Auchan)


مرکز خرید اوچان، یکی دیگر از مراکز خرید مسکو است که مردم محلی مسکو اکثرا خریدهای روزانه‌شان را در این مجموعه انجام می‌دهند. قیمت پایین اجناس در مرکز خرید اوچان از دلایل محبوبیت آن بین مردم محلی و گردشگران است. در مرکز خرید اوچان لوازم خانگی، لوازم باغبانی، لوازم ورزشی و ... به فروش می‌رسند. درواقع، مرکز خرید اوچان بهشتی از تمام وسایل مورد نیاز شما است. بهتر است بازدید از آن را از دست ندهید.
ساعت کار مرکز خرید اوچان: هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۲
آدرس مرکز خرید اوچان: Khodynskiy blvd, 4, Moscow 125167, Russia
مراکز خرید مسکو

فروشگاه‌ زنجیره‌ای گام (Gum)


می‌دانید که فروشگاه‌های زنجیره‌ای در مسکو هم همچون تمام کشورهای جهان وجودا دارند و در استان‌های مختلف شعب متعدد دارند. فروشگاه‌های زنجیره‌ای گام نیز در کشور روسیه فعالیت می‌کنند و در مسکو نیز شعبه دارند. فروشگاه زنجیره‌ای گام یک مجموعه قدیمی است که متعلق به قرن نوزدهم بوده و نمای یک قصر سلطنتی را دارد. سه طبقه فروشگاه زنجیره‌ای گام شعبه مسکو توسط پل به یکدیگر متصل شده‌اند. در بازدید از فروشگاه زنجیره‌ای گام در مسکو علاوه بر معماری خاص و جالب آن، از فروشگاه‌ها و اوت لت‌هایی با برندهای معروف دنیا نیز بازدید خواهید کرد. همچنین، کافه و رستوران‌های متعددی در فروشگاه زنجیره‌ای گام مسکو وجود دارند و فعالیت‌های فرهنگی گوناگون در این مجموعه انجام می‌شوند.
ساعت کار فروشگاه‌ی زنجیره‌ای گام: هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۲
آدرس فروشگاه‌ زنجیره‌ای گام مسکو: Red Square, 3, Moskva, Russia

مرکز خرید آویاپارک (Aviapark)


مرکز خرید آویاپارک، یکی از بهترین مراکز خرید مسکو است که در شمال مسکو واقع شده و یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید روسیه و دنیا نیز به حساب می‌آید. در مرکز خرید آویا پارک مسکو ۳۱ مرکز سرگرمی، ۸۰ رستوران، ۲۰ سینما و صدها مغازه گوناگون وجود دارند. همچنین، یک آکواریوم بزرگ در مرکز خرید آویاپارک وجود دارد که تماشای آن بسیار لذت بخش است. اجناس عالی و باکیفیت مرکز خرید آویاپارک و طراحی منحصر به فردش باعث محبوبیت و شهرت آن در دنیا شده است. گرچه قیمت اجناس در مرکز خرید آویاپارک تاحدودی گران است اما قطعا یکی ازبهترین مکان‌های مسکو برای گذراندن اوقاتی خوش و به یاد ماندنی محسوب می‌شود.
ساعت کار مرکز خرید آویاپارک: هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۲
آدرس مرکز خرید آویاپارک: Khodynskiy Bul’var, 4, Moskva, Russia

فروشگاه‌ زنجیره‌ای تی. اس. یو. اِم (TSUM)


فروشگاه زنجیره‌ای تی. اس. یو. ام از دیگر مراکز خرید مسکو است که موقعیت مکانی عالی دارد و نزدیک جاذبه‌های معروفی چون میدان سرخ، موزه تاریخ، تئاتر بولشوی و چند جاذبه دیگر قرار گرفته است. به همین سبب بازدید از آن بسیار راحت است. در فروشگاه زنجیره‌ای تی. اس. یو. ام نیز همچون سایز مراکز خرید سلطنتی مسکو انواع برندهای معروف پوشاک، کفش، لوازم آرایشی، بدلیجات و ... به فروش می‌رسند. فروشگاه زنجیره‌ای تی. اس. یو. ام با طراحی کلاسیک روسی‌اش فضای بسیار دلنشین و آرامی دارد. به طوری که گذر زمان را در آن حس نمی‌کنید.
ساعت کار فروشگاه‌ زنجیره‌ای تی. اس. یو. اِم: دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ تا ۲۲، یکشنبه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۲۲
آدرس فروشگاه‌ زنجیره‌ای تی. اس. یو. اِم: Petrovka Ulitsa, 2, Moskva, Russia

مرکز خرید اوکاتنی راید (Okhotny Ryad)


مرکز خرید اوکاتنی راید، یکی از بزرگ‌ترین و شلوغ‌ترین مراکز خرید مسکو است که علاوه بر داشتن مغازه‌های متعدد و فراوان از انواع برندهای معروف پوشاک، کفش، لوازم آرایشی و بدلیجات، کافه و رستوران‌های زیادی با فضاهای دنج و دلنشین دارد. لذت استراحت در یکی از کافه یا رستوران‌های مرکز خرید اوکاتنی راید پس از ساعت‌ها خرید و خستگی بسیار دلچسب و شیرین است.
ساعت کار مرکز خرید اوکاتنی راید: هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۲
آدرس مرکز خرید اوکاتنی راید: Manege Sq, 1, стр. 2, Moscow, Russia
مراکز خرید مسکو

مرکز خرید ایزمیالوو (Izmailovo)


مرکز خرید ایزمیالوو، یکی از خاص‌ترین مراکز خرید مسکو است که کنار ایستگاه مترو پارتیزانسکایا مسکو قرار دارد. در مرکز خرید ایزمیالوو انواع اجناس عجیب و آنتیک، وسایل دست ساز، نقاشی، سکه، کتاب، کیف، پوشاک، اسباب خانه و تمام وسایل‌های عجیب و غریبی که هرگز در عمرتان نده‌اید، به فروش می‌رسند. اگر در ساعات معینی که مرکز خرید ایزمیالوو فعالیت می‌کند به آن مراجعه کنید، وسایل و سوغاتی‌های فراوان و متعددی با قیمت‌های بسیار مناسب و ارزان خریداری خواهید کرد. بازدید از مرکز خرید ایزمیالوو را از دست ندهید.
ساعت کار مرکز خرید ایزمیالوو: هر روز از ساعت ۹ تا ۱۸ (برخی مغازه داران مغازه را دیر باز کرده و زود هم می‌بندند. بهترین زمان مراجعه به مرکز خرید ایزمیالوو روزهای آخر هفته است).
ساعت کار مغازه‌های هنری و آنتیک: شنبه و یکشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷
آدرس مرکز خرید ایزمیالوو: Parkovaya St., 3-ya, 24, Moscow, Russia

مرکز خرید آتریوم (Atrium)


مرکز خرید آتریوم، یکی از مراکز خرید مدرن مسکو است که علاوه بر فروشگاه‌های متعدد و گوناگون، مرکز سرگرمی بسیار خوبی دارد. مرکز خرید آتریوم در باغ رینگ (Garden Ring) و نزدیکی ایستگاه مترو Kurskaya قرا دارد. در مرکز خرید آتریوم با مساحتی بالغ بر ۱۰۳ هزار متر مربع صدها فروشگاه، مجموعه سینمایی و ... وجود دارند. مرکز خرید آتریوم از زمان آغاز فعالیتش محبوبیت زیادی میان اهالی و گردشگران به دست آورد و بازدید کنندگان علاوه بر خرید در مرکز خرید آتریوم از انواع سرگرمی‌های متنوع آن بهره‌ مند می‌شوند.
ساعت کار مرکز خرید آتریوم: هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۳
آدر س مرکز خرید آتریوم: Zemlyanoy Val St, 33, Moscow, Russia

مرکز خرید فشن سیزِن (Shopping Gallery Fashion Season)


مرکز خرید فشن سیزن، اولین گالری خرید برای عاشقان خرید اجناسی با قیمت‌های متوسط و متوسط به بالا است و در مرکز شهر نزدیک کاخ کرملین، میدان سرخ، تئاتر و میدان مانژ قرار دارد. در مرکز خرید فشن سیزن بیش از ۷۰ گالری خرید وجود دارد که انواع پوشاک‌های مولتی برند، کفش، بدلیجات و لوازم آرایشی، محصولات کودک و لوازم دکوری خانه به فروش می‌رسانند. در مرکز خرید فشن سیزن می‌توانید متناسب بوجه خود خرید کرده و اجناس مورد نظرتان را بیابید.
ساعت کار مرکز خرید فشن سیزن: هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۱
آدرس مرکز خرید فشن سیزن: Okhotniy Ryad 2, Moscow, Russia

مرکز خرید کراکاس سیتی مال (Crocus City Mall)


مرکز خرید کراکاس سیتی مال، یک مرکز خرید لوکس در مسکو است که در سال ۲۰۰۱ افتتاح شده و بهشت عاشقان خرید محسوب می‌شود. معماری مرکز خرید کراکاس سیتی مال فوق‌العاده زیباست و محوطه آن را یک باغ با فضای یبز و فواره‌های آبی تشکیل داده است. در مرکز خرید کراکاس سیتی مال نیز انواع فروشگاه‌ها با برندهای خاص و معروف دنیا، بوتیک‌های مولتی برند و انواع رستوران‌های بین المللی وجود دارند. بازدید از مرکز خرید کراکاس سیتی مال یک تجربه بسیار خاص و متفاوت از خرید برایتان خواهد بود.
ساعت کار مرکز خرید کراکاس سیتی مال: هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۲
آدرس مرکز خرید کراکاس سیتی مال: Mkad 66 Kilometr, 8, Krasnogorsk, Moscow Oblast, Russia
مراکز خرید مسکو

مرکز خرید اَفیمال سیتی (Afimall City)


مرکز خرید اَفیمال سیتی، یک مرکز خرید و سرگرمی لوکس در مسکو است که بازدیدکنندگان می‌توانند در مراجعه به آن یک روز راحت و عالی سپری کنند. مرکز خرید اَفیمال سیتی مکان بسیار خوبی برای خرید انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، عطر، جواهرات، اجناس چرم، بدلیجات، لوازم دکوری خانه، عینک و ... است. معماری مرکز خرید اَفیمال سیتی نیز بسیار جالب و زیباست. اگر می‌خواهید ایماژ جدیدی از مسکو را مشاهده کنید، به مرکز خرید اَفیمال سیتی بروید و از اتمسفر تاپ کلاس و مغازه و رستوران‌های لوکس لذت ببرید.
ساعت کاری مرکز خرید اَفیمال سیتی: هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۲
آدرس مرکز خرید اَفیمال سیتی: Presnenskaya Naberezhnaya, 2, Moscow,Russia

مرکز خرید مِگا (MEGA)


مرکز خرید مگا در مسکو، مفهوم جدیدی از خرید، سرگرمی و استراحت برای یک خانواده است. مرکز خرید مگا از سال ۲۰۰۲ شروع به فعالیت کرده و توانسته بزرگ‌ترین اپراتور در زمینه مارکت برای خانواده‌ها باشد. مرکز خرید مگا وسیع‌ترین انتخاب از مغازه‌ها را زیر یک سقف به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد و بهترین فرصت‌های خرید را با قیمت‌های رقابتی در اختیار مشتریان می‌گذارد. در مرکز خرید مگا انواع فروشگاه‌های معتبر روسی و چندملیتی مانند IKEA، OBI، Auchan و... وجود دارند.
ساعت کاری مرکز خرید مگا: یکشنبه تا سه شنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۳- جمعه و شنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۴
آدرس مرکز خرید مگا: Moskva, Leningradskoe sh., 23-j km

مرکز خرید ترتیاکوسکی پروزد (Tretyakovsky Proezd)


مرکز خرید ترتیاکوسکی پروزد، درواقع یک خیابان کوچکی در قلب مسکو است که انواع اجناس برند و لوکس نظیر بنتلی، فراری، بولگاری، آرمانیف پرادا، روبرتو کاوالی و ... را به فروش می‌رساند که علاقه مندان به بازدید از این مرکز خرید می توانند با تهیه بلیط هواپیما به مسکو سفر کنند و از این مراکز خرید دیدن کنند. ورودی مرکز خرید ترتیاکوسکی پروزد بسیار زیباست و ایماژ قرون وسطایی دارد. در مرکز خرید ترتیاکوسکی پروزد می‌توانید انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کلاه‌های ترند، عطر، جواهرات، کیف‌های شیک و بدلیجات خریداری کنید. خدمات عالی، کیفیت بالا، خیابان باکلاس و قیمت‌های گران مرکز خرید ترتیاکوسکی پروزد آن را به مکانی شیک و اشرافی تبدیل کرده است.
ساعت کاری مرکز خرید ترتیاکوسکی پروزد: هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۲
آدرس مرکز خرید ترتیاکوسکی پروزد: Lavrushinskiy ln 10, Moscow 119017 Russia

مرکز خرید ورِمِنا گادا (Vremena Goda)


مرکز خرید ورمنا گادا، در یکی از شلوغ‌ترین مناطق مسکو واقع شده و ۱۵۰ مغازه دارد. در طبقه پنجم مرکز خرید ورمنا گادا برخی خرده فروشی‌های بین المللی و معتبر نظیر کارتیه، شَنل، لاکاست، اِرمِز، مونت بلک و باربِری، نینا ریچی،دانهیل و ... شعبه دارند. در مرکز خرید ورمنا گادا یک مجموعه سینمایی مجهز و مدرن نیز وجود دارد.
ساعت کاری مرکز خرید ورمنا گادا: هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۳
آدرس مرکز خرید ورمنا گادا: Kutuzovsky Ave, 48, Moscow, Russia
مراکز خرید مسکو

مرکز خرید یوروپیسکی (Europeisky Shopping Mall)


مرکز خرید یوروپیسکی، یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌تریم مراکز خرید مسکو است که در ۸ طبقه ساخته شده و ۱۸۰ هزار مترمربع مساحت دارد. موقعیت مکانی مرکز خرید یوروپیسکی بسیار خوب است و در نزدیکی خانه سفید، پارک ویکتوری و طاق پیروزی مسکو قرار دارد. بیش از ۴۰۰ مغازه در مرکز خرید یوروپیسکی وجود دارند که انواع برندهای محبوب و معروف نظیر نایکی، آدیداس، پوما، زارا، داگلس، تیمبرلند، گِس، برشکا، سواروسکی، بنتون، منگو، سونی، نوکیا، سامسونیت، لِویز و ... را به فروش می‌رسانند. همچنین، در مرکز خرید یوروپیسکی مجموعه سینمایی سه بعدی، رستوران‌ها، کافه‌ها، پیست اسکیت، زمین بازی کودکان، ترامپولین، بیلیارد و بولینگ وجود دارند. در طبقه همکف مرکز خرید یوروپیسکی نیز یک سوپر مارکت ۲۴ ساعته، استودیو زیبایی، استودیو حمام آفتاب، خدمات مانیکور و پدیکور وجود دارند. اگر از مرکز خرید یوروپیسکی بازدید نکنید، چیزهای زیادی از دست می‌دهید.
ساعت کاری مرکز خرید یوروپیسکی: دوشنبه، پنجشنبه و یکشنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۲- جمعه و شنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۳
آدرس مرکز خرید یوروپیسکی: g. Moskva, pl. Kievskogo vokzala, d. 2

مرکز خرید وگاس (Vegas Shopping Centre)


مرکز خرید وگاس، برای اولین بار درهایش را تابستان سال ۲۰۱۰ به روی بازدیدکنندگان باز کرد. دسترسی به مرکز خرید وگاس از طریق خودروی شخصی و مترو (Domodedovo) خط‌های ۳۷ و ۴۷۱ امکان پذیر است. مرکز خرید وگاس یک مجموعه تجاری غیرمعمول است و در نوع خود اولین و تنهاترین بنای روسی به حساب می‌آید. مساحت مرکز خرید وگاس ۴۰۰ هزار متر مربع بوده و ۱۳۰ هزار مترمربع آن به بزرگ‌ترین مغازه‌های خرده فروشی اختصاص دارد. مرکز خرید وگاس تنها مجموعه تجاری روسی است که ۵ هزار متر مربع را به مرکز تفریحی و سرگرمی اختصاص داده است. درواقع، مرکز خرید وگاس تنها مکانی برای خرید نیست، بلکه مکانی برای استراحت و تفریح خانواده‌ها است.
ساعت کاری مرکز خرید وگاس: هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۳
ادرس مرکز خرید وگاس: 24km MKAD and Kashirskoe hwy, Moscow, Russia

مرکز خرید نائوتیلوس (Nautilus)


مرکز خرید نائوتیلوس، دقیقا در قلب مسکو واقع شده و کنار میدان لیوبیانکا (Lyubyanka) قرار دارد. همچنین فاصله کمی تا جاذبه‌های معروف شهر نظیر میدان سرخ، تئاتر بولشوی و چندین جاذبه دیگر دارد. مرکز خرید نائوتیلوس در سال ۱۹۹۸ افتتاح شده و به شکل کشتی ساخته است که نام دریایی‌اش هم به معماری آن مرتبط است. در مرکز خرید نائوتیلوس بیش از ۴۰ مغازه و بوتیک شامل برترین و معروف‌ترین برندهای دنیا وجود دارند. انواع پوشاک، کفش، خز، بدلیجات و جواهرات در مرکز خرید نائوتیلوس به فروش می‌رسند. همچنین، یک کلینیک مدیکال زیبایی در محوطه مرکز خرید نائوتیلوس وجود دارد. در این مرکز خرید به طور منظم نمایشگاه‌ها و کنسرت‌ها برگزار می‌شوند. علاوه بر این، دو رستوران ژاپنی و مدیترانه‌ای نیز در مرکز خرید نائوتیلوس غذاهای خوشمزه و متنوع تهیه و طبخ می‌کنند.
ساعت کاری مرکز خرید نائوتیلوس: هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۲
آدرس مرکز خرید نائوتیلوس: Nikolskaya St, 25, Moscow, Russia
مراکز خرید مسکو

شرکت شووز آو پِرِی (Shoes of Prey )


مرکز خرید شووز آو پری، یک برند خرده فروشی جهانی و مولتی چَنِل است که به خریداران اجازه می‌دهد کفش‌هایشان را خودشان به صورت آنلاین طراحی کنند. این شرکت سبک خرید کفش را برای خانم‌ها تغییر داده و قرار است در پنج سال آینده به یک خرده فروشی بین‌المللی بسیار مهم تبدیل شود. شووز آو پری جوایز زیادی با عناوین "خلاق‌ترین خرده فروشی آنلاین سال ۲۰۱۳ در جوایز خرده فروشی صنعتی آنلاین" و "خرده فروشی آنلاین استرالیایی کاگان (Cogan) سال ۲۰۱۳ در جوایز خرده فروشی استرالیا" دریافت کرده است. شرکت شووز آو پری از سال ۲۰۰۹ در طراحی انواع کفش‌های صندل، مسطح، پاشنه بلند، بوت و لژدار تخصص دارد و تمام این کفش‌ها در دنیا بی‌همتا هستند، زیرا خریداران آن‌ها را طراحی می‌کنند. پروسه خرید از شووز آو پری بسیار آسان و سرگرم کننده است. مشتریان قالب، رنگ و پاشنه کفششان را انتخاب می‌کنند و کفش‌هایشان در عرض ۵ هفته به طور دست ساز آماده می‌شوند و به طور رایگان از طریق DHL به سراسر دنیا ارسال می‌گردند. به لطف شرکت شووز آو پری کسانی که عاشق کفش هستند، دیگر از بابت پاشنه بلند یا کوتاه، رنگ متفاوت و دلخواه یا تزئینات کمتر و بیشتر نگرانی و دغدغه ندارند و کفش‌هایی که می‌خرند هرگز در پای کس دیگری نمی‌بینند. مهم‌تر آن که، هرگز در راه برگشت به خانه پاشنه‌هایشان نمی‌شکند، زیرا کفش‌هایشان دست ساز، مستحکم و باکیفیت هستند. به طور کلی، شووز آو پری یعنی "طراحی شما، سایز شما، کفش‌های مرغوب شما".
وب سایت شرکت شوز آو پری: www.shoesofprey.com
آدرس شرکت شووز آو پری: строение 5, Krasnoproletarskaya Ulitsa, 31/1, 8 office, 3 floors, Moscow, Russia, 127030

مرکز خرید کاپیتولی (Kapitoliy Mall)


مرکز خرید کاپیتولی، یک سوپر مال مدرن در مسکو است و بهشت دیوانگان خرید به حساب می‌آید. فروشگاه‌های برند، گیفت شاپ‌ها، عطر، جواهرات، لوازم خانگی، سوپر مارکت و ... از بخش‌های مختلف مرکز خرید کاپیتولی هستند. علاوه بر این، رستوران، مجموعه سینمایی، زمین بازی کودک، سالن بدنسازی، سالن‌های زیبایی، گیم نت‌ها و چندها مکان تفریحی و سرگرم کننده دیگر که نظر هر بازدید کننده را جذب می‌کنند، در مرکز خرید کاپیتولی وجود دارند. اگر در سفر به مسکو می‌خواهید سوغاتی زیبایی برای دوستان و خانواده‌تان بخرید، مرکز خرید کاپیتولی یکی از بهترین مراکز تجاری با بالاترین موارد انتخابی است.
ساعت کاری مرکز خرید کاپیتولی: هر روز از ساعت ۹ تا ۲۲
آدرس مرکز خرید کاپیتولی: prospekti Vernadskogo, 6, Moscow, Russia

مرکز خرید نوینسکی (Novinsky)


مرکز خرید نوینسکی، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید و تجاری مسکو است و در مجاورت سفارت آمریکا در خیابان Arbat قرار دارد. مرکز خرید نوینسکی در سال ۲۰۰۴ با مساحت ۱۱ هزار متر مربع افتتاح شده و مغازه‌های فروش برندهای معتبر جهانی متعددی را در خود جای داده است. علاوه بر این، شش رستوران ایتالیایی، فرانسوی، آمریکایی و آسیایی در مرکز خرید نوینسکی فعالیت می‌کنند. در سه طبقه مرکز خرید نوینسکی به روز ترین و آخرین مد روز دنیای مد، لباس‌های شیک و ترند، جین، لباس‌های ورزشی، کفش، لباس زیر، گل فروشی، لوازم آرایشی، استودیو زیبایی، موبایل فروشی، کافی شاپ، داروخانه، بانک، کلینیک دندانپزشکی، خدمات خشکشویی و ... در مرکز خرید نوینسکی وجود دارند. دیگر مراکز خددماتی که در مرکز خرید نوینسکی وجود دارند، عبارتند از: خودپرداز، آژانس مسافرتی، داروخانه، کفاشی و عکاسی.همچنین، در مرکز خرید نوینسکی به طور منظم نمایشگاه‌ها و کنسرت‌ها برگزار می‌شوند.
ساعت کاری مرکز خرید نوینسکی: هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۲
آدرس مرکز خرید نوینسکی: 31 Novinsky Blvd,Moscow,Russia
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است