search
menu

هتل سنتی یزد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سنتی یزد
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
فاصله هتل سنتی یزد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل سنتی یزد


هتل سنتی یزد (هتل سنتی پارس سابق) یکی از هتل های ۳ ستاره شهر یزد است که یادگاری زیبایی از دوره های زندیه، قاجار و پهلوی به حساب می آید. خانه ای که بیش از ۳ قرن قدمت دارد و در قلب بافت تاریخی یزد واقع شده است. چنانچه تمایل دارید چند روزی از دنیای مدرن دور باشید و خود را مهمانِ فضای نوستالژیکی بکنید که تنها در بازدید از جاذبه های تاریخی دیده اید، اقدام به خرید بلیط هواپیما کرده و هتل سنتی یزد را رزرو کنید.

موقعیت مکانی هتل


هتل سنتی یزد با قرار گرفتن در همسایگی بازار سنتی یزد و مجموعه امیرچخماق شما را مهمان قلب تاریخی شهر می کند. به طوری که با کمی پیاده روی می توانید بیش تر جاهای دیدنی یزد و جاذبه های تاریخی اش را ببینید و دغدغه رفت و آمد نداشته باشید. موزه آب یزد، خانه فرهنگ صدوقی، حمام خان و موزه دیرینه شناسی کامبرین در فاصله چند صد متری از ساختمان هتل Yazd Traditional Hotel قرار دارند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


گرچه این هتل سنتی حدود ۱ دهه پیش افتتاح شده ولی آخرین بازسازی آن در سال ۹۸ انجام شده و سطح کیفی خدمات و امکاناتش ارتقا یافته است. وقتی وارد هتل سنتی یزد شوید، بعد از لابی به حیاط بزرگی می رسید که میز و صندلی و تخت های سنتی دورتا دور حوض و ایوان هایش چیده شده و فضای دلنشینی برای صرف غذاست. این هتل برای رفاه مسافران فضایی را به پارکینگ اختصاص داده که غیرمسقف است اما مجهز به دوربین مداربسته بوده و نگهبان شب دارد. از خدمات این هتل می توان به اینترنت رایگان، کرایه خودرو و روم سرویس اشاره کرد.

انواع اتاق های هتل


هتل سنتی یزد دارای ۱۸ باب اتاق است که متشکل از ۱۱ اتاق ۲ تخته، ۴ اتاق ۳ تخته، ۲ اتاق ۴ تخته و یک اتاق ۵ تخته هستند. اتاق های هتل دور تا دور حیاط قرار گرفته اند و به نوعی مشرف به ایوان و حیاط هستند. این اتاق ها هم مانند سایر بخش های هتل معماری سنتی خود را حفظ کرده اند و حال و هوای خانه های مادربزرگ ها را برای مهمانان تداعی می کنند.

امکانات اتاق های هتل


در فضای سنتی اتاق ها، امکانات نو و مدرنی گنجانده شده تا رفاه هر چه بیش تر مهمانان فراهم شود و زمینه اقامتی راحت و پرآرامشی برایشان مهیا شود. تمامی این اتاق ها دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی هستند، تلویزیون، یخچال، مبلمان، کمد، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سشوار، لوازم بهداشتی و حوله از امکاناتی هستند که در این اتاق ها جای داده شده اند.

گزینه های صرف غذا


با اینکه هتل فضای باصفا و دلنشینی را برای صرف غذا اختصاص داده ولی فاقد رستوران است. مهمانان می توانند صبحانه های خود را در این فضای دلباز صرف کنند. با توجه به بازخوردهای مثبتی که در نظرات مهمانان هتل بوده، صبحانه های هتل تقریبا متنوع و باکیفیت هستند. البته مهمانان هتل می توانند با هماهنگی قبلی با پرسنل هتل از رستوران های طرف قرارداد هتل غذایی سفارش داده و در هتل میل کنند.

دیگر خدمات و امکانات هتل


بدون شک در طول اقامت خود قصد گشت و گذار و بازدید از جاذبه های دیدنی یزد را خواهید داشت، هتل سنتی یزد با ارائه خدماتی همچون راهنمای محلی تور شما را به دیدن این جاذبه ها می برد. خدمات لاندری، تهیه بلیط، صندوق امانات، کتابخانه، فتوکپی، فکس و اتاق چمدان از دیگر خدمات و امکانات هتل سنتی یزد هستند.

دلایل انتخاب هتل


فضای سنتی و دلنشین
پرسنل خوش برخورد و حرفه ای
موقعیت مکانی خوب

فاصله هتل سنتی یزد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجموعه امیر چخماق یزد: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آب یزد: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه فرهنگ صدوقی: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه دیرینه شناسی کامبرین: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار خان یزد: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان مارکار: ۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است