search
menu

مجتمع اقامتی میلاد نور یزد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
معرفی مجتمع اقامتی میلاد نور یزد
امکانات مجتمع اقامتی میلاد نور یزد
خدمات مجتمع اقامتی میلاد نور یزد
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا مجتمع اقامتی میلاد نور یزد

معرفی مجتمع اقامتی میلاد نور یزد


یزد شهری در دل کویر است که معماری خانه های سنتی و آثار تاریخی آن بدون شک هر کسی را شگفت زده می کند. بافت تاریخی یزد با معماری های خاصش باعث شده یزد اولین شهر خشت و گلی ایران و دومین شهر خشتی جهان به شمار رود و آثار باستانی آن به قدری زیبا و شگف انگیز هستند که نام شهر یزد را در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسانده اند. آب انبارهای یزد و بادگیرهایش یزد را زبان زد خاص و عام کرده اند. شهری که معماری های سنتی از جنس خشت و گل آن حقیقتا زیبا و تماشایی هستند. مسجد جامع یزد یکی از جذاب ترین معماری های ایران را دارد و تماشای آن برای کسانی که عاشق فرهنگ و تمدن تاریخی ایران هستند حقیقتا فرصتی ناب و به یادماندنی خواهد بود. مجتمع اقامتی میلاد نور یزد، در میدان ولایت شهر یزد و در محلی به دور از ترافیک و شلوغی شهر قرار گرفته است. این مجتمع با امکانات رفاهی بسیار خوبی که دارد سفری خاطره انگیز را برای مهمانان رقم می زند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر بی نظیر یزد، در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و سفری به یادماندنی را تجربه کنید.

امکانات مجتمع اقامتی میلاد نور یزد


امکانات Milad Nour Tourist Complex به گونه ای است که هیچکس از اقامت در آن پشیمان نخواهد شد. باغ رستوران این مجموعه با ظرفیت روزانه ۱۵۰ نفر محیطی زیبا و سرشار از آرامش را برای صرف غذا فراهم کرده است. پارکینگ هتل با ظرفیت ۴۵ ماشین از جمله امکاناتی است که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد. این مجموعه جذاب دارای سالن بدن سازی و زمین ورزشی نیز است و فرصت خوبی را برای دوستداران ورزش به وجود می آورد تا اقامت خوبی را تجربه کنند و از سفر خود نهایت بهره را ببرند. سالن آمفی تئاتر و تالار هتل با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر نیز امکان برگزاری مراسم های مختلف را برای مهمانان فراهم می کنند. از دیگر امکانات این مجموعه می توان به داشتن فضای سبز، آلاچیق های موجود در محوطه، غرفه و فروشگاه، لابی شیک به همراه مبلمان، اینترنت رایگان ، کافی شاپ و... اشاره کرد.

خدمات مجتمع اقامتی میلاد نور یزد


این مجموعه علاوه بر امکانات بی نظیری که دارد خدمات بسیار خوبی را نیز به مهمانان ارائه می دهد تا مسافران اقامت خوبی را تجربه کنند و از سفر لذت ببرند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است و پرسنل آن بسیار محترمانه و صمیمانه از مهمانان استقبال می کنند. مجتمع اقامتی میلاد نور یزد دارای خدمات تور است و این امکان را برای مهمانان فراهم می کند تا با خیال راحت از تمام جاهای دیدنی یزد دیدن کنند. خدمات تهیه بلیط ارزان هواپیما نیز به مسافران ارائه می شود و خیال آن ها را از این بابت راحت می کند. تاکسی سرویس هتل یکی دیگر از خدمات آن است که به صورت ۲۴ ساعته در اختیار مهمانان قرار دارد. از دیگر خدمات هتل می توان به خدمات خانه داری، خشکشویی، دسترسی معولان، فتوکپی، فکس، اتاق چمدان، خدمات بیدارباش و... اشاره کرد. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما یزد در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و لحظات خوبی را تجربه کنید.

واحدهای اقامتی هتل


مجتمع اقامتی میلاد نور یزد در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده است و تمام واحدهای آن نوساز هستند. این مجتمع دارای دوطبقه است و ۱۷اتاق دارد. در مجموع ظرفیت اتاق ها به ۴۵ تخت می رسد. انواع واحدهای اقامتی این مجتمع شامل اتاق یک تخته، سوئیت دونفره، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته توئین( بدون سرویس)، سوئیت سه نفره، اتاق چهار نفره و اتاق پنج نفره است که مهمانان می توانند بر اساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند و از اقامت در آن لذت ببرند.

امکانات واحدهای اقامتی


تمامی واحدهای مجتمع اقامتی میلاد نور یزد امکانات رفاهی لازم برای یک سفره چند روزه خاطره انگیز را دارا هستند. از امکانات اتاق ها می توان به مینی بار، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، آب رایگان، یخچال، مبلمان، تلویزیون، دراور، رخت آویز، کمد لباس، چای ساز و... اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا مجتمع اقامتی میلاد نور یزد


فاصله تا ترمینال مسافربری : ۴ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت مسجد جامع کویر یزد: ۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع یزد: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ دولت آباد: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا شهرک صنعتی یزد : ۱۲ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: ۱۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است