search
menu

هتل سیب تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سیب تهران
امکانات عمومی هتل سیب تهران
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل سیب تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل سیب تهران


هتل سیب یکی از هتل های اقتصادی و مقرون به صرفه در شهر تهران است که به تازگی تاسیس شده است. این هتل یک ستاره دارای ۵ طبقه و ۵۴ اتاق بوده و آماده پذیرایی از ۳۶۰ مسافر را دارد. هتل سیب تهران جزو هتل های تازه تاسیس در پایتخت است که در بافت قدیمی شهر واقع شده است، بدین جهت طرفداران خاصی دارد. شهر تهران به عنوان پایتخت کشورمان در طول سال میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور است که به منظور کار یا تفریح به خرید بلیط هواپیما اقدام کرده و عازم این شهر می شوند. این هتل زیبا جزو هتل های برتر در شهر تهران به شمار می رود و آماده خدمت رسانی به مسافرین گرامی از سراسر کشور است.
هتل سیب به دلیل نزدیکی به بازار بزرگ تهران و تیمچه‌های قدیمی مورد پسند اقشار زیادی از جامعه است و در ذهن خیلی از مسافران خاطرات خوشی به جا می گذارد. این هتل به دلیل موقعیت مکانی مناسب خود به ایستگاه مترو اتوبوس های بی آر تی نزدیک است، بنابراین با اقامت در این هتل از این طریق دسترسی آسانی به تمامی نقاط شهر و جاهای دیدنی خواهید داشت. همچنین بهتر است بدانید که این هتل در خارج از محدوده طرح ترافیک واقع شده است، بدین جهت تمامی خودرو ها، تاکسی های شهری و اینترنتی به راحتی می توانند در این محدوده تردد کنند.

امکانات عمومی هتل سیب تهران


در بخش پذیرش هتل سیب به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند. این هتل دارای امکانات رفاهی مناسبی برای اقامت مسافران است که برخی از این امکانات عبارتند از اینترنت وای فای رایگان در لابی هتل، کافی شاپ، چایخانه سنتی، آسانسور، پله اضطراری، سیستم اعلام حریق و ... هتل سیب تهران به خاطر نظافت و تمیزی روزانه دارای رتبه خوبی است و همه مسافران از این امر اظهار رضایت می کنند. همچنین سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز در لابی هتل وجود دارند. توجه داشته باشید که براساس قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق‌های هتل سیب دارای وسایل راحتی است که برای مسافران اقامتی به یاد ماندنی به ارمغان می آورند. اتاق های متنوعی در هتل سیب وجود دارند که براساس تعداد نفرات و سلیقه تان می توانید اتاق مورد نظرتان را انتخاب کنید، اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دوتخته، اتاق سه تخته و اتاق چهارتخته. همه اتاق ها دارای کف سرامیکی هستند و در داخل اتاق‌های هتل سیب می توانید از امکاناتی نظیر گاوصندوق، تلویزیون، یخچال، مینی بار باهزینه بهره مند شوید. همچنین در داخل همه اتاق ها حمام اختصاصی وجود دارد که این حمام ها نیز شامل دوش، حوله، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی و دمپایی هستند. توجه داشته باشید که هیچ یک از اتاق های این هتل دارای ظرفیت اضافی نیست.
همه اتاق ها مجهز به تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، یخچال، میزکار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، رخت آویز، رخت آویز و مبلمان هستند. هزینه اقامت برای کودکان تا ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان بوده و برای کودکان ۵ تا ۷ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم بها بوده و برای افراد بالای ۸ سال به طور کامل دریافت می گردد. مسافرین گرامی باید توجه داشته باشند که زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ ظهر است.

فاصله هتل سیب تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه موزه مقدم: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه دکتر عدل: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه گلستان: ۵ کیلومتر
فاصله تا تئاتر شهر تهران: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا عمارت مسعودیه: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا پل طبیعت: ۱۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است