search
menu

مهمانپذیر رضا تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مهمانپذیر رضا تهران
امکانات عمومی مهمانپذیر رضا تهران
اتاق ها و امکانات اتاق های مهمانپذیر
رستوران مهمانپذیر
فاصله مهمانپذیر رضا تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره مهمانپذیر رضا تهران


مهمانپذیر رضا در ساختمانی ۴ طبقه در تهران واقع شده است که فقط طبقات سوم و چهارم متعلق به این مهمانپذیر است و طبقات اول و دوم جزو این مجموعه محسوب نمی شوند. این مهمانپذیر از سال ۱۳۷۶ افتتاح گردیده و در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است. همچنین این مهمانپذیر دارای ۵۲ باب اتاق بوده و آماده پذیرایی از ۹۲ مسافر را به طور همزمان دارد. به دلیل موقعیت مکانی عالی دسترسی آسانی به مرکز شهر، مراکز خرید و جاهای دیدنی مانند بازار بزرگ تهران و کاخ گلستان خواهید داشت. پرسنل این مجموعه با گشاده رویی و تلاش های شبانه روزی در حال فراهم کردن اقامتی دلنشین برای میهمانان گرامی هستند. همان طور که اشاره شد، مهمانپذیر رضا بیش از ۲۰ سال سابقه دارد و در صنعت گردشگری جزو مهمانپذیرهای با سابقه تهران به شمار می رود.

امکانات عمومی مهمانپذیر رضا تهران


با اقامت در این مهمانپذیر علاوه بر نزدیکی به جاهای دیدنی می توانید به ادارات و سفارت ها و وزارت ها نیز دسترسی راحتی داشته باشید، بنابراین در صورتی که به منظرو کار اداری عازم پایتخت می شوید، یکی از بهترین گزینه ها انتخاب مهمانپذیر رضاست. مهمانپذیر رضا جزو هتل های اقتصادی و مقرون به صرفه در شهر تهران به شمار می رود، با اینکه همانند هتل های دیگر شامل امکانات تکمیل و مجهزی نیست، اما در حد خود برای رفع نیازهای مهمانان کافیست. از جمله مهم‌ترین امکانات این مهمانپذیر می توان به رستوران، لابی و آسانسور اشاره کرد.
لابی این مهمانپذیر با ظرفیت ۱۰ نفری شامل امکاناتی نظیر صندوق امانات، تلویزیون، تلفن، نمازخانه، فکس و کپسول آتش نشانی است. همچنین در بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و آماده استقبال از مسافران هستند، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران ساعت پروازتان نباشید، زیرا در هر ساعتی از شبانه روز به این مهمانپذیر دسترسی خواهید داشت. مهمانپذیر رضا شامل پارکینگ نبوده، بنابراین در صورتی که با ماشین شخصی به تهران سفر کنید، به راحتی می توانید در خیابان های اطراف هتل محلی برای پارک پیدا کنید. به یاد داشته باشید که در هنگام اقامت در این مهمانپذیر اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های مهمانپذیر


اتاق های این مهمانپذیر در طبقات سوم و چهارم ساختمان قرار دارند. انواع اتاق های موجود در این مهمانپذیر عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دوتخته و اتاق سه تخته. لازم به ذکر است هیچ یک از اتاق ها دارای ظرفیت اضافی نبوده و باید به تعداد نفراتتان در هنگام رزرو اتاق مورد نظرتان دقت کنید.
همچنین یکی از موارد قابل توجه در این مهمانپذیر اینست که اتاق یک تخته شامل سرویس بهداشتی و حمام نیست، بدین جهت در صورت اقامت در این اتاق باید از سرویس بهداشتی موجود در راهرو استفاده کنید. برخی از اتاق ها در هنگام بازسازی برای ارائه امکانات رفاهی مناسب تر به طور کامل بازسازی شدند. اتاق‌های مهمانپذیر رضا مجهز به یخچال، تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی و رخت آویز هستند. حمام اختصاصی موجود در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی و دمپایی هستند. به یاد داشته باشید که هزینه اقامت برای کودکان تا ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان بوده و برای بالای ۶ سال نیز نفر اضافه محاسبه می شود.

رستوران مهمانپذیر


رستوران موجود در این مهمانپذیر نیز با ظرفیت ۱۲ نفری خود انواع غذاهای خوشمزه ایرانی در هر سه وعده غذایی سرو می کند. توجه داشته باشید که در هنگام سفارش هریک از وعده ها باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید.

فاصله مهمانپذیر رضا تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا عمارت مسعودیه: ۶۰۰ متر
فاصله تا موزه ایران باستان: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه گلستان: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا خیابان سی تیر: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه آبگینه تهران: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ موزه نگارستان: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ تهران: ۴.۶ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است