search
menu

هتل آپارتمان گلشهر تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان گلشهر تهران
امکانات کلی هتل آپارتمان گلشهر تهران
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل آپارتمان گلشهر تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان گلشهر تهران


هتل آپارتمان یک ستاره گلشهر در شمال تهران فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرده است. این هتل آپارتمان به دلیل موقعیت مکانی مناسب اقامت دلنشینی را برای میهمانان فراهم می کند. علاوه بر اقامت دلپذیر، میهمانان می توانند از این مکان مناسب برای امور تجاری و تفریحی در تهران استفاده کنند. این هتل آپارتمان در تهران در خیابان آفریقا واقع شده است، رفت و آمد در شهر را آسان می کند و جاذبه های گردشگری و تاریخی بسیاری از جمله کاخ موزه سعد آباد، پل طبیعت، موزه موسیقی و پارک ملت نیز در کنار آن واقع شده است که قدم زدن در پارک بخشی از تفریحات مردم است.
در صورت علاقمند بودن به فیلم و سینما، پردیس سینمایی ملت فاصله چندانی با شما ندارد. بازار تاریخی تهران و بازار تجریش نیز انواع سوغاتی ها را برای میهمانان ارائه می دهند. ایستگاه اتوبوس دقیقاً بیرون کوچه هتل است و گشت و گذار در شهر از طریق بزرگراه های نزدیک هتل آسان است. فاصله فرودگاه بین المللی مهر آباد تا این هتل ۱۷ کیلومتر است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به کلانشهر تهران را داشته باشید، Golshahr Apartment Hotel گزینه ای ایده آل برای اقامت محسوب می شود.

امکانات کلی هتل آپارتمان گلشهر تهران


این هتل یک ساختمان ۴ طبقه است که در مجموع با ۱۷سوئیت و آپارتمان به میهمانان عزیز خوش آمد می گوید. هتل آپارتمان گلشهر با امکاناتی نظیر تلویزیون، تلفن، دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان، تهویه مطبوع، نمازخانه، خدمات اتاق، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، اتاق کنفرانس، سالن صبحانه و پارکینگ آماده پذیرایی از میهمانان است. کسانی که با خودروی شخصی سفر می کنند می توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. هنگام تفریح و گشت و گذار در شهر می توانید اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل سپرده و با خیالی آسوده به تفریح بپردازید. این هتل آپارتمان سرویس هایی همچون ماشین با راننده و اجرای تور های تهران گردی را ارائه میدهد.
نظافت به صورت روزانه در این هتل انجام می شود. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. هتل رستوران ندارد اما برای صرف غذا می توانید به رستوران های معروفی نظیر رستوران شاندیز جردن و رستوران گیلانه که در نزدیکی هتل قرار دارند بروید یا برای صرفه جویی در هزینه ها می توانید خودتان به پخت و پز بپردازید. اقامت کودکان زیر ۶ سال در این هتل رایگان است. پرسنل با تجربه هتل به زبان انگلیسی تسلط دارند و با خوش رویی از میهمانان استقبال می کنند. از دلایل انتخاب این هتل آپارتمان می توان به موقعیت مکانی مناسب، تمیزی هتل، قیمت مناسب و برخورد خوب کارکنان اشاره کرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آپارتمان گلشهر دارای انواع سوئیت های یک نفره، آپارتمان یک خوابه و آپارتمان دو خوابه است. برخی از سوئیت های هتل آپارتمان گلشهر منظره ای از کوچه دارند. در هر مجموعه هتل آپارتمان گلشهر بهترین امکانات از جمله تلویزیون LCD، مبلمان، صندوق امانات، آباژور، میز تحریر، یخچال و آشپزخانه ای دنج به همراه وسایل پخت و پز خواهید یافت. همچنین، سوئیت ها به حمام اختصاصی دارای دوش مجهز شده اند. لوازم بهداشتی و دمپایی نیز موجود است. خدمات اتاق هر روز انجام می شود و وای فای پرسرعت و سریع در سراسر هتل در دسترس است. در هر سوئیت دستگاه چای ساز نیز وجود دارد. می توانید وعده صبحانه خود را بصورت رایگان و در واحد خود میل کنید. همچنین صبحانه به صورت بوفه ای در سالن صبحانه هتل سرو می شود.

فاصله هتل آپارتمان گلشهر تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه موزه دکتر حسابی: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه موسیقی: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا پل طبیعت: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه سعد آباد: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه سینما: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا مجموعه کاخ نیاوران: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است