search
menu

مهمانپذیر آران تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مهمانپذیر آران تهران
امکانات عمومی مهمانپذیر آران تهران
اتاق ها و امکانات اتاق های مهمانپذیر
رستوران مهمانپذیر
فاصله مهمانپذیر آران تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره مهمانپذیر آران تهران


مهمانپذیر آران یکی از محل های اقامت نوساز در پایتخت است که در خیابان قائم مقام فراهانی تاسیس گشته است. این مهمانپذیر از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و دارای ۴ طبقه و ۲۶ باب اتاق است، معمولا آماده استقبال از ۴۸ مسافر را به طور همزمان دارد. این مهمانپذیر با امکانات رفاهی مناسب خود در طول سال از مسافران زیادی استقبال می کند و اقامتی رویایی برایشان به ارمغان می آورد. موقعیت مکانی این مهمانپذیر به گونه ایست که سبب دسترسى آسان به مراکز تجاری و دیدنی حتی مراکز اداری پایتخت می شود.
مهمانپذیر آران مورد توجه گردشگران قرار می گیرد، به طوری که در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این محل اقدام می کنند. پرسنل مجرب این مهمانپذیر با برخورد خوش در فراهم نمودن اقامتی به یاد ماندنی در حال تلاش هستند.

امکانات عمومی مهمانپذیر آران تهران


مهمانپذیر آران در موقعیتی منحصر به فرد واقع شده است و رفت و آمد به مناطق مختلف تهران از این مهمانپذیر راحت است، زیرا از شمال به خیابان مطهری و از جنوب به خیابان کریمخان و میدان هفت تیر می رسد و در این مناطق ایستگاه های اتوبوس و مترو به وفور یافت می شوند. مراکز تجاری برای خریدهای به صرفه نیز در چند قدمی هتل واقع شده اند. حال اگر جزو افرادی هستید که به فرهنگ و هنر علاقه دارید، مرکز فرهنگی تهران نیز در فاصله اندکی از این مهمانپذیر واقع شده است.
برای دسترسی به طبقات مختلف این مهمانپذیر می توانید سوار آسانسور شوید یا از طریق پله ها رفت و آمد کنید. در لابی نیز صندوق امانات، جعبه کمک های اولیه، کپسول های آتش نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی، اتاق چمدان و تاکسی سرویس دایر هستند. در صورت نیاز به شستشوی لباس هایتان می توانید به بخش لباسشویی این مهمانپذیر سر بزنید و با پرداخت هزینه مجزا از این امکانات بهره مند شوید. در بخش پذیرش به صورت شبانه روزی حضور دارند و از میهمانان در هر ساعتی استقبال می کنند. توجه داشته باشید که در صورت اقامت در این مهمانپذیر اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های مهمانپذیر


مهمانپذیر نوساز آران تهران شامل اتاق های دوتخته توئین یا دوبل و سه تخته است که مسافران می توانند بر اساس سلیقه و تعداد نفراتشان اتاق مورد نظرشان را انتخاب کنند. روم سرویس به صورت ۲۴ ساعته ارائه می شود و در داخل اتاق های مهمانپذیر آران می توانید از امکانات متنوعی بهره مند شوید، این امکانات عبارتند از تلویزیون، تلفن، یخچال، مینی بار باهزینه، رخت آویز، کمدلباس، کولر آبی و شوفاژ، میز و صندلی. همچنین در داخل همه اتاق ها حمام اختصاصی وجود دارد که این حمام ها شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، دمپایی، حوله و سشوار هستند. زمان تحویل اتاق در این مهمانپذیر ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ ظهر است. همچنین لازم به ذکر است هزینه اقامت برای کودکان زیر ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان و برای افراد بالای ۷ سال به صورت کامل دریافت می گردد.

رستوران مهمانپذیر


رستوران موجود در داخل این مهمانپذیر انواع غذاهای ایرانی سرو می کند و دارای ظرفیت ۲۱ نفر است. در صورت اقامت در مهمانپذیر آران وعده صبحانه به صورت رایگان و وعده های ناهار و شام با هزینه اضافی سرو می شوند. لازم به ذکر است رستوران و کافی شاپ های زیادی در نزدیکی این مهمانپذیر وجود دارند، در صورت دلخواه و با خیال راحت می توانید غذا سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله مهمانپذیر آران تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پل طبیعت: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا تئاتر شهر تهران: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا برج میلاد: ۱۰.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه موسیقی تهران: ۱۰.۸ کیلومتر
فاصله تا مجموعه سعدآباد: ۱۱.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۱۶.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک ژوراسیک تهران: ۱۷.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است