search
menu

هتل پارک قشم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارک قشم
امکانات عمومی هتل پارک قشم
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل پارک قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل پارک قشم


هتل دو ستاره پارک در مرکز جزیره و فاصله نزدیکی به دریای قشم و مراکز تجاری واقع شده است، بدین جهت این هتل مورد استقبال مسافران زیادی قرار می گیرد. هتل پارک در سال ۱۳۸۰ افتتاح گردیده و در سال ۱۳۸۷ نیز مورد بازسازی کامل قرار گرفته است. یکی از ویژگی های ناب این هتل موقعیت مکانی مناسب آن است که به همه جاذبه های دیدنی قشم دسترسی آسانی دارد و همچنین به دلیل نزدیکی به دریا نیز از زیبایی های ساحل و دریا بهره مند خواهید شد. برای رفتن به مراکز خرید و بازارها نیازی به ماشین ندارید و با پای پیاده به آسانی و در مدت زمان کوتاه قابل دسترس هستند. فاصله این هتل تا فرودگاه قشم حدودا ۴۵ دقیقه است که به وسیله تاکسی های فرودگاه به هتل دسترسی خواهید داشت.
همچنین برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، پارکینگی با ظرفیت ۲۰ خودرو و به صورت رایگان در Park Hotel دایر است. علاوه بر ساحل و مراکز خرید به راحتی می توانید به قلعه پرتغالی ها، چاه های لافت و سد گوران نیز دسترسی داشته باشید و تنها با دقایقی پیاده‌ روی به بازار قدیم قشم و بازار ماهی‌ فروشان برسید. لازم به ذکر است که در این هتل رستورانی وجود ندارد اما در نزدیکی آن چندین رستوران به چشم می خورند که می توانید غذاهای سنتی ایرانی و دریایی خوشمزه از این رستوران ها سفارش داده و از طعمشان لذت ببرید، از جمله رستوران های نزدیک به هتل پارک عبارتند از رستوران هانیمون، رستوران شاز و رستوران الوند.

امکانات عمومی هتل پارک قشم


محوطه این هتل بسیار زیباست و فضای سبز در محوطه این هتل باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن شده است. کارکنان بسیار خوش برخورد بوده و در قسمت پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می کنند، همین امر سبب رضایت هرچه بیشتر مسافران می گردد. در قسمت لابی تلویزیون و سرویس بهداشتی ایرانی، اینترنت وای فای رایگان نامحدود، نمازخانه، گاوصندوق و تاکسی سرویس وجود دارند.
همچنین اقامت برای کودکان زیر ۷ سال نیز در صورت استفاده مشترک از تختخواب ها رایگان است و برای آن دسته از بانوانی که به تنهایی سفر می کنند، شرط پذیرش اقامتشان در Park Hotel قشم ارائه مدارک شناسایی معتبر است. مطمئن باشید در صورت اقامت در این هتل برایتان بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و امکانات مناسبی به مسافران و گردشگران ارائه می شوند. به یاد داشته باشید که در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل پارک دارای ۳۴ باب اتاق است و ظرفیت ۱۱۰ میهمان را دارد. اتاق‌ های این هتل عبارتند از اتاق های دو تخته دوبل با یک تخت دونفره، اتاق دوتخته توئین با دو تخت تک نفره، اتاق سه تخته، و اتاق چهار تخته که براساس تعداد نفراتتان می توانید اتاق مورد نظر را انتخاب و رزرو کنید. تعداد اتاق های دوتخته ۱۵ باب و اتاق های سه تخته ۴ باب و اتاق های چهارتخته نیز ۱۵ بابا هستند. اتاق ها موجود در این هتل امکان ظرفیت اضافی ندارند و اینکه همه اتاق ها نیز چشم اندازی رو به محوطه هتل داشته و به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند.
جالب است بدانید به دلیل یک طبقه بودن این هتل نیازی به آسانسور ندارید، همچنین این امر باعث می گردد تا افراد با مشکلات جسمانی و معلولیت نیز رفت و آمدشان با سهولت انجام گیرد. زمان تحویل اتاق ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است، از این رو در هنگام خرید بلیط هواپیما به ساعت پروازتان دقت نمایید. مهم ترین امکانات اتاق های این هتل عبارتند از تلویزیون، تلفن، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در داخل واحدهای اقامتی، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی. همچنین در داخل اتاق ها حمام اختصاصی با دوش، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی و سشوار وجود دارند.

فاصله هتل پارک قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا غار نمک: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه پرتغالی ها: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار قدیم قشم: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا غارهای خربس: ۱۵.۱ کیلومتر
فاصله تا درگهان قشم: ۲۳.۵ کیلومتر
فاصله تا دره ستارگان: ۲۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است