search
menu

آشنایی کامل با مراکز خرید درگهان قشم

[ پنهان کردن ]
بازار مروارید درگهان
بازار زمرد درگهان
مجتمع تجاری ایران زمین درگهان
پاساژ ونوس درگهان
مجتمع تجاری نور درگهان
مرکز خرید دو دلفین درگهان
مجتمع تجاری نگین درگهان
سرای ملت درگهان
پرشین گلف درگهان
بازار صدف درگهان
بازار طلافروشان درگهان
با خرید پرواز قشم و سفر به این جزیره فراموش نشدنی، انواع و اقسام دیدنی‌های جذاب وجود دارد. بدون شک ورود به بازار درگهان و گشت و گذار و خرید از این بازار بزرگ به یک روز کامل از روزهای سفر شما نیاز خواهد داشت. به این ترتیب شایسته است پیش از راهی‌شدن به جزیرۀ قشم در زمان برنامه‌ریزی برای سفر خود به جزیره قشم یک روز کامل را برای دیدار از بازار بزرگ درگهان در حوالی جزیره قشم در نظر بگیرید. در این مقاله قصد داریم به گشت و گذار در بازار درگهان قشم به عنوان بخش مهمی از جاهای دیدنی قشم بپردازیم.

آشنایی کامل با مراکز خرید درگهان قشم

بازار مروارید درگهان


مرکز خرید مروارید یکی از بازارهای معروف شهر درگهان بوده و به علت پشتیانی از همه کالاهای مورد نیاز افراد به صورت یک جا، از توجه بسیار خاصی از سوی گردشگران برخوردار است. اگر به درگهان رفتید حتما به این بازار سر بزنید زیرا می‌توانید با گردشی دو ساعته تمام اقلامی که مورد نظرتان هست را اعم از پوشاک مردانه و زنانه، کیف و کفش، لوازم خانگی و ... پیدا کرده و با قیمتی مناسب خریداری کنید. البته اگر در حین خرید احساس گرسنگی کردید می‌توانید به رستوران مروارید بروید و از غذاهای با کیفیت این رستوران لذت ببرید.
نشانی: استان هرمزگان، درگهان، بین پاساژ ایران زمین و پاساژ صدف
آشنایی کامل با مراکز خرید درگهان قشم

بازار زمرد درگهان


بازار زمرد یکی دیگر از مراکز خرید درگهان است که با مراجعه به آن می‌توانید با قیمت خیلی مناسبی کالاهای مورد نیاز خود را پیدا کنید. البته چند سالی است که کالاهای چینی درجه یک هم به این بازار اضافه شده و همین مورد، مرکز خرید زمرد را در بین یکی از بازارهای ارزان قیمت قرار داده است. در بازار زمرد می‌توانید انواع لباس و پوشاک را با بهترین قیمت تهیه کنید و در صورت نیاز لحظاتی را برای استراحت در کافه و رستوران این مجتمع بگذرانید.
نشانی: استان هرمزگان، درگهان، میدان انقلاب، جنب مجتمع تجاری دریا

مجتمع تجاری ایران زمین درگهان


یکی دیگر از مراکز خرید درگهان مجتمع تجاری ایران زمین است که در بلواری به همین نام واقع شده و مساحتی کوچک‌تر از رقبای خود دارد. در این مجتمع انواع پوشاک مردانه و زنانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، تعدادی کافه و رستوران وجود دارد که شما را از هر نوع خدمات رفاهی بی‌نیاز می‌کند. ناگفته نماند برای کارهای بانکی نیز می‌توانید روی این مجتمع سه طبقه حساب کنید چون در طبقه اول شعبه بانک کوچکی برای رفاه حال گردشگران دایر شده است.
نشانی: استان هرمزگان، درگهان، بلوار ایران زمین

پاساژ ونوس درگهان


پاساژ‌ ونوس مرکز خریدی دنج با فروشگاه‌های متعدد پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی است. این پاساژ‌ بیشتر معروف به بورس پوشاک زنانه و پوشاک بچگانه بوده اما این به معنی نیست که پاساژ ونوس فقط مختص این پوشاک باشد. این پاساژ مجهز به انواع فروشگاه عینک، کیف و کفش، لوازم ورزشی و لوازم خواب است. همچنین می‌توانید اگر از پاساژ گردی خسته شدید ساعاتی را در کافه و رستوران این پاساژ استراحت کنید.
نشانی: استان هرمزگان، درگهان، خیابان امام شافعی، بین حکمت ۷ و ۱۵

مجتمع تجاری نور درگهان


با سفر به مرکز خرید نور شما با یک مجتمع بزرگ با امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی رو به رو هستید. برخی از امکاناتی که مجتمع تجاری نور در اختیار گردشگران قرار می‌دهد عبارت‌اند از: تاکسی سرویس مقابل درب مرکز، کافه و رستوران، سرویس بهداشتی، نمارخانه و نیمکت برای استراحت. اکثر فروشندگان این مجتمع را بومیان درگهان تشکیل داده و با شعار «ما بومی‌ها هنوز هم با شما صادقیم» اجناس با کیفیت ولی با قیمت مناسب را به گردشگران عرضه می‌کنند.
نشانی: استان هرمزگان، درگهان، محدوده خیابان ناخدا

مرکز خرید دو دلفین درگهان


برای معرفی این مرکز خرید از نام جالب آن شروع می‌کنیم. دو دلفین برگرفته از دو سالن مجزای فروشگاهی در این پاساژ است که توسط پلی به هم وصل شده و از جذابیت‌های این مجتمع به شمار می‌رود. با رفتن به این مرکز خرید تقریبا به همه نوع کالایی دسترسی داشته و آن‌ها را می‌توانید با بهترین قیمت خریداری کنید. دو دلفین از شش طبقه تشکیل شده و پر از فروشگاه‌های برندهای معروف، طلافروشی‌، صرافی و ... است که با قیمت کاملا مقرون به صرفه در دسترس شما قرار گرفته‌اند.
نشانی: استان هرمزگان، درگهان، محدوده خیابان ناخدا

مجتمع تجاری نگین درگهان


در مجتمع نگین درگهان همانند دیگر مراکز خرید همه چیز را می‌توانید پیدا و خریداری کنید اما تنوع بالای پوشاک و وجود فروشگاه‌های عرضه کننده لوازم مدرن همچنین لوازم آرایشی اصل و با کیفیت، این مجتمع تجاری را در میان رقبا متمایز کرده است. به جز پوشاک در این مرکز تجاری می‌توانید انواع لوازم خانگی را ببینید که با قیمتی ارزان برای فروش گذاشته شده‌اند. ناگفته نماند در این مجتمع رستوران و کافه‌هایی برای رفاه حال گردشگران نیز موجود است.
نشانی: استان هرمزگان، درگهان، بین مجتمع صدف و مجتمع دو دلفین
آشنایی کامل با مراکز خرید درگهان قشم

سرای ملت درگهان


این مرکز خرید در دل بازار قدیم درگهان قرار گرفته و ماهیتی بومی دارد. اکثر فروشنده‌های این بازار،‌قدیمی‌ هستند و بیشتر اجناس حالت استوک اروپایی و چینی دارند. اگر به این جور پوشاک و لوازم نیاز دارید سرای ملت درگهان انتخاب مناسبی برای شماست.
نشانی: استان هرمزگان، درگهان، بازار قدیم، سرای ملت

پرشین گلف درگهان


پرشین گلف درگهان مجتمعی همه کاره در قلب درگهان است که با نزدیکی به پاساژهای خرید مروارید، بازر نور، بازار نگین، دو دلفین، مجتمع دریا و ... قرار دارد به همین خاطر دسترسی گردشگران به همه این مراکز با یک چشم بر هم زدن ممکن است. در این مجتمع بزرگ هتلی به همین نام ثبت شده که توریست‌ها و مسافران با رزرو سوئیت می‌توانند لحظات پر انرژی‌تر و ایده آل‌تری را در سفر به درگهان تجربه کنند.
نشانی: استان هرمزگان، درگهان، خیابان ناخدا، بعد از مجتمع تجاری نخل

بازار صدف درگهان


یکی دیگر از مراکز خرید درگهان کیش بازار صدف است. در این بازار همه چیز پیدا می‌شود اما در ارزان‌ترین حالت ممکن خودش! از بازار صدف می‌توانید لوازم آرایشی و بهداشتی، دستگاه‌های مخصوص مو و سالنی، لوازم خانگی متنوع، لباس‌های زنانه و مردانه و ... را تهیه کنید.
نشانی: استان هرمزگان، درگهان، بین مجتمع مروارید و مجتمع نگین

بازار طلافروشان درگهان


اگر طرفدار خریدن زیورآلات با ارزش و مرغوبی هستید که هم به زیبایی فردی اضافه کرده و هم در آینده به عنوان یک سرمایه بتوانید روی آن حساب کنید حتما در سفر به درگهان به بازار طلافروشان بروید. در این بازار تنوع بی‌نظیری در گردنبندها، دستبندها، گوشواره‌ها و انگشترهای طلا داشته و با اجرتی کم در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.
نشانی: استان هرمزگان، درگهان، در نزدیکی بازار قصر

کلام آخر
اگر به جزیره قشم سفر کردید علاوه بر مراکز خرید قشم، در بین راه به یکی از بنادر مهم این جزیره یعنی همان درگهان سری بزنید. این شهر توریستی از مراکز خرید بسیار زیادی برخوردار بوده که هر کدام با ویژگی‌های خاص خود گردشگران متعددی را روزانه جذب می‌کنند. در سفر به قشم می‌توانید همه نوع کالایی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه کنید.

آشنایی کامل با مراکز خرید درگهان قشم
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است