search
menu

هتل سارا کیش

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سارا کیش
امکانات عمومی هتل سارا کیش
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سارا کیش
رستوران هتل سارا کیش
فاصله هتل سارا کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل سارا کیش


هتل سارا یکی از هتل‌های ۳ ستاره در جزیره زیبای کیش است. این هتل زیبا فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز کرده و دارای ۳ طبقه و ۷۲ اتاق در خیابان رودکی جزیره کیش است. موقعیت قرارگیری این هتل به‌گونه‌ای است که دقیقاً روبه روی مرکز تجاری رویا مال قرارگرفته است و همین مورد خبر خوبی برای دوستداران خرید است تا با مراجعه به این مرکز خرید برای دوستان و آشنایان خود خرید کنند. همچنین دسترسی به سایر جاذبه‌های گردشگری نیز از این مسیر آسان است و چندین مرکز خرید دیگر مانند ونوس، مرکز خرید مروارید، زیتون، دامون دريا ۱ و ۲، مریم و مرجان در فاصله کمتر از ۲ کیلومتری هتل سارا کیش قرار دارد و مسافران با خرید بلیط چارتر کیش و رزرو این هتل اقامتی زیبا خواهند داشت. فاصله تا فرودگاه کیش نیز حدوداً ۷.۸ کیلومتر است.

امکانات عمومی هتل سارا کیش


برای رفاه بیشتر مسافران در هنگام اقامت در هتل سارا امکاناتی نظیر آسانسور برای دسترسی به طبقات مختلف، خشک‌شویی در صورت لزوم برای لباس‌های مسافران فراهم شده‌است. کارکنان هتل سارا در بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند و در هرچه بهتر شدن خدمات در حال تلاش‌اند. توجه داشته باشید که اگر با ماشین شخصی خود به جزیره زیبای کیش سفر کنید، محلی به‌عنوان پارکینگ در این هتل وجود ندارد و باید برای پارک خودرو از محوطه یا خیابان‌های اطراف هتل استفاده کنید ولی اگر با خرید بلیط هواپیما عازم این جزیره زیبا می‌شوید، نگران گشت‌وگذار خود نباشید، زیرا به‌راحتی می‌توانید از خدمات تاکسی‌سرویس هتل سارا کیش استفاده کنید. علاوه بر موارد گفته‌شده، به دلیل وجود امکاناتی مانند فکس، فتوکپی و پرینتر می‌توانید نیاز‌های کاری خودتان را برطرف کنید و حتی اگر به قصد کار راهی این منطقه شده‌اید، به‌راحتی می‌توانید جلسات کاری‌تان را برگزار کرده و از این خدمات بهره‌مند شوید. برای واکس کفش‌هایتان نیز در ورودی لابی نیز دستگاه مخصوص قرار داده‌شده است. مهمانان می‌توانند به بخش تور گردشگری هتل رفته و با درخواست تور یا بلیط‌های ورودی از جاذبه‌های گوناگون بازدید کنند، همچنین از تماشای مکان‌ها و جاهای دیدنی کیش لذت ببرند. اینترنت وای فای نیز با هزینه مشخص‌شده در لابی هتل قابل‌دسترس است. لازم به ذکر است که سرویس بهداشتی فرنگی در تمامی طبقات این هتل تعبیه‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سارا کیش


اتاق‌های هتل سارا مجهز بوده و همگی دارای دکوراسیونی شیک و ساده دارند. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته لوکس، اتاق سه تخته لوکس، سوئیت سه نفره رویال لوکس و اتاق چهار تخته لوکس. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توان به یخچال، درآور، بالکن، مینی بار با هزینه، کمد لباس، تلویزیون و صندوق امانات، حمام اختصاصی همراه با سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد.

رستوران هتل سارا کیش


توجه داشته باشید که بعد از گشت‌وگذار در مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری سری‌ هم به چایخانه سنتی هتل بزنید. همچنین رستوران ساینا در طبقه منفی یک هتل سارا آماده پذیرایی از مهمانان است. با اقامت در این هتل می‌توانید وعده صبحانه را به صورت رایگان میل کنید ولی برای وعده‌های دیگر با پرداخت هزینه می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، محلی و دریایی سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل سارا کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا اسکله تفریحی کیش: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک مرجان: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی حریره: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا پدیده شاندیز: ۸.۱ کیلومتر
فاصله تا آب‌انبار سنتی: ۸.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است