search
menu

مرکز خرید مروارید کیش

[ پنهان کردن ]
مرکز خرید مروارید کیش

مرکز خرید مروارید کیش


این مرکز خرید که در سال ۱۳۷۳ افتتاح شده است یکی از مراکز خرید قدیمی و با سابقه کیش محسوب می‌شود که هر مسافری حتما به آن سری می‌زند. قبل از ورود به مرکز خرید مروارید کیش معماری آن نگاه هر بیننده را به خود جذب می‌کند.
 مرکز خرید مروارید کیش
نمای بیرونی این مرکز خرید به دلیل شباهت به تخت جمشید یادآور دوران هخامنشی است. برای ورود به این مرکز خرید ۱۲ درب ورودی قرار دارد که به ۸ بخش‌ مختلف می‌رسدکه هرکدام از این بازارچه ها با نام های اصیل ایران باستان همانند آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، آریا، ایران، و بیستون نامگذاری شده اند. بعد از ورود به مرکز خرید مروارید کیش می‌توانید شاهد سنگ کاری، گچ بری و مس کاری هایی باشید که بلافاصله حال و هوای معماری هخامنشی را به یاد می‌آورد.
 مرکز خرید مروارید کیش
واحدهای تجاری مرکز خرید مروارید کیش با تنوعی از مغازه‌های پوشاک زنانه و مردانه، کیف، کفش، مواد غذایی، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، اسباب بازی، لوازم الکتریکی، عطر و ادکلن به روی خریداران باز است.
به دلیل تنوع کالایی و قیمت مناسب اجناس در مرکز خرید مروارید کیش باعث شده نام این مرکز خرید در لیست مسافران همیشگی کیش باشد.
علاوه بر مغازه‌های رنگارنگ در مرکز خرید مروارید کیش رستوران و کافی شاپ می‌باشد که بهترین فضا را برای استراحت خریداران فراهم کرده است. وجود بانک در داخل مرکز خرید مروارید شما را برای خارج شدن و انجام عملیات بانکی بی‌نیاز می‌کند. همچنین در هر موقع از روز که نیاز به پول نقد داشتید، دستگاه‌های خود پرداز در سراسر این مرکز خرید قابل دسترس است.
علاوه براین در مرکز خرید مروارید کیش مراسم و جشن‌های شاد با اجرای موسیقی زنده به صورت شبانه انجام می‌شود تا خرید لذت بخش تری را برایتان رقم بزنند.

مراکز خرید و جاذبه های نزدیک مرکز خرید مروارید کیش: مرکز خرید زیتون، مرکز خرید تجاری کیش
برای اقامت در نزدیکی مرکز خرید مروارید کیش می‌توانید هتل لوتوس، هتل صدف، هتل تماشا، هتل سورینت مریم و آریان هتل را انتخاب کنید.


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است