search
menu

هتل دیدار کیش

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل دیدار کیش
اماکن نزدیک هتل دیدار کیش

درباره هتل دیدار کیش


هتل دیدار کیش از هتل های زیبا و با امکانات جزیره کیش است که به تازگی بازسازی شده. دیدار کیش گرچه هتلی دو ستاره است اما خدمات و امکانات مناسب را در اختیار مهمانان خود قرار داده و مهمانانی که به دنبال هزینه های کم و خدمات و امکانات با کیفیت اند بدنیست نگاهی به هتل دیدار کیش و خرید بلیط هواپیما تهران کیش داشته باشند. این هتلِ وابسته به شرکت مخابرات در منطقه صفین کیش قرار دارد و به بسیاری از جاذبه ها و جاهای دیدنی کیش مانند مسجد جامع کیش، بازار عرب ها، اسکله میرمهنا و غیره دسترسی خوبی دارد.
قرار گیری در منطقه صفین را می توان از نقاط مثبت و خوب هتل دیدار نام برد چون صفین منطقه ای بومی نشین است و مهمانان هتل دیدار با اقامت در این منطقه امکان تجربه و لمس سبک متفاوت زندگی مردم کیش را خواهند داشت. از طرفی، قرار گیری در صفین هتل دیدار را از هیاهو و شلوغی دور کرده و مهمانان هتل در آرامش کامل خواهند بود. دیدار هتلی ۵۲ اتاقه است و در تمامی اتاق ها امکانات مختلفی قرار گرفته است.
اتاق های هتل دیدار تزیینات و زرق و برق چندانی نداشته و بسیار ساده هستند اما از نظر امکانات در حد قابل قبولی قرار دارند. تمامی اتاق های هتل دیدار مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای سیستم سرمایش و گرمایش( اسپیلیت) هستند. یخچال، مبلمان و تلفن در داخل اتاق های هتل دیدار قرار گرفته است. تلویزیون ال س دی با کانال های ماهواره ای نیز در تمامی اتاق های هتل دیدار قرار گرفته تا مهمانان تماشای برنامه مورد علاقه خود را در سفر از دست ندهند.
مهمانان هتل دیدار در داخل اتاق ها امکان دسترسی به اینترنت را خواهند داشت. خدمات روم سرویس نیز به صورت بیست و چهار ساعته در هتل دیدار ارائه می شود. مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما کیش به این شهر سفر نکرده اند و دارای اتومبیل شخصی هستند، دیگر نگرانی در مورد جای پارک نخواهد داشت چون هتل دیدار کیش فضایی از هتل را به عنوان پارکینگ اختصاصی برای مهمانان خود در نظر گرفته است. در بخش دیگری از هتل دیدار کیش، رستوران هتل قرار دارد که با انواع غذاهای ایرانی و خوش طعم در دسترس مهمانان بوده و آن ها را بی نیاز از رستوران ها و غذا خوری های دیگر کرده است.
وجود آسانسور بین طبقات باعث سهولت در رفت و آمد شده و دسترسی مهمانان به طبقات بالاتر هتل را بسیار آسان تر کرده است. اگر به فکر زیبایی و چهره خود هستید، نیازی نیست که در شهر دنبال چنین خدماتی باشید چون هتل دیدار کیش خدمات زیبایی و آرایشگاه نیز برای مهمانان خود در نظر گرفته است. صندوق امانات، نمازخانه، لابی و غیره از دیگر خدمات و امکاناتی هستند که با اقامت در هتل دیدار کیش به آن ها دسترسی خواهید داشت. یکی از نقاط قوت هتل دیدار کیش کادر حرفه ای و خوش اخلاق آن است که تمامی تلاش خود را برای آسایش و راحتی مهمانان انجام می دهند.

اماکن نزدیک هتل دیدار کیش


فاصله هتل دیدار کیش تا بازار پارس خلیج: ۰٫۸ کیلومتر
فاصله هتل دیدار کیش تا اسکله میر مهنا: ۱ کیلومتر
فاصله هتل دیدار کیش تا پلاژ بانوان: ۱ کیلومتر
فاصله هتل دیدار کیش تا بازار عرب ها (صفین): ۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل دیدار کیش تا مجتمع گلف کیش: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله هتل دیدار کیش تا اسکله تفریحی: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله هتل دیدار کیش تا شهر باستانی حریره: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله هتل دیدار کیش تا شهر زیرزمینی کاریز: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله هتل دیدار کیش تا آب انبار سنتی: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله هتل دیدار کیش تا پارك درخت سبز: ۴٫۵ کیلومتر
فاصله هتل دیدار کیش تا فرودگاه: ۷٫۸ کیلومتر
فاصله هتل دیدار کیش تا کشتی یونانی: ۸٫۵ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است