search
menu

هتل آرامش کیش

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آرامش کیش
امکانات عمومی هتل آرامش کیش
امکانات تفریحی هتل آرامش کیش
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای هتل آرامش کیش
رستوران هتل آرامش کیش
فاصله هتل آرامش کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آرامش کیش


هتل ۳ ستاره آرامش در میدان ساحل جزیره کیش واقع‌شده است. این هتل زیبا فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده و برای پیش بردن اهداف ترقی در زمینه ارائه خدمات به مهمانان در سال ۱۳۹۷ موردبازسازی و نوسازی قرارگرفته است. هتل آرامش از دو ساختمان کنار هم تشکیل‌شده و در کل دارای ۳ طبقه است. همچنین این هتل دارای ۶۷ واحد اقامتی بوده و از امکانات رفاهی و اقامتی خوبی برخوردار است. درمجموع، در هتل آرامش ۱۸۰ تخت برای پذیرایی از مسافران تعبیه‌شده است. این هتل از لحاظ موقعیت جغرافیایی در مکان مناسبی از جزیره کیش قرارگرفته و به اکثر مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی دسترسی سریع و آسانی دارد. با خرید بلیط چارتری کیش و رزرو این هتل سفری خوش تجربه کنید. برخی از جاهای دیدنی کیش عبارت‌اند از مراکز خرید بازار زیتون، بازار مریم، برج ایفل کیش و خانه ایران جزیره کیش. مهمانان با کمی پیاده‌روی می‌توانند از تمامی این جاذبه‌ها بازدید کنند. لازم به ذکر است که ورودی هتل آرامش دارای تعدادی پله است و بنابراین بهتر است افرادی که مشکلات جسمانی دارند یا به همراه خود افراد کهن‌سال دارند، از این موضوع آگاهی داشته باشند. در حالت کلی، هتل آرامش کیش همان‌طور که از نامش پیدا است، اقامتی آرام و دل‌نشین برای مهمانان فراهم می‌کند و خاطره خوبی برایشان رقم می‌زند، پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری بی‌نظیر آماده کنید.

امکانات عمومی هتل آرامش کیش


ازجمله امکانات قابل‌ملاحظه در هتل آرامش دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در تمامی اتاق‌ها و لابی است، همچنین پارکینگ رایگان در این هتل دایر گردیده شده که به‌صورت غیرمسقف بوده و با ظرفیت ۱۰ ماشین در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند. پرسنل در این هتل نهایت سعی را دارند تا اقامتی راحت و آرام برای مهمانان فراهم کنند. تمامی کارکنان هتل آرامش به زبان‌های عربی و انگلیسی مسلط هستند و در برقراری ارتباط با مهمانان بسیار صمیمی و خون گرم عمل می‌کنند. مهمانان در صورت داشتن سؤال یا نیاز به کمک می‌توانند به بخش پذیرش سر بزنند که به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهند. در لابی هتل آرامش خدماتی ازجمله خشک‌شویی، اتوکشی، روم سرویس، فکس، فتوکپی، خدمات تهیه بلیط، خدمات باربری، خدمات خانه‌داری، خدمات برای معلولین و تاکسی‌سرویس به مهمانان ارائه می‌دهند. همچنین، مهمانانی که قصد دارند در جزیره کیش به گشت‌وگذار بپردازند و از جاذبه‌های اصلی جزیره بازدید کنند، می‌توانند با بخش خدمات تور گردشگری و تهیه بلیط در قسمت پذیرش هماهنگ شوند. همین‌طور، افرادی که دوست دارند لذت رانندگی را در جزیره کیش با ماشین‌های لوکس منطقه آزاد کیش تجربه کنند، به‌راحتی می‌توانند در لابی این هتل ماشین بدون راننده اجاره نمایند. از امکانات ارائه‌شده در لابی هتل آرامش کیش می‌توان به تلویزیون، مبلمان، میز، آسانسور، روزنامه، محل شارژ وسایل الکترونیکی، اینترنت وای فای، آتلیه، آژانس مسافرتی، نمازخانه، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، کتابخانه و کپسول آتش‌نشانی اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل آرامش کیش


از آنجایی که هتل آرامش فاصله کمی با ساحل و دریا دارد، مهمانان می‌توانند برای گذراندن اوقات خود به کنار دریا رفته و از ساحل بازدید کنند یا اینکه در محوطه و پیرامون هتل مشغول پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری باشند. همچنین، فضای سبز بیرون هتل محل خوبی برای استراحت و رفع خستگی است.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای هتل آرامش کیش


انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوتخته، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته. تمامی واحدهای موجود در هتل آرامش کیش دارای سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، یخچال، مبلمان، درآور، کمد لباس، آباژور، رخت‌آویز، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، حمام اختصاصی به همراه سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند. چیدمان تمامی اتاق‌ها هماهنگ بوده و زیبا هستند. برخی از اتاق‌ها چشم‌انداز بسیار جذابی از دریای خلیج‌فارس و برخی دیگر نیز منظره زیبایی از محوطه اطراف را دارند.

رستوران هتل آرامش کیش


کافی‌شاپ موجود در لابی این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و انواع خوراکی و نوشیدنی را به میهمانان ارائه می‌دهد و اینکه رستوران هتل آرامش نیز با ظرفیت ۲۰۰ نفر انواع غذاهای لذیذ و متنوع برای مهمانان تهیه و سرو می‌کنند. مهمانان می‌توانند از غذاهای خوشمزه ایرانی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام در رستوران هتل آرامش لذت ببرند.

فاصله هتل آرامش کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا اسکله تفریحی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا حافظیه: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۶ کیلومتر
فاصله تا پارک دلفین‌ها: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی حریره: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است