search
menu

اقامتگاه سنتی نه چم کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی نه چم کاشان
امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه سنتی نه چم کاشان
اتاق ها و امکانات اتاق های اقامتگاه
امکانات تفریحی و سرگرمی اقامتگاه
رستوران اقامتگاه
فاصله اقامتگاه سنتی نه چم کاشان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه سنتی نه چم کاشان


اقامتگاه سنتی نه چم در شهر کاشان در استان اصفهان واقع شده است و در واقع یک خانه قاجاری است که تبدیل به هتل شده است. این بوتیک هتل ۲ طبقه دارد و با سبک معماری ویژه آن به نوعی نگین شهر کاشان محسوب می شود. موقعیت قرار گیری این هتل بسیار عالی است و در بافت قدیمی شهر قرار گرفته است که به مرکز شهر، مسجد و تکیه محله سوریجان کاشان و همچنین به جاهای دیدنی کاشان نزدیک است. در طول فعالیت هتل گردشگران ایرانی و خارجی بسیاری از این هتل بازدید کرده اند و خود یک جاذبه دیدنی و کم نظیر است. در سال ۱۳۹۴ این اقامتگاه با نام خانه تاریخی عادل به ثبت فهرست آثار ملی ایران رسید. اگر بلیط هواپیما ارزان خریداری کرده اید و عازم شهر کاشان هستید، نگران نباشید زیرا هتل نه چم کاشان تنها فاصله ای حدود ۲۰ کیلومتر با فرودگاه کاشان دارد. اگر روزی به کاشان سفر کردید؛ پیشنهاد می شود حتما در این عمارت و هتل با شکوه و مجلل تاریخی اقامت کنید.

امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه سنتی نه چم کاشان


در این خانه تاریخی شما امکانات مدرن و سنتی را در کنار هم خواهید داشت تا اقامتی فوق العاده و خاص را داشته باشید. در اقامتگاه سنتی نه چم کاشان به اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل و صبحانه رایگان دسترسی دارید. در این هتل چایخانه سنتی، حیاطی با یک حوض در میان آن و تزئین شده با گل، گیاهان و تخت چوبی سنتی، سرویس اتاق، لابی دنج با تلویزیون و مبلمان و ایوان در پشت بام قرار دارد. این اقامتگاه سنتی به مسافران تجربه ای کم نظیر از اقامت در خانه ای قاجاری را می دهد که از هر گوشه آن فرهنگ، هنر و معماری ایرانی و خاص آن منطقه چشم ها را نوازش می دهد و حسی شگفت انگیز را منتقل می کند. اگر بلیط هواپیما دارید، هتل ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه دارد تا مسافران سفری راحت را داشته باشند. کارکنان مجرب و مسلط به زبان انگلیسی از گردشگران و میهمانان با استقبالی گرم پذیرایی می کنند و مشتاق حضور آنها در این هتل سنتی زیبا هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های اقامتگاه


در این اقامتگاه سنتی تعداد ۶ اتاق وجود دارد که با طراحی و چیدمانی سنتی و تاریخی شما را به زمان های قاجاریه می برد و گویی شما در همان زمان ها در حال زندگی در این اتاق ها هستید. اتاق های یک تخته، اتاق های دو تخته تویین و دبل، اتاق های سه تخته و اتاق های خانوادگی در این هتل وجود دارند. از شگفتی ها و جذابیت های اقامتگاه سنتی نه چم کاشان این است که در پشت بام آن می توانید به شیوه سنتی در پشه بند بخوابید و استراحت کنید که شاید بیشتر مردم ایران هم تجربه آن را در تابستان ها داشته باشند. این بوتیک هتل تجربه ای تقریبا کامل از نوستالژی را به مسافران خود هدیه می دهد. اتاق های این هتل سنتی امکاناتی از جمله: اینترنت رایگان، کمد لباس، گاوصندوق، یخچال، مینی بار با هزینه، حمام با دوش یا وان، لوازم بهداشتی مانند حوله، شامپو و صابون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی دارند. از پنجره های اتاق ها حیاط زیبای هتل دیده می شود و داخل اتاق ها تزئینات چشم گیر و خاطره انگیز تاریخی تعبیه شده اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی اقامتگاه


در حیاط اقامتگاه سنتی نه چم می توانید در کنار حوض یا بر روی تخت چوبی بنشینید و با همسفران و خانواده خود اوقاتی خوش را در فضایی دلچسب و زیبا داشته باشید و خاطره های به یادماندنی بسازید. همچنین می توانید به پشت بام هتل هم سری بزنید و شهر را از آنجا ببینید.

رستوران اقامتگاه


در چایخانه و سفره خانه سنتی اقامتگاه سنتی نه چم کاشان می توانید در فضایی دلنشین و دنج صبحانه میل کنید و یا انواع چای ها و دمنوش های سنتی را بنوشید و لذت ببرید.

فاصله اقامتگاه سنتی نه چم کاشان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا حمام سنتی سلطان میر احمد: ۷ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل تا خانه طباطبایی ها: ۸ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل تا تپه سیلک: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا باغ فین کاشان: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا شهر زیر زمینی نوش آباد: ۲۰ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است