search
menu

اقامتگاه سنتی گیواک کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی گیواک کاشان
امکانات عمومی اقامتگاه سنتی گیواک کاشان
اتاق ها و امکانات اتاق های اقامتگاه
رستوران اقامتگاه
فاصله اقامتگاه سنتی گیواک کاشان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه سنتی گیواک کاشان


اقامتگاه سنتی گیواک در شهر تاریخی کاشان واقع شده است. این اقامتگاه سنتی زیبا که در بافت قدیمی شهر قرار دارد از سال ۱۳۹۸ مورد استفاده عموم درآمده است. از مزایای این اقامتگاه می توان به دسترسی آسان به جاذبه های تاریخی مانند حمام امیر سلطان احمد، بازارچه صنایع دستی، خانه های سنتی و تاریخی کاشان اشاره کرد. اقامتگاه سنتی گیواک دارای ۳ طبقه به صورت دو طبقه بالایی و یک زیرزمین است که شامل ۷ باب واحد اقامتی بوده و ظرفیت ۱۸ نفر مسافر را دارد، همچنین با تلاش های بی وقفه پرسنل این اقامتگاه برای میهمانان اقامتی به یادماندنی و تاریخی ایجاد می شود.

امکانات عمومی اقامتگاه سنتی گیواک کاشان


اقامتگاه سنتی دارای محیط آرام و دنجی است که همین امر مورد توجه مسافران زیادی قرار می گیرد و در هنگام سفر به این خطه برای اقامتشان این اقامتگاه را ترجیح می دهند. ظرفیت لابی یا قسمت ورودی این هتل نیز حدودا ۱۰ نفر است و به دلیل قرارگیری در محدوده خارج از ترافیک جزو محبوب ترین مکان ها به شمار می رود. قسمت پذیرش این اقامتگاه به صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و از میهمانان در هر ساعتی از شبانه روز استقبال می کنند. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، قسمتی در محوطه به عنوان پارکینگ با ظرفیت ۷ خودرو به صورت رایگان در اختیارشان قرار داده می شود. اینترنت در قسمت های مختلف این اقامتگاه به صورت نامحدود و رایگان ارائه می شود. توجه داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به این اقامتگاه ممنوع است. استعمال سیگار نیز در این اقامتگاه ممنوع اعلام شده است. لازم به ذکر است، اگر در میان مسافران افراد سالمند یا معلول دارید، در هنگام سفر به این مرز و بوم و رزرو اقامتگاه سنتی گیواک به تعداد پله های ورودی اتاق ها توجه داشته باشید.

اتاق ها و امکانات اتاق های اقامتگاه


اتاق های موجود در این اقامتگاه به صورت دو تخته دوبل یا توئين، سه تخته و چهار تخته هستند. هیچ یک از اتاق ها شامل ظرفیت اضافی نیستند. در داخل همه اتاق ها حمام اختصاصی دایر گردیده و این حمام ها نیز شامل دوش، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی و سرویس بهداشتی فرنگی هستند، اما سرویس ایرانی به صورت سرویس مشترک بین اتاق ها قابل استفاده است. در داخل اتاق ها نیز یخچال، تلویزیون، میز و صندلی، مبلمان، اسپلیت و شوفاژ وجود دارد. ساعت تحویل اتاق ها نیز در این اقامتگاه ۲ ظهر و ساعت تخلیه ۱۲ ظهر اعلام شده است، بدین جهت در زمان خرید بلیط هواپیما دقت داشته باشید. اقامت برای کودکان تا ۳ سال رایگان بوده و برای کودکان ۳ تا ۱۰ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم بها دریافت می گردد اما برای افراد بالای ۱۱ سال به طور کامل دریافت می گردد.

رستوران اقامتگاه


رستوران این اقامتگاه نیز دارای ظرفیت ۱۴ نفره است و در صورت اقامت در این اقامتگاه سنتی صبحانه به صورت سلف سرویس در طبقه بالای این اقامتگاه سرو می شود و انواع خوراکی های محلی را می توانید در این رستوران امتحان کنید. توجه داشته باشید که غذا در وعده های ناهار و شام به درخواست میهمانان طبخ می شود و شامل هزینه جداگانه است و مطمئنا از طعمشان سیر نخواهید شد.

فاصله اقامتگاه سنتی گیواک کاشان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه اسباب بازی و عروسک: ۲۲۰ متر
فاصله تا حمام سلطان امیر احمد: ۴۰۰ متر
فاصله تا خانه تاریخی تاج: ۵۵۰ متر
فاصله تا خانه طباطبایی ها: ۵۰۰ متر
فاصله تا خانه تاریخی عباسیان: ۵۰۰ متر
فاصله تا خانه تاریخی بروجردی ها: ۶۵۰ متر
فاصله تا بازار سنتی کاشان: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ و حمام فین: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا شهر زیرزمینی نوش آباد: ۱۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است