search
menu

هتل Hotel Piazza Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Piazza Tbilisi
امکانات و خدمات عمومی هتل پیازا تفلیس
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پیازا تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Piazza Tbilisi


هتل پیازا تفلیس، هتلی در یکی از بهترین موقعیت‌‌های مکانی شهر زیبای تفلیس است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مطلوب و مناسب سعی در تامین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. می‌توان گفت این هتل در قلب شهر تفلیس واقع شده و اطرافش را بناهای تاریخی با معماری‌های سنتی احاطه کرده‌اند. هتل دارای بنای مدرن بوده و ادغامش با بافت تاریخی تفلیس جذابیت خاصی به وجود آورده است. مهمانانی که هتل پیازا تفلیس را در سفر به تفلیس برای اقامت انتخاب می‌کنند، می‌توانند ضمن تجربه اقامت دلنشین، به بسیاری از جاهای دیدنی تفلیس از قبیل سیرک تفلیس، کاخ ریاست جمهوری تفلیس، پارک پوشکین، سالن کنسرت تفلیس، تئاتر روستاولی و ... دسترسی آسان داشته باشند. مهمانان می‌توانند برای جابجایی در سطح شهر از وسایل حمل و نقل عمومی در تفلیس استفاده نمایند. کلیساهای تفلیس هر کدام با معماری تاریخی‌شان ارزش دیدن دارند. اما در پایان روز استراحت در هتل پیازا تفلیس و بهره مندی از امکانات آن خستگی کل روز را از تنتان رفع می‌کند. کارکنان خوش برخورد و مجرب هتل Hotel Piazza Tbilisi به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا اقامتی به یاد ماندنی برای شما رقم بزنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل پیازا تفلیس


در هتل پیازا تفلیس انواع خدمات و امکانات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما تفلیس سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینک رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، دستگاه وندینگ نوشیدنی، مینی مارکت، دستگاه ATM، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور، عبادتگاه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است.
مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل شاتل فرودگاهی، خدمات تور، کانسرج، تبدیل ارز، خدمات کودک و کودکیاری، اتو، خشک‌شویی، لباسشویی، غذاهای بسته بندی شده، دریافت سفارشات مارکت، فکس، فتوکپی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و گرجی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل مبلمان مخصوص فضای باز، تراس، فضای سبز، محوطه مخصوص پیک نیک، منقل و تجهیزات بارکیو و ... وجود دارند. مهمانان می‌توانند در اوقات بیکاری‌شان از این خدمات استفاده و لحظات شیرین و خاطره انگیز همراه عزیزان و دوستانشان سپری کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در هتل پیازا تفلیس وجود دارند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از شهر و برخی جاذبه‌های تاریخی زیبا تشکیل داده است. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا بوده و با اسباب و اثاثیه باکیفیت و جذاب چیدمان یافته است. رنگ‌های هماهنگ و مناسب به کار گرفته شده در دکوراسیون اتاق‌ها فضای دنج و دلنشین به وجود آورده‌اند. در این اتاق‌ها خود را همچون در خانه در امنیت و آسایش احساس می‌کنید. کف اتاق‌ها با موکت‌های اعلا و باکیفیت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. تمام اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل پیازا تفلیس امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، مینی بار، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل پیازا تفلیس اجرا و موسیقی زنده، شام‌های موضوعی و تفریحات شبانه برای مهمانان در نظر گرفته شده تا در اوقات بیکاری‌شان مشغول شده و از لحظاتشان نهایت لذت را ببرند. همچنین، مهمانان می‌توانند در تماشای زنده رویدادهای ورزشی، تورها و کلاس‌های آموزشی فرهنگی، تورهای پیاده روی و ... شرکت نمایند. البته که برای کودکان هم زمین بازی در نظر گرفته شده تا حوصله شان سر نرود. برای خانم‌ها و آقایان مرتب و زیبا نیز یک سالن زیبایی در نظر گرفته شده که تمام خدمات زیبایی و مراقبتی را ارائه می‌دهد.

رستوران هتل


همه روزه در رستوران هتل پیازا تفلیس یک وعده صبحانه جانانه و مقوی، پر از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های متنوع و رنگارنگ در انتظار مهمانان است. مهمانان صبحانه را در ساعات معین به صورت بوفه‌ای صرف می‌کنند. همچنین، در بار نوشیدنی جات انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها سرو می‌گردند.

فاصله هتل پیازا تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پل صلح تفلیس: ۰٫۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سیونی تفلیس: ۰٫۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس: ۰٫۷ کلیومتر
فاصله تا میدان آزادی تفلیس: ۱ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۱٫۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است