search
menu

مراکز خرید تفلیس

[ پنهان کردن ]
درباره مراکز خرید تفلیس
مرکز خرید لیلو (Lilo Mall)
مرکز خرید تفلیس مال (Tbilisi Mall)
مرکز خرید ایست پوینت (East Point)
مرکز خرید گالریا تفلیس (Galleria Tbilisi)
مرکز خرید کارواسلا (Karvasla)
بازار درای بریج (Dry Bridge Market)

درباره مراکز خرید تفلیس


اگر قصد دارید با تهیه بلیط هواپیما در سفر بعدی خود از پایتخت زیبای گرجستان، شهر رنگارنگ تفلیس دیدن کنید و سوغاتی ارزشمند و ماندگار را از این شهر دیدنی به خانه ببرید، به شما پیشنهاد می کنیم علاوه بر خواندن راهنمای سفر به تفلیس به مراکز خرید تفلیس سری بزنید؛ چرا که آنها نه تنها مراکزی تفریحی-تجاری هستند، بلکه از طراحی و فضای خیره کننده و شگفت انگیزی برخوردارند. آنچه این مراکز را در تمام دنیا مشهور ساخته است، بهره گیری از عناصر فرهنگی، هنری و جاذبه های طبیعی تفلیس در معماری منحصربفردشان است. اگر می خواهید بدانید چطور چنین امری ممکن است، با ما همراه باشید تا برخی از مراکز خرید مطرح تفلیس را با هم مرور کنیم.

مرکز خرید لیلو (Lilo Mall)


مراکز خرید تفلیس
وقتی صحبت از مراکز خرید تفلیس می شود، اول از همه مرکز خرید لیلو به ذهن می آید، چرا که اولین مرکز خریدی است که دولت گرجستان مجوز فعالیت رسمی را به آن اعطا کرده است. اگر چه این مرکز خرید در حوالی فرودگاه بزرگ بین المللی تفلیس و کمی دور از مرکز شهر قرار گرفته است، گستردگی اجناس و قیمت مقرون به صرفه محصولات در این مرکز خرید، این مسیر دور را توجیه می کند. جالب است بدانید که مرکز خرید لیلو، منبع تغذیه محصولات بسیاری از فروشگاه های تفلیس و حتی فروشگاه های کشورهای همسایه گرجستان از جمله قفقاز است. مغازه های مرکز خرید لیلو اغلب عرضه کننده اجناسی نظیر زیورآلات، کیف و کفش، خوراکی، لوازم آشپزخانه، جواهرات و اقلام آرایشی-بهداشتی هستند.
ساعات کاری: از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر
آدرس: تفلیس، آزادراه کاختی ۱۱۲

مرکز خرید تفلیس مال (Tbilisi Mall)


مراکز خرید تفلیس
اگر می خواهید تلفیقی از تکنولوژی، هنر و زیبایی های تفلیس را یکجا نظاره کنید، کافی است به مرکز خرید تفلیس مال بروید و نگاهی به ظاهر بنای این مرکز خرید مدرن بیندازید. این مرکز خرید با مساحت تقریبی ۷۴۰۰۰ متر مربع در ۴ طبقه بنا شده است و ۱۰۸ مغازه و فروشگاه متنوع پوشاک، لوازم خانگی، خوراکی و زیورآلات را در خود جا داده است. طراحی داخلی طبقات این مرکز خرید به گونه ای خلاقانه با تغییر فصل در تفلیس همخوانی دارد، بنابراین اگر در فصول مختلف سال به آنجا بروید خواهید دید که گل و گیاهان تزئینی داخل مجموعه به تناسب فصل تغییر کرده اند تا فضای داخلی مرکز خرید تفلیس مال را به زیبایی هر چه تمام تر به رنگ شهر تفلیس درآورند. از همه اینها که بگذریم، تفلیس مال جذابیت اصلی خود را مدیون فضای تفریحی آن است. رستوران ها و سالن های سینمایی و مجموعه تفریحی خانوادگی در طبقه فوقانی این مجموعه به بازدیدکنندگان از هر سنی که باشند این امکان را می دهد تا ضمن خرید به تفریح مورد علاقه خود بپردازند و با تجربه ای هیجان انگیز این مرکز خرید را ترک کنند.
ساعات کاری: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب
آدرس: تفلیس، ۱۶ کیلومتری داویت آقماشانبلی

مرکز خرید ایست پوینت (East Point)


مراکز خرید تفلیس
یکی از بزرگترین مراکز خرید تفلیس که به تازگی افتتاح شده است، مرکز خرید ایست پوینت نام دارد. اگر بخواهید با ماشین از مرکز شهر تفلیس به این مرکز خرید بروید، تنها ۱۲ دقیقه با آن فاصله خواهید داشت. این مرکز خرید با ۲۴ هکتار مساحت، بیش از ۱۵۰ فروشگاه با اجناس متنوع را در خود جای داده است. این فروشگاه ها اغلب مکانی مناسب برای یافتن معروف ترین برندهای پوشاک، کیف و کفش نظیر زارا، کوتون، منگو، برشکا، مادرکر و مدکس هستند. ناگفته نماند که ایست پوینت با داشتن چندین رستوران، سالن بیلیارد، کافی شاپ، محوطه بولینگ، شهربازی مخصوص کودکان و۱۰ سالن سینمایی مجهز به آخرین تکنولوژی روز، نه تنها یک مرکز خرید تمام عیار است، بلکه مرکز تفریحی جذابی است که انتخاب اول بسیاری از اهالی تفلیس و گردشگران خارجی این شهر است، بطوری که ازدحام جمعیت در مرکز خرید ایست پوینت در روزهای آخر هفته به اوج می رسد.
ساعات کاری: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب
آدرس: تفلیس، خیابان الکساندر والچریلیدزه ۲

مرکز خرید گالریا تفلیس (Galleria Tbilisi)


مراکز خرید تفلیس
در مرکز شهر تفلیس و در نزدیکی مجسمه آزادی تفلیس، جایی که مملو از ساختمان ها و بناهای ساخت دوره شوروی سابق است، بنای شیشه ای عظیم الجثه ای خودنمایی می کند که عنوان مرکز خرید گالریا تفلیس بر سر در آن نقش بسته است. بنای این مرکز خرید با مساحت تقریبی ۲۲۰۰۰ متر مربع و با تکیه بر سرمایه گذاری عظیمی در سال ۲۰۱۷ به عنوان مرکزی تجاری تفریحی افتتاح شد. سرمایه گذاران این پروژه تجاری عظیم با بکارگیری بیش از ۸۰۰ کارمند و قرار دادن امکانات تفریحی فراوان در این مرکز، آن را به یکی از مجلل ترین و با شکوه ترین مراکز تفریحی تجاری تفلیس تبدیل کرده اند.
تعداد زیادی فروشگاه پوشاک مختص بزرگسالان و کودکان از برترین برندهای دنیا تا معمولی ترین برندهای داخلی و خارجی، سالن های نمایش مجهز، شهربازی، پارکینگی با ظرفیتی بیش از ۳۰۰ ماشین، محوطه بولینگ، رستوران های با کیفیت و هایپرمارکت های متنوع همگی گوشه ای از امکانات این مجموعه مجلل است. اگر می خواهید تجربه خرید از مرکز خرید حیرت انگیز گالریا تفلیس را با یکی دیگر از جذابیت های آن تکمیل کنید، حتما به طبقه فوقانی این مرکز سری بزنید. در این طبقه رستوران ها و کافی شاپ های لوکس گالریا تفلیس به شما این امکان را می دهند تا در حین صرف غذا و نوشیدنی خود از تماشای مناظر زیبای تفلیس لذت ببرید.
ساعات کاری: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب
آدرس: تفلیس، خیابان شوتاروستاولی ۴.۲

مرکز خرید کارواسلا (Karvasla)


مراکز خرید تفلیس
درست در حوالی مرکز شهر زیبای تفلیس، ساختمان سنگی سفید رنگ مرکز خرید کارواسلا که به گلدانهای سنگی با گیاهان سرسبز مزین شده است، نظر شما را به خود جلب کند. این مرکز خرید در سال ۲۰۰۷ در ۸ طبقه بنا شد. از زمان افتتاح این مرکز تا کنون بسیاری از برندهای مطرح اروپایی نظیر زارا، گپ و اچ ام در این مرکز خرید شعبه زده اند.
اگر نگران قیمت های گران اجناس خارجی این مرکز خرید هستید، باید گفت که جای نگرانی نیست زیرا تخفیف های شگفت انگیز فروشگاه های مرکز خرید کارواسلا به شما این امکان را می دهد تا خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید. اجناس عرضه شده در فروشگاه های این مرکز خرید شامل پوشاک کودکان و بزرگسالان، اسباب و اثاثیه منزل، کیف و کفش را در بر می گیرند. ناگفته نماند که در کنار گستردگی این مرکز خرید که بالغ بر ۶۰۰ مغازه را در خود جای داده است، امکانات جذاب دیگری مانند سالن سینمای مجهز، رستوران های متنوع، کافی شاپ های لوکس، محوطه بازی مختص کودکان و پارکینگ با ظرفیت بیش از ۳۰۰ خودرو نیز وجود دارند و همین امر مرکز خرید کارواسلا را به انتخاب اول بسیاری از گردشگران و عاشقان خرید مبدل کرده است. از این رو اگر با خرید آنلاین بلیط هواپیما تفلیس به این شهر زیبا سفر کردید فراموش نکنید نباید مراکز خرید این شهر را از قلم بیاندازید.
ساعات کاری: از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
آدرس: تفلیس،خیابان دادیانی ۷

بازار درای بریج (Dry Bridge Market)


مراکز خرید تفلیس
اگر بخواهیم فهرستی از وسیع ترین بازارهای روباز گرجستان تهیه کنیم، قطعا نام بازار درای بریج در رتبه نخست این فهرست قرار می گیرد. جالب است بدانید که این بازار در ابتدا فقط تعداد محدودی مغازه کوچک را در بر می گرفت و در طی چند سال به تعداد این مغازه ها افزوده شد، تا آنجا که امروزه آن را به عنوان بزرگترین بازار رو باز تفلیس می شناسند. در این بازار اشیاء تزئینی هنری، قطعات اتوموبیل، پوشاک، تابلوهای رنگ و روغن، صنایع دستی، زیورآلات نقره، انواع سوغات، مدال های افتخار دوران شوروی و لوازم خانگی در بازار وسیع درای بریج براحتی یافت می شود. اگر اهل چانه زدن در هنگام خرید هستید و مدتها است که با خرید از مراکز خرید مدرن، مجال این کار را نداشته اید، می توانید در بازار درای بریج با خیال راحت از این مهارت خود استفاده کنید، چرا که چانه زنی یکی از رفتارهای مرسوم در این بازار است. گفتنی است که درب مغازه های این بازار به شرط مساعد بودن شرایط آب و هوایی، همه روزه به روی بازدیدکنندگان باز است.
ساعات کاری: از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعد از ظهر
آدرس: مرکز شهر تفلیس
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است